Maatje gezocht voor vrijwilligers werk kindertehuis Suriname

Hallo ! :wereld:

mijn naam is Tamara en ik heb sinds kort besloten dat ik graag vrijwilligers werk wil gaan doen. Dat komt omdat ik eigenlijk in februari zou instromen in niveau 4 van de spw, maar er was geen plek tot september. Door te gaan bedenken wat ik dan wil gaan doen tot aan september, kwam de gedachte van vrijwilligers werk in me op. Ik heb zoiets altijd al graag gewild, maar vind het een spannende onderneming. Het lijkt me een super ervaring. Ik zit zelf te denken aan een kindertehuis in suriname, ik heb al wat erover gelezen via www.vrijwilligwereldwijd.nl , maar er staat nog niks vast en sta open voor veel dingen. Ik ben op zoek naar iemand die deze ervaring met mij zou willen delen en een gezellige leerzame tijd wil beleven. Ik zit te denken aan de periode van mei tot juli of april tot juni.

Jullie kunnen me altijd mailen of hier reageren.

Groetjes Tamara :dag:
tamarabontius@hotmail.com

Hallo Tamara,

Ik doe dit jaar eindexamen vwo en wil in de zomervakantie (juli-augustus) een paar weken vrijwilligerswerk gaan doen, waarschijnlijk in Suriname.
Ik zou het leuk vinden om iets met kinderen te gaan doen.

Groetjes Lotte

Hee!

Ik heb ook deze week besloten om te gaan en heb mij gister inschreven :slight_smile: Vroeg me af of jullie ook nog gaan? Ik ga van 5 juli tot 11 augustus…