Ik zal ook in de maanden oktober t/m december 2010 te vinden zijn in Suriname. Huisvesting nog niet definitief geregeld maar denk dat bij stagewonen zal zijn. Ik vind het wel een redelijke prijs voor een maand aangezien ik de helft van de week in het binnenland zal zitten en de helft van de week in Paramaribo zal verblijven.
Nog iemand die heel toevallig op 17 okt vanaf Amsterdam zal vliegen?
Ik lees in je bericht dat je miss wilt verblijven bij Student Inn. Heb jij daar een officiele site van gevonden of heb je contact opgenomen met de verhuurders?
Ik lees in je bericht dat je miss bij Student Inn wilt verblijven. Heb jij daar de officiele site van gevonden of heb je contact opgenomen met de verhuurders?
Ik ben in de periode van 12 september tot 1 december aanwezig in Suriname.
Ik en een vriendin verblijven in een complex in Suriname via stagewonen.nl
Zijn er nog meer mensen die rond deze tijd daar zitten?
Wij hebben een huis gebouwd in midden Kwatta Paramaribo de huis heeft 3 slaapkamers met ieder tweepersoonsbedden.
Woonkamer is geheel modern ingericht. keuken is voorzien van alle bijbehorende spullen inc. magnetron. Badkamer voorzien van wasmachine en warm water. huis heeft aan twee zijde balkon.
app. is per persoon 150,00 euro incl. elektra en water.
Wij hebben een huis gebouwd in midden Kwatta Paramaribo de huis heeft 3 slaapkamers met ieder tweepersoonsbedden.
Woonkamer is geheel modern ingericht. keuken is voorzien van alle bijbehorende spullen inc. magnetron. Badkamer voorzien van wasmachine en warm water. huis heeft aan twee zijde balkon.
Hallo allemaal.
Ik ga ook stage lopen in Suriname. Van september tot eind januari.
In het academisch ziekenhuis Paramaribo.
Ik ga wonen op de Celinastraat 9.
Toevallig nog iemand, die daar gaat wonen?
Of iemand die het kent.
Groetjes Carla
Ik ga onderzoek doen naar een methodiek die in het binnenland wordt gehanteert. Ik ga waarschijnlijk verblijven in Kaikoesi appartments,een iets duurdere en luxere verblijfplaats. Ik heb eerst geprobeerd in het studentenhuis aan de mozartstraat maar die is helaas vol.
Onderneem jij deze stage in je eentje of met meerdere studenten vanuit de opleiding?
Ik ben in me eentje van me opleiding die naar Suirname gaat. Er komt er nog wel een andere student van een ander leerjaar in oktober.
De Celinastraat is ook een studentenhuis waar meerdere studenten in kunnen verblijven. Ik weet niet hij al vol zit, of welke andere studenten er in zitten.
Spannend hoor! Ik ga ook alleen, vind het toch wel een hele onderneming! Haha… Zal wel goed komen hoor! Wat betaal je voor je kamer? Zou je me de site kunnen door mailen? (als die er is)
Ik betaal 185 euro per maand. Er zit ook internet bij.
Ik heb het via stagebureau suriname geregeld, dus ik heb er geen site van.
Ik moet nu gaan trainen, maar als je je e-mailadres geeft, kan ik er wel foto’s van mailen en extra informatie sturen. Lijkt me leuk als je er ook in komt;)
Hallo allemaal,
voor een leuke studenten woning bezoek www.kamers.sr
leuke woning letterlijk in het centrum van parbo.Internet aanwezig en 1 maal p/week schoonmaak.De woning is vrij .Dus wees snel voor hij weer bezet is.
Ik kan stage lopen in het Slands Hospitaal in Paramaribo.
Is dit een goed ziekenhuis? Daarnaast heb ik te horen gekregen dat ik de begeleiding 120 euro per maand moet betalen.
Moesten jullie dit ook? Of ging dit bij jullie anders?