Suriname 10 juli-12 augustus

Hallo,

ik ga van 10 juli tot 12 augustus vrijwilligerswerk doen in Paramaribo.
Ik zou graag contact willen met mensen die daar ook zijn of heen gaan, om bijvoorbeeld tours te maken en trips.

Ga je ook naar Paramaribo en ben je dezelfde datum als mij aanwezig, laat dan iets horen, misschien leuk om contact te maken.

groetjes tamara

Hoi Tamara,
Ik lees je berichtje nu pas omdat ik de site eens goed aan het bekijken ben. Ik ga in juli van dit jaar (als het goed is) voor een jaar naar Suriname dus dan kunnen we elkaar zeker weten ontmoeten.

Groetjes Alike

Hoi Alike,

Wat leuk dat je ook naar Suriname gaat. Wanneer ga je precies en weet je al waar je verblijf. Misschien leuk om contact te houden via de mail? Mijn mailadres is tamara_L88@live.nl

groetjes tamara

Hoi Tamara,
Ik ga zelf rond 15 juli tenminste dat is mijn planning. Ik ben nog steeds in afwachting op mijn MKV, dat duurt erg lang helaas. Heb jij al je toeristenvisum aangevraagd? En het lijkt mij zeker leuk om contact te houden helemaal als we daar zijn. Hoe oud ben je en waar kom je vandaan? Ik hoop op een reactie terug.

liefs Alike
PS
Ik was aan het proberen om je via hotmail een berichtje te sturen maar dat kan niet volgens de computer. Misschien kan jij mij terug mailen op mijn hotmail? alike_buwalda@hotmail.com

Hey,

Ik gebruik deze site pas sinds vandaag dus weet niet hoe het allemaal werkt. Maar ik ga waarschijnlijk van 28 juli t/m 14 spet naar suriname. Weten jullie al waar jullie gaan verblijven? Het zou me leuk lijken als ik al een paar mensen ken als ik in suriname ben :stuck_out_tongue:

groetjes,
Nancy
[EMAIL=“nancy_valentijn@hotmail.com”]nancy_valentijn@hotmail.com

hoi alike,

ik heb je toegevoegd op msn, alleen nog steeds niet gesproken. Mijn mailadres is tamara_l88@live.nl het is L 88 de L van mijn achternaam, dus geen 188…

groetjes tamara