Suriname september 2009 t/m januari 2010

Hallo,

Wie is er in de periode van september t/m januari 2010 nog meer in Suriname?

Groetjes,
Geanne

Hoi Geanne,

Ik ben van 25 september tot 1 december ook in Suriname. Wat ga jij precies doen? Ik ga vrijwilligerswerk doen bij een kindertehuis. Heb je al een plek om tijdelijk te wonen?

Groetjes, Anne

Hallo Anne,

Oke, leuk! Ik ga stage lopen bij een kindertehuis.
Ik ben er van 21 september tot 22 januari.
Tot nu toe ben ik nog druk aan het zoeken naar een geschikte kamer. En heb jij al een tijdelijke verblijfplaats?

Groetjes

Hoi,

Hoe heet het kindertehuis waar je gaat stagelopen?
Ik heb al een kamer geregeld via de organisatie waar in vrijwilligerswerk bij ga doen. Ik heb een kamer is in een huis met 6 kamer, misschien kan je daar ook terecht :slight_smile: Het is aan de Schietbaanweg.

Groetjes, Anne

[quote=“Geanne6, post:1, topic:53411”]

Hallo,

bij deze wil ik iedereen die naar Suriname gaat wijzen op de informatiedag, iedereen kan hieraan deelnemen, om te zorgen dat ieder goed voorbereid zijn reis kan beginnen naar Suriname.

Vrijwilligerswerk in Suriname?*

Lesgeven op een schooltje in het Surinaamse binnenland? Luiers verschonen in een weeshuis? Dove jongeren helpen met hun huiswerk?

Wil je vrijwilligerswerk gaan doen in Suriname? Kijk dan op www.projecthulpsuriname.com voor de diverse projecten die jouw hulp goed kunnen gebruiken!

***Interesse? Kom naar onze informatiedag! ***
De Stichting Projecthulp Suriname (SPS) organiseert op zaterdag 6 juni in Utrecht de informatiedag voor iedereen die interesse heeft om naar Suriname te gaan. Tijdens de informatiedag kan je kennismaken met SPS en krijg je veel nuttige en praktische informatie over vrijwilligerswerk in Suriname. Een oud-vrijwilliger zal vertellen over zijn/haar ervaringen in Suriname en er is gelegenheid tot het bekijken van de uitgebreide projectmappen, reisgidsen en fotoalbums. Ook leer je al direct andere mensen kennen die net als jij van plan zijn om naar Suriname te gaan.

Vrijwilligerswerk in Suriname?*

Lesgeven op een schooltje in het Surinaamse binnenland? Luiers verschonen in een weeshuis? Dove jongeren helpen met hun huiswerk?

Wil je vrijwilligerswerk gaan doen in Suriname? Kijk dan op www.projecthulpsuriname.com voor de diverse projecten die jouw hulp goed kunnen gebruiken!

***Interesse? Kom naar onze informatiedag! ***
De Stichting Projecthulp Suriname (SPS) organiseert op zaterdag 6 juni in Utrecht de informatiedag voor iedereen die interesse heeft om naar Suriname te gaan. Tijdens de informatiedag kan je kennismaken met SPS en krijg je veel nuttige en praktische informatie over vrijwilligerswerk in Suriname. Een oud-vrijwilliger zal vertellen over zijn/haar ervaringen in Suriname en er is gelegenheid tot het bekijken van de uitgebreide projectmappen, reisgidsen en fotoalbums. Ook leer je al direct andere mensen kennen die net als jij van plan zijn om naar Suriname te gaan. Ook mensen die naar Suriname gaan reizen kunnen deelnemen aan deze informatiedag, zodat je goed voorbereid en zonder zorgen naar Suriname kunt reizen.

Ik ga ook September t/m januari! Met nog wat andere studenten van Hogeschool Windesheim. Ik zal meewerken aan een ontwikkelingsproject. :smiley:

Dat wordt gezellig :slight_smile:

Voor surigangers wat verblijf betreft [EMAIL=“kamer_suriname@yahoo.com”]kamer_suriname@yahoo.com

Zij beschikken over 58 kamers in diverse buurten van Paramaribo verspreid. Kan alleen zeggen om het tijdig te reserveren.

Mvg,

Vermoz

hallo,
ik ga van in september tot 15 oktober naar Suriname en verblijf in Student Inn in de Toscastraat in Paramaribo. Nog mense die in deze periode daar zijn?
grt x
simon

Hoi
Ik ben Surinaams Student in Nederland, aan de Erasmus uni Rotterdam. Ik heb sinds kort een huis (bovenwoning: 3-4 slaapkamers) te huur in Paramaribo. Nette en veilige buurt. Het kan als geheel of per kamer gehuurd worden.
Voordelig voor stagiaires die als groep naar suriname gaan!! Nederlandse fietsen eventueel beschikbaar.
Indien je geinterresseerd ben en of andere kent die ook dernaar toe gaan, help of hoor ik het graag.

Mvg,

Leo (Email: [EMAIL=“dgcsuriname@hotmail.com”]dgcsuriname@hotmail.com)

Hoi
Ik ben Surinaams Student in Nederland, aan de Erasmus uni Rotterdam. Ik heb sinds kort een huis (bovenwoning: 3-4 slaapkamers) te huur in Paramaribo. Nette en veilige buurt. Het kan als geheel of per kamer gehuurd worden.
Voordelig voor stagiaires die als groep naar suriname gaan!! Nederlandse fietsen eventueel beschikbaar.
Indien je geinterresseerd ben en of andere kent die ook dernaar toe gaan, help of hoor ik het graag.

Mvg,

Leo (Email: [EMAIL=“dgcsuriname@hotmail.com”]dgcsuriname@hotmail.com)

Hoi!

Gezellig dat er zo veel studenten naar Suriname gaan!
Heb der al erg veel zin in!
Ik ga van September tot Augustus!
Samen met een vriend huur ik daar een huis en ik ga stage lopen in het academisch ziekenhuis!
Tot daar misschien!

Voor studentenkamer contact opnemen met Sandro, heeft in Paramaribo 18 lokaties waar zij studenten accomoderen.

[EMAIL=“huisvestingsuriname@yahoo.com”]huisvestingsuriname@yahoo.com>>>

Prettig verblijf

Vermoz:zon02:

Hallo

Als alles goed verloopt en het bedrijf heeft een
goede opdracht dan ben ik van september t/m januari
ook in Suriname. Genoeg mensen die naar Suriname gaan
zie ik wel:smile:. Contact zoeken moet geen probleem zijn neem ik aan.

Groetjes,
Ronnie

Hee!

Oke, gezellig. Het is dus nog even afwachten voor je!
Er zijn inderdaad zat mensen te vinden in Suriname die tijd.
Misschien tot dan.

Groetjes

Hallo!
Ik ga van 1 december 2009 tot 19februarie stage lopen in Paramaribo in het ziekenhuis.
Misschien leuk om wat mensen bij elkaar te zoeken die daar in de periode ook zijn om wat dingen mee te ondernemen?! Als je in zo’n land bent moet je dat zeker doen vind ik…
Hoop dat er nog meer stagiaires zijn die er zo over denken?!
Zou leuk zijn wat te horen!!
misschien tot in Suriname! :dag:
Groetjes Marleen(19jr)

Hoi!

Dat is inderdaad een gezellig idee!
Ik ga eind September, en vanaf November tot Augustus stage lopen.
Ook in het ziekenhuis in Paramaribo.
Jij ook het Academisch?
Gaan jullie alleen?
En in studentenhuizen of eigen plekje?

Groetjes, Sigrit (20)

Heey Sigrit,

Leuk dat je reageerd, ik ga in het Diakonnessehuis stage lopen, maar die ziekenhuis liggen super dicht bij elkaar.
Zou leuk zijn om contact te houden om daar wat te gaan ondernemen?!
Ik zal mn e-mail adres geven, vind ik persoonlijk wat handiger dan via deze site.

Nou hartstikke leuk, en wie weet tot in Paramaribo!

Heey Sigrit!
Hartstikke leuk dat je reageerd, mij stage ga ik lopen in het Diakonessenhuis, maar die 2 ziekenhuizen liggen dicht bij elkaar, dus waarschijnlijk verblijven we dan niet ver van elkaar vandaan!
Zou echt onwijs leuk zijn om daar wat te gaan ondernemen, ik ga er alleen naartoe, zit wel bij vrienden van mn ouders inhuis, maar die trekken ook gewoon hun eigen plan :wink: logisch…

Mijn mail adres is [EMAIL=“marleenvanderhorst@hotmail.com”]marleenvanderhorst@hotmail.com, zou leuk zijn om contact te houden en wie weet wat te gaan ondernemen in Suriname!
Groetjes Marleen.