Stage Suriname januari-juni 2007

hoi allemaal,

Ik ga in februari ook stage lopen in Paramaribo. Ik vertrek op 18 febuari. Ik ga stage lopen in het academisch ziekenhuis op de spoedeisende hulp. Ik ga in mijn eentje! Ik heb mijn kamer geregeld via huisvesting suriname (george oort)…
Het lijkt me erg leuk om andere stagaires te ontmoeten!

Groetjes Stephanie

Hey allemaal,

Wat leuk om te lezen dat er zo veel gezellige mensen in ongeveer dezelfde periode in Suriname zitten (jan-jun. 2007) Ik vertrek zelf al over een kleine 2 weken: namelijk op 5 januari!! Heb er ontzettend veel zin in!!!
MAUD: ben jij de maud die ik denk dat je bent?? hahahah…Je komt uit limburg, blond stijl haar, je kent sjoerd enzo? Of heb ik de verkeerde voor me?? Leuk iig dat je ook gaat en ga je zeker zien!!
Lijkt me sowieso leuk om iedereen te ontmoeten! We gaan er met z’n allen een leuke tijd van maken!!!

Tot heel snel allemaal! Kus Joni

studenten hebben slechte ervaring opgedaan in Suriname met

• stagewonen suriname (studentencomplex 250 euro per maand) belachelijk

• stageloketsuriname (duur en onbetrouwbaar)

• zo heb je stelletje onbetrouwbare klootzakkken

willen jullie goed informeren voor jullie in zee gaan:unibrow:

hoi iedereen,
Mijn tante heeft nog een huis te huur in de omgeving van Kwatta.
Het is een gemeubileerde benedenwoning met 3 kamers en 15 minuten van het centrum.
huurprijs is 200 euro per persoon.
Het is te huur vanaf heden.

Kunnen ze mensen zoals jou niet bannen van het forum ofzo? Je zeikt alleen maar en hebt zelf ook geen enkele nuttige tip! Dus graag stoppen of wat moois vertellen over je landje!

Met zoveel stagiars die deze periode naar Suriname gaan kunnen we wel een community starten! hyves ofzo?

Als jij weet hoe dat werkt zou wle erg vet zijn!

http://sur2007.hyves.nl !

Ik zie jullie daar :slight_smile:

Wow Joni! Jij gaat echt al snel!!! Heel erg veel plezier, geniet ervan en goeie reis alvast

Even voorstellen.
Ik ben Honda en doet vrijwilligerswerk voor de Stichting Hijaz Suriname.
Voor tips in Suriname kunt u altijd mailen naar [EMAIL=“hijaz@hijaz.de”]hijaz@hijaz.de

Bezoek eens onze website; www.hijaz.de

of www.stghijaz.nl

Heey…

Ik ben ook bezig voor een stage in feb-juni, ik zou eerst met 3 klasgenoten naar zuid-afrika…maar door omstandigheden kan dat niet meer door gaan.
Ik ga dus ook alleen…(als alles nog geregeld kan worden)
kan het ticket trouwens niet gewoon door KLM en dan studenten?
Ik heb dat vorig jaar ook met (stage) Curacao gedaan…toen was ik €600,- kwijt…

Misschien tot in feb!
ayoo

Hey iedereen die in de periode januari-juli 2007 naar Suriname gaat!
Ik ben een vierdejaars HBO-V student en ik ga van februari tot juli naar Suriname.
Ik heb er echt heel veel zin in. Ik ga helemaal alleen en heb al huisvesting geregeld via stagewonen.nl.
Het lijkt mij heel leuk om al mensen te leren kennen die naar Suriname gaan! Wordt echt een toptijd!

Gr. Winnie

Wat gezellig nog meer stagiaires, het wordt vast een hele gezellige boel daar!

Joni, jij bent er zeker al? Bevalt het een beetje?

/

Haiii…

Ja ik ben nu alweer 3 weekjes in Suriname en het begint nu eindelijk een beetje te wennen!! Al veel gezellige mensen ontmoet dus dat gaat goed komen…zeker als jullie allemaal ook nog komen!! Nog even geduld voor jullie en tot heel snel!!
Kus Joni

Leuk man, Joni! lieke en ik kunnen niet wachten!!

Klinkt goed Joni! Mooi dat je je daar al lekker vermaakt!