Ik ben Marjan de Greef, ben 23 jaar en doe de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH). Ik hou niet zo van stappen, maar zeker wel van gezelligheid op een terrasje of naar de bioscoop.
Ik denk erover om aan het eind van 2010 vrijwilligerswerk te gaan doen (vanaf oktober/november??). Ik denk hierbij aan een kindertehuis o.i.d. Aangezien ik slecht ben in andere talen denk ik in eerste instantie aan Suriname, maar andere landen zijn ook mogelijk.
Het probleem is dat ik niet graag alleen ga. Daarom ben ik op zoek naar iemand die ook aan het eind van 2010 vrijwilligerswerk zou willen gaan doen voor circa 2 maanden (ook dit staat niet vast).
Mocht je aan een heel ander land denken maar wel graag circa twee maanden vrijwilligerswerk willen doen in een kindertehuis o.i.d. laat dan ook wat van je horen.
Ik wacht jullie reacties af!!
Hoi Marjan
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben een meisje van 24 jaar en volg de SPW opleiding. Ik zit nu in het laatste jaar. Zelf heb ik er ook aan gedacht om in het buitenland een tijdje te gaan werken, maar ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb namelijk ook niet echt een talenknobbel! Ik las dat je volgend jaar okt/nov naar Suriname wilt, maar dat je niet alleen wilt gaan.
Ik zou wel graag mee willen. Ik ben dan net klaar met mijn studie, dus dat komt goed uit!
Ik moet alleen even uitzoeken hoeveel me dat allemaal gaat kosten. En hoe ik in Suriname ga rondkomen. Of weet jij daar al iets meer over?
Dan hoor ik het graag!
gr anke
Hoi Anke,
Wat leuk wat van je te horen.
Nee, ik weet nog helemaal niks qua kosten of wat dan ook. Het was allemaal alleen nog maar een idee, ik heb verder nog niks uitgezocht!
Heb je msn? Dan kunnen we beter kennis maken. Mijn msn is [EMAIL=“marjandegreef@hotmail.com”]marjandegreef@hotmail.com.
Groetjes Marjan.