Nee uitleggen doe maar niet . Het is bijna Sinterklaas snap je?
Sommige dingen zijn niet na te gaan, sommige dingen wel. Er zijn veel slechte websites op internet, dus bepaalde bronnen zijn makkelijk te weerleggen. Jammer dat mensen niet wat selectiever zijn in het uitzoeken van bronnen.
(Waarmee ik nog altijd nooit beweerd heb dat jouw ervaring niet waar zou zijn.)
Klopt als een bus.
Alleen vind ik het jammer dat als mensen hun eigen ervaringen willen delen om mede reizigers hierover te informeren, wat de essentie van dit forum is blijkt nu wel weer uit dit topic, voor leugenaar worden uitgemaakt…
Vandaar mijn vraag “wie bepaalt wat de waarheid is?”
Ook al kom je ergens al 30x of woon je ergens wil nog niet zeggen dat je van alle dingen in de omgeving op de hoogte bent. Hoe onwaarschijnlijk dingen soms lijken, wil nog niet zeggen dat het niet zo is.
Wat schiet iemand ermee op om verzonnen gebeurtenissen op dit forum te plaatsen, volgens mij niets?!
Volgens mij hadden we het over de zinvolheid van topics?
Psies.
En als Zaan door Sopirla of Paulana tekort gedaan wordt, moet hij hun een PM sturen.
Ik quote jenny bewust niet, want ik noem geen namen, is ook nergens voor nodig. Zoals Jurjen al zei hadden we het over de zinvolheid van topics.
Ik voel mij ook niet tekort gedaan dat is inmiddels opgelost.
Het lijkt mij dan ook gepast als je je post zou aanpassen of verwijderen.
Ik snap je niet Jenny, maar wil er verder niet op doorgaan, ik dacht dat het eindelijk eens afgelopen was met die ongein.
Sorry, kan m’n post niet wijzigen.
Sorry Paulana, ik dacht dat het om die stomme zakjes ging. Zin in ongein heb ik ook niet. Ik ben juist blij dat het rustig is op het Indonesiëforum! En ik kan niet wachten weer die kant op te gaan…
Ben ik één van de 2 mensen?me dunkt dat ik nog heel beleeft ben gebleven.
Wel mooi dat er vb-en van zinloze posts in deze thread zijn geplaatst, bewust of onbewust.
En hierbij mijn bijdrage:
Ik gebruik WW ook om informatie van te halen of te geven. Enkele keren wat ww leden ontmoet onderweg, toch handig zo´n reisgenotenforum. De puzzeltocht en nationale reisquiz zijn erg vermakelijk, soms frustrerend ![]()
Op reclame in mijn inbox en op diverse subfora zit ik niet op te wachten. Een link vermelden als antwoord op een vraag prima, maar een topic openen om alleen een link te vermelden hoeft voor mij ook niet zo.
Ik vind het spijtig dat je zo over mijn peilingen denkt,Birkebeiner!!
Ik maak daar werk van,om goede peilingen te maken voor het wereldwijzer reiscafe.
Ook maak ik peilingen voor het Thailandforum en niemand klaagt daarover.
Wat is buitensporigheid,ik post af en toe in de rubriek even voorstellen,alleen voor de mensen die interesse hebben voor Thailand.
Voor de rest ben ik actief op het Thailandforum,mensen helpen.
graag uw reactie aub
gegroet:georgessiam.:chin:
Dat is raar of zelden dat ik alleen maar een link plaats bij een posting,je hebt van die postings waar dikwijls niemand op reageer in landen waar ik nog nooit ben geweest.
Dus dan zoek ik via google de beste mogelijkheden op zodat de vragensteller eventueel naar toe kan surfen.
Zal altijd proberen om de mensen op de goede weg te helpen,daar doe ik het ervoor.
@ George
Ja idd ik antwoord ook weleens met een link op een vraag, zie hier geen kwaad in. Echter er zijn ook vele topics geopend die als enige tekst een link bevatten.
Ben er eerlijk gezegd niet bewust van dat het dikwijls op andere landenfora’s zo aan toe gaat.Het is raar of zelden dat ik daar naar toe surf.
Tsja hier bij ons op het Thailandforum hebben we leden met veel Thailandervaring dus de meeste mensen worden daar goed geholpen.
Misschien dat dit het probleem is voor de andere landenforums,te weinig mensen die ervaring hebben om de mensen wegwijs te maken?
Ik denk dat het niet alleen een kwestie van weinig mensen met ervaring is… Iemand die een vraag stelt gaat op reis. Na een tijdje komt hij terug. Waarom geeft die persoon geen antwoorden dan? Waarom blijven mensen niet hangen?
Dat is iets wat ik me bij meerdere fora afvraag. En ik betrap me erop dat ik soms geen zin heb in steeds de zelfde vragen en antwoorden. Dan zet ik soms een link, of vraag ik mensen de zoekfunctie te gebruiken.
Dat is bij ons ook het geval Jenny,dat praktisch altijd dezelfde vragen worden gesteld,als ze ff naar de subpagina reisinfo Thailand surfen daar staat meestal hun antwoorden op de vragen.
Nu ikzelf maak daar geen enkel punt van,ofdat ze nu 5x dezelfde vragen stellen ik beantwoord ze met de thaise glimlach.
Tsja waarom blijven mensen niet hangen,goede vraag Jenny!!dat kan van alles zijn,een slechte ervaring gehad in het land dat ze hebben bezocht.(zeg zomaar iets)