Hallo,
ik ben Tamara en 22 jaar oud, ik ga van de zomer 5 weken werken in een kindertehuis in Suriname.
Ik zou graag een paar mensen willen ontmoeten die daar ook heen gaan. Ik verblijf in de Berliozstaat hebben mensen al ervaring met die plek?
Groetjes tamara
Hoi Tamara,
ik ga ook voor mijn stage naar Suriname en mijn verblijf is toevallig ook aan de Berliozstraat nr 32 in een studentenhuis, ga jij mischien ook op dat adres
verblijven. alleen loopt mijn stage van begin sept 2011 - jan 2012. Op dit moment zit er een schoolgenote van mij op dit adres en zij klinkt heel positief vooral wat betreft de veiligheid.
Groet,
Marielle
Haaaj marielle,
wat leuk om iets te horen, dit is inderdaad ook mijn verblijfadres. Nu krijg ik iets meer informatie over het verblijfplaats. Tot hoe lang zitten jou schoolgenootjes er?
groetjes tamara
Hoi Tamara,
Ik ga in dezelfde periode 8 juli tot 5 aug ook voor 4 weken op vakantie naar Suriname en wil ook vrijwilligerswerk gaan doen in een kindertehuis. Mijn verblijfplaats( Google Maps ) is 4 minuten rijden van jou adres. Ik heb tot nu toe nog geen geschikte plaats gevonden om vrijwilligerswerk te kunnen doen, waar ga jij vrijwilligerswerk doen?
groetjes anneloes
hoi anneloes,
ik heb mijn vrijwilligerswerk via http://www.stagehulpsuriname.com/smartcms/default.asp?contentID=588
ik ga werken in een kindertehuis, wat leuk dat je zo dicht bij mij komt verblijven. hoe kom je aan je verblijf??
groetjes tamara
Hoi tamara,
Ik heb je een privé berichtje gestuurd.
gr anneloes
Hoi,
Ik ben Nancy, 21 jaar, ik woon vlakbij Breda, en ik ga waarschijnlijk van 28 aug tot 14 sept naar Suriname. Ik wil daar ook vrijwilligerswerk gaan doen, maar heb nog geen specifiek kindertehuis. Ook zit ik nog te twijfelen waar ik ga wonen. Is jullie studentenwoning vlakbij het centrum?
Groetjes
ik bedoel van 28 juli tm 14 sept