wie is er ook in Suriname in september/oktober/november?
Ik ga eerst 6 weken vrijwilligerswerk doen in Paramaribo en ga daarna 2 weken(28okt tot en met 10november) vrij rondreizen door Suriname. Wie is er dan ook en heeft interesse om samen te reizen of gedeeltelijk ofzo?
En ik ben al vanaf 15september in Suriname, tussendoor leuke dingen doen kan natuurlijk ook.
Hoi Jamie lijkt mij erg leuk. Ik ga vrijdag even naar het reisbureau om mijn plannen te bespreken. Want ik ga in september voor 7 maanden rondreizen door midden en zuid amerika en wil graag naar Suriname maar niet alleen. Ik laat je vrijdag nog even iets horen rond welke datum ik daar kan zijn.
Ik ga vrijwilligerswerk doen bij vrijwillig wereldwijd. Ik kan echt alleen maar met lof over deze organisatie praten. Zo goed is alles tot in de puntjes verzorgd. Ik weet niet of je dit wilde weten omdat je misschien ook in suriname vrijwilligerswerk wilt doen?
Het is niet duur en alles is echt goed geregeld.
Beste,
ik zou ook graag vrijwilligers werk doen. Maar hoe vind ik dat. Ben 60 en op pensioen. Suriname trekt me ook aan. Kan je mij tips geven of heb je ginder al kontakten? Kan je mij nog andere sites geven ook voor andere landen. Ik wil werken voor kost en inwoon.
Suriname is een heel makkelijk land… Je kan overal komen… Met de auto/bus/boot of met een vliegtuigje…, maar vraag je af wat je zo graag wilt zien in Suriname (afgezien van het vrijwilligerswerk).
Het belangrijkste (cultuur historisch) is vanuit Paramaribo met de auto prima te doen… Het binnenland… Jungle kan alleen met het vliegtuigje… , maar reisorganisaties ter plekke vragen veel te veel daarvoor…! Kijk wat jezelf kunt regelen… Galibi is prima te doen.
Natuur is geweldig… en overal. Jungle staat naast je deur… bij wijze van spreken.