Juli / augustus in Suriname, wie nog meer?

Hallo!

Voor het eerst ga ik alleen naar het buitenland voor een werkstage. Het is helaas een één persoons opdracht waardoor ik niemand daar ken. Ik zal deze twee maanden in het centrum van Paramaribo zitten.

Door dit forum hoop ik alvast wat ervaringen en tips op te doen en misschien wel mensen te leren kennen die daar ook zitten in juli en augustus!

Dus alles wat jullie me kunnen vertellen aan ervaringen, tips en trucs of als je daar zelf ook heen gaat, let me know!

Groetjes!

Hoi,

Ik ben van 28 juli tot 16 sept in suriname. Dit is ook mijn eerste keer dat ik naar Suriname ga, dus ik kan ook wel wat tips en trucs gebruiken :P. Waar verblijf je? ik ga waarschijnlijk ook in die tijd in het centrum een kamer huren, ik denk in de Fred Derbystraat.

Groeten,
Nancy

Ik weet nog niet waar ik zit, waarschijnlijk in het Marriot hotel. Ben erg benieuwd naar horeca gelegenheden waar veel nederlanders en studenten komen!

Hello…

Ik zit zelf ook van September tot februari in Suriname voor mijn stage. Ben ook erg benieuwd :slight_smile:
Wat voor een stage gaan jullie doen?
Hebben jullie al een woning? ik ben namelijk nog opzoek…

Groetjes,

David

heeyy,

ik heb ook nog geen woning. ik ga vrijwilligerswerk doen bij een kindertehuis. ik wil wel in het centrum verblijven, zodat alles lekker dichtbij is. Ik heb gehoord dat er veel nederlanders komen bij zus&zo, en voor uitgaan schijnt 't Vat geweldig te zijn.

Te huur studentenkamers voor stagiaires/vrijwiligers
Ligging Paramaribo centrum en omgeving, veilige buurt.
Woningen : goed beveiligd
Diverse prijsklasse: 175-250 euro p/m
Huur inclusief : water/licht/gas/internet/onderhoud

Verblijf met meerdere studenten
mail : stoelmanstraat@live.nl

Hoi,

Hebben jullie ook al naar de tripjes gedacht om echt van het land te genieten?
Wel nu: begin vast te kijken op de website van Suriname Total Adventure Tours:http://www.surinametotaladventuretours.com

Een aanrader als jullie mag adviseren, goede service en de beste prijzen.
De gids weet je alle snufjes van het binnen te vertellen.

Aarzel niet neem contact op en ga er voor!

Succes in Suriname.

Groetjes,

Trafasi>>>:zon02:

Hoi Nancy,

Leuk dat je gaat zijn.

Voor leuke tripjes naar het binnenland met studenten korting kan ik je adviseren te kijken op de volgende website onder tourschema/Now in progress en vindt zeker de geplande tours met gegarandeerd vertrek:http:www.surinametotaladventuretours.com .

Groetjes,

Trafasi

Hey Nancyvalentijn,

Inderdaad 't Vat is een gezellige plek waar veel Nederlanders komen.
Ik ben toevallig gisteren nog geweest. Er was tegenover namelijk een vuurwerkshow. Misschien dat we een keer iets kunnen afspreken bij dit gezellige cafeetje.
Groetjes Arjen