Voordat ik aan mijn laatste studiejaar Pedagogiek begin, ga ik 4 maanden als vrijwilliger werken in een kindertehuis in Paramaribo. Dit zal plaatsvinden in de periode september 2006 tot halverwege januari 2007. Ik zou eerst met iemand anders gaan, maar die heeft zich teruggetrokken. Nu is er dus een plek vrij en ben ik op zoek naar iemand die met mij deze uitdaging wil aangaan. Het liefst ook een student (ik ben 21) en iemand die ervaring heeft met het werken met kinderen. De kinderen in het kindertehuis zijn 4 tot en met 18 jaar. Huisvesting kan het kindertehuis voor ons regelen.
ik zou volgend jaar vanaf maart graag stage willen doen in een kindertehuis in suriname.
Zou jij mij misschien kunnen helpen aan een aantal gegevens over het tehuis waar jij zou verblijven…?
Ik ben Marleen 24 jaar.
Ik ben ook van plan naar Suriname te gaan na mijn opleiding. Mijn opleiding hoop ik per 1 april af te ronden. Graag wil ik hierna voor een aantal maanden naar Suriname. Ik wil daar erg graag met kinderen gaan werken.
Heb jij al wat meer informatie gekregen, en staan jou plannen al vast?
Ben je van plan om alleen te gaan?
via deze site heeft er iemand met mij contact opgenomen en zo ben ik aan een stageplaats geraakt. Voor de rest heb ik een aantal mails naar stagevacaturebureaus gestuurd en er zijn er een paar die hebben gereageerd.
Normaal gezien zou ik alleen gaan, maar ik weet wel dat er nog een meisje van mijn school naar Suriname gaat dus daar kan ik ook wel bij terecht.
Wat heb jij gestudeerd? en waar zou jij graag willen werken?
Ik wens je in ieder geval al heel veel succes en als ik je nog kan helpen, dan laat je het maar weten! = )
Ik doe momenteel de opleding kinderverpleegkunde. Heel leuk!
Het lijkt mij erg leuk om ook in Suriname alle aandacht te kunnen geven aan kinderen. Zit nog te twijfelen tussen een kindertehuis en een huis met HIV besmette vrouwen en kinderen. Ik wil gaan in april, en dan ruim 2 maanden in Suriname verblijven.
Wanneer ga jij precies, en staan je plannen al vast? Ik heb er heel veel zin in! Stimuleerd mij om extra goed mijn best te doen in de laatste periode van mijn opleiding:nod:
ik ga begin februari tot half juni '08 naar Paramaribo vanuit mn derdejaarsstage Maatschappelijk Werk, en ik ben van plan om in Kinderhuis Emmaus mn stage te doen. Ik ben wel nog op zoek naar huisvesting…
Weet je nu al waar je de jouwe gaat doen?