Vrijwilligerswerk Suriname okt/nov 2009

Hoi,

Ik ben een vrouw van 23 jaar en wil in oktober voor twee maanden vrijwilligerswerk gaan doen in Suriname (Paramaribo). Ik zou graag in contact komen met mensen (m/v) die rond dezelfde periode in Suriname zijn. Misschien doe je ok vrijwilligerswerk of loop je stage…
Ik ben van plan om daarna voor ongeveer twee maanden door Zuid-Amerika te trekken. Als jij dat ook van plan bent zou dat helemaal gaaf zijn! Dan kunnen we misschien samen reizen.

Groetjes Anne

He Anne ik woon in Suriname, als je hier bent wil j contact met m opnemen mijn emailadres is r.doelahasori@gmail.com

Hallo Anne,
ik weet niet of je al een plek hebt gevonden waar je vrijwilligerswerk wilt gaan doen? Anders kan je een keer kijken op www.vrijwilligwereldwijd.nl
In ieder geval veel succes en plezier met je reisplannen.
groetjes Pascal

Ik ben een 26jarige en ook van plan om vrijwilligerswerk te doen. Tot nu toe is nog niets concreet en pluis ik het internet een beetje af om info te vinden. Ik zou halverwege september beginnen aangezien mijn interimjob er dan op zit, misschien ook richting Suriname…

Bedankt voor je bericht, maar ik heb het vrijwilligerswerk al geregeld.
Groetjes Anne

Hoipiepeloi,
Ik ga in september naar suriname voor vrijwilligerswerk in de binnenlanden. Dit doe ik 9 maanden (eind juni kom ik pas terug!)

Ik ga via de organisatie SPS, een hele goede en fijne organisatie moet ik zeggen.

Groentjes Eefje

Hoi Anne,

Ik zit er ook aan te denken om vrijwilligerswerk te doen in suriname.
Toevallig dezelfde duur en dezelfde periode.
Met welke organisatie ga jij? Kben namelijk nog op zoek naar een goede organisatie.
Alvast bedankt.

Groetjes Henderike

Voor vrijwilligerswerk in Suriname gedurende het heel jaar kan je inschrijven bij [EMAIL=“sssuriname@yahoo.com”]sssuriname@yahoo.com , zij hebben aantal organisaties waar zij vrijwilligers plaatsen.

Verder zorgen zij voor de begeleiding,huisvesting etc
Je komt automatich in kontact met diverse vrijwilligers.

Succes,

Vermoz