Ik ben Marjan de Greef, ben 23 jaar en doe de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH). Ik hou niet zo van stappen, maar zeker wel van gezelligheid op een terrasje of naar de bioscoop.
Ik denk erover om aan het eind van 2010 vrijwilligerswerk te gaan doen (vanaf oktober/november??). Ik denk hierbij aan een kindertehuis o.i.d. Aangezien ik slecht ben in andere talen denk ik in eerste instantie aan Suriname, maar andere landen zijn ook mogelijk.
Het probleem is dat ik niet graag alleen ga. Daarom ben ik op zoek naar iemand die ook aan het eind van 2010 vrijwilligerswerk zou willen gaan doen voor circa 2 maanden (ook dit staat niet vast).
Mocht je aan een heel ander land denken maar wel graag circa twee maanden vrijwilligerswerk willen doen in een kindertehuis o.i.d. laat dan ook wat van je horen.
Ik wacht jullie reacties af!!
Wat leuk! We hebben wel heel veel overeenkomsten.
Ik wil ook heel graag vrijwilligerswerk gaan doen in Suriname en zat te denken aan begin september t/m oktober 2010. Voor 5 weken en wil het liefst in een kindertehuis in Paramaribo aan de slag. Ik volg ook de SPH en kan ook niet goed andere talen spreken, daarom dacht ik ook gelijk aan Suriname. Ik hou ook niet zo van stappen. Wat grappig dat we zoveel overeenkomsten hebben. Het lijkt mij ontzettend leuk om daar heen te gaan. Ik zit ook alleen met het probleem dat ik niet graag alleen op reis ga. Ik hoor het verder wel.
Dit klinkt inderdaad erg goed (onze overeenkomsten).
Heb je msn? Dan kunnen we misschien ‘nader kennis maken’ Klinkt een beetje oudbollig ;) hahaha, maar je snapt vast wat ik bedoel
Voeg me maar toe: [EMAIL=“marjandegreef@hotmail.com”]marjandegreef@hotmail.com.