Hallo,
Zijn er nog meer mensen die rond de periode van september 2010 t/m januari 2011 gaan stagelopen?
En hebben jullie al ideeën over verblijf plaatsen?
Hoi,
M.b.t. verblijf plaatsen kan ik je wel helpen. Allen moet je me zeggen welk buurt je stage gaat lopen. Let wel geen bemiddeling ofzo.
mail me maar hurenparbo@gmail.com
Sjoerd
Ben je op zoek naar gezellige studentenhuizen dichtbij het centrum gelegen
kan je contact opnemen met huisvestingsuriname@yahoo.com,zij hebben aantal accomodaties voor stagiaires en vrijwilligers.
Veel succes,
Vermoz
Hey, ik ga geen stage lopen die periode, maar ik ga vrijwilligerswerk doen van september tot december. Wat voor stageplek heb je? ik weet nog niet waar ik verblijf.
Groeten Nienke
Alvast succes,
Indien je geen verblijf vindt. Kun je mailen op hurenparbo@gmail.com
Ik ga stage lopen bij een vrouwenbijstandsbureau in paramaribo:) Weet jij al waar je vrijwilligerswerk wil gaan doen? Ik denk dat ik ga me bij stagewonen ga inschrijven. Zitten allemaal studenten en het ziet er gezellig uit!
Hee!
Ik loop van oktober 2010 tot en met december 2010 stage in 's Lands Hospitaal in Paramaribo… Ik verblijf al vanaf mid-september in Suriname tot eind januari! Heb me zojuist ingeschreven bij stagewonen.nl… Een studentencomplex met kamers voor 250,- per maand…
Kan niet wachtennnn :teeth:!
Kevin
Leuk! Ik ga van 3 september tot 21 januari. Heb me ook ingeschreven bij stagewonen
Inderdaad leuk! Kunnen we daar een feestje bouwen eind dit jaar! Vanuit wat voor studie ga je stage lopen?
Haha zeker:)! Ik doe HBO-rechten en ga stage lopen bij een bureau dat juridische bijstand verleent aan vrouwen en kinderen… en jij? Wat voor studie/stage?
Ik ga stage lopen als fysiotherapeut in het ziekenhuis daar. Zit dan in mn laatste jaar van de opleiding aan de Avans in Breda. Ben benieuwd hoe het daar is! Mijn vader is van Surinaamse komaf, dus ik heb daar veel familie en kennissen die ik zelden zie. Is ook de eerste keer dat ik naar Suriname ga, dus voor mij wel bijzonder! De eerste 2 weken (september) slaap ik ook bij kennissen, en dan vanaf oktober bij stagewonen… Al eerder in het buitenland stage gelopen?
Dat is zeker bijzonder dan:)! Leuk om dan idd ook je familie en kennissen op te zoeken. Heb nog geen stage gelopen in het buitenland, wel vrijwilligerswerk gedaan in Azie, maar dat was maar twee maanden. Nu vijf maanden weg is dus wel anders, maar heb er heel veel zin in:).
Jij al wel eerder stage gelopen in het buitenland?
En tot wanneer blijf je in Suriname?
Nee heb ook nog nooit eerder stage gelopen in het buitenland. Ben nog nooit langer dan 3 weken het land uit geweest ;), dus dat zal wel wennen zijn! Maar heb er ook erg veel zin in! Ben benieuwd hoe alles daar is…
Ik blijf tot eind januari/begin februari daar… Ligt eraan wanneer mijn afstudeerstage in NL begint.
Heb je toevallig hyves of facebook? Wel leuk om tegen die tijd nog n keer contact te hebben…
Ja heb ik allebei! Alleen op facebook zit ik nooit…dus kan beter mijn hyves geven: www.mitzs.hyves.nl
Zie ik je daarop wel verschijnen;)
Beste Forumlid,
Ik ben stagebegeleider en Supervisor Zie www.essecoaching.com
Per september ga ik naar suriname om nederlandse studenten te begeleiden. Ik heb nog ruimte om studenten onder mijn begeleiding te nemen. Mocht je belangstelling hebben neem gerust kontakt op.
groet,
Sarita
06 45016603
Hoi!
ik ga oktober a.s ook naar suriname, ga er in het ziekenhuis werken.
Ik ben van plan me aan te melden bij stagewonen aan diamantstraat.
Leuk dat er nog zoveel mensen naar suriname gaan!!
Dag Maartje,
Leuk dat je ook Naar Suriname gaat. Mocht je gebruik willen maken van mijn diensten (stagebegeleiding etc) Laat het weten. Mijn prive emailadres is.
[EMAIL=“Saritaramlal@hotmail.com”]Saritaramlal@hotmail.com.
Ook voor korte consulten in het kader van cultuurverkenning e.d.
In elk geval veel succes!!
Ik ben op het moment hier en ook even het ziekenhuis bezocht.
Ik wil je adviseren om een goede voorbereiding te treffen.
Sarita
Hoi,
Ik ben een belgische studente en zal vanaf begin oktober tot eind december ook in Suriname verblijven. Heel waarschijnlijk in de student Inn in de Toscastraat. Nog mensen die hier verblijven?
Groetjes!
Karlijn
He hallo,
Leuk dat jullie allemaal naar Su komen!
Voor de mensen die nog geen kamer hebben geregeld: Huize Unu Pikin is een aanrader! Niet duur (vanaf € 100.- pm), prima voorzieningen (gratis internet op alle kamers + computer met internet voor algemeen gebruik), lekker ruim en luchtig(eetruimte, zitruimte, tv ruimte, hangmatten, balkon, tuin etc), rustig gelegen maar toch centraal (vlakbij academisch ziekenhuis, bakker, slager, restaurantjes, aan buslijn 5 -rijdt vaak!).
Meer info? www.stichtingunupikin.nl of www.casacama.com (De Boerbuiten)
Succes met voorbereiden en veel plezier in Su!
Susanne
vOOR WOONRUIMTE OF STAGE CHECK DE WEB : www.stagehulpsuriname.comcheer