Aug/Sept/Okt 2011 in Suriname!

Hallo allemaal!

Ook ik zal binnenkort vertrekken naar Suriname om voor drie maanden stage te lopen!! Aangezien ik nog niemand ken, dacht ik hier wellicht alvast wat mensen tegen te komen.

Ik zal stage gaan lopen vanaf 1 augustus bij Stichting Surinaams Museum in Paramaribo. De eerste maand woon ik op de Mozartstraat…

Wie is er nog meer deze maanden daar? En heeft zin om een keer een wijntje te drinken en een dansje te doen?

Xxxx, Machteld :slight_smile:

Te huur studentenkamers voor stagiaires/vrijwiligers
Ligging Paramaribo centrum en omgeving, veilige buurt.
Woningen : goed beveiligd
Diverse prijsklasse: 175-250 euro p/m
Huur inclusief : water/licht/gas/internet/onderhoud

Verblijf met meerdere studenten
mail : stoelmanstraat@live.nl

Hey machteld

Hey machteld,

Ik ga van 28 juli tot 17 sept naar suriname. Ik verblijf die tijd in de stoelmanstraat en ga vrijwilligerswerk doen in een kindertehuis. Wanneer vlieg jij? Misschien wel leuk om contact te houden, ik ben altijd in voor een wijntje :wink:

Groeten,
Nancy

Hoihoi!

Ik vlieg de 28e om half twee smiddags. Oorspronkelijk was het later maar ze hebben recent die vlucht veranderd. Ik kom uit Kaapstad dus ik zie je dan pas bij de gate haha! Gezellig als we een keer kunnen gaan eten en vooral wijntjes kunnen gaan drinken. Wellicht kunnen we ook een axi delen van vliegveld naar centrum Para?

Ik zal je even PMen met mijn gegevens!
x

Hoi!

Ik ga half september naar Suriname, en ook naar de Mozartlaan. Nummer 89 toevallig? Waar ga je heen na die ene maand? En uiteraard ben ik ook altijd in voor een dansje, wijntje!

Groetjes Rosanne

Hey iedereen,

Ik zit momenteel in Paramaribo.
En ik hou er ook wel van om samen iets te drinken en uiteraard te babbelen. Ik ken wel een leuk cafeetje waar veel Nederlanders komen.
Zelf verblijf ik aan de IR van Wageningenstraat nummer 3. Dat ligt aande Industrieweg noord.
Ik hoop iets van jullie te horen.

Groetjes Arjen

Heej hallo!
Ik vlieg d 24ste van september naar Suriname en ik ga vrijwilligerswerk doen bij Wi-oso.
Zou het leuk vinden om een keer wat te drinken met de mensen die dat leuk vinden!
Groetjes Sabrina