Mijn naam is Femke en ik ben 19 jaar. Als ik dit jaar klaar ben met mijn spw opleiding wil ik graag voor 2 a 3 maanden naar suriname om daar vrijwillegerswerk te doen. Het lieft met gehandicaptenkinderen of weeskinderen. Ik ben opzoek naar iemand die ook rond juni juli naar Suriname wil gaan, zodat ik niet alleen hoef te reizen. En samen ga je er toch meer op uit! Wie lijkt het wat? Laat me dan wat weten!
Je hebt me eerlijk gezegd op een idee gebracht. Ben namelijk op zoek naar vakantie-vrijwillegerswerk maar heb nog geen keus gemaakt. In mijn geval gaat het om een periode van ongeveer 7 weken en dat is lastig zoeken. Zou je wat relevante info naar me kunnen mailen? Misschien is het iets voor me.
hoi,
Ik zit op dit moment in Suriname voor mijn stage. Hier ben ik rond 10 juli mee klaar en bljif dan tot 29 juli in Paramaribo. Wil je ook daar je vrijwilligerswerk gaan doen? Lijkt me leuk om wat af te spreken als je hier bent. Voor info kan je me gerust mailen.
Groetjes HIlde
hoi,
ikzelf ben al weken aan het zoeken om vrijwilligerswerk te kunnen doen in suriname,maar heb helaas niet veel gevonden.
kan je me iets meer info geven,datum,hoelang denk je te blijven,kosten,…
ben bereid om onmiddellijk te vertrekken,
groetjes Vanessa vscheers@hotmail.com
hey
ik was aan het zoeken naar vrijwillegerswerk en toevallig kwam ik hier terecht. Het lijken me leuke ideeën, eind juni zou ik ook graag vertrekken, ik heb mijn opleiding als sportleraar dan beëindigd en zou hier graag in verder gaan door in het buitenland sportprojecten op te starten, het liefst voor kansarme kinderen.