Meehelpen op het Forum

Forum Admins gezocht
Update: We zijn ook opzoek naar een aantal forum admins. We gaan volgende week de landenforums verdelen in continenten, zodat de website wordt ingekort en je niet zo lang hoeft te scrollen. Als forum admin ben je onder andere verantwoordelijk voor 1 of 2 continenten, die je dan in de gaten houdt. Zo moet er per continent de forums zonder forumbeheerder in de gaten worden gehouden op vragen van bezoekers en deze mogelijk beantwoorden. Als er sprake is van spam of verkeerd geplaatste topics moeten deze verplaatst worden. Daarnaast is er ook een helpdesk, waarbij bezoekers vragen hebben en of geholpen willen worden met iets op het forum. Mocht je interesse hebben of vragen hebben kun je dit hieronder als reactie aangeven.

Forumbeheerders gezocht
Momenteel hebben een aantal forums nog geen forum beheerder. Lijkt het je leuk om mee te helpen? Reageer dan hieronder met het forum waar je voorkeur naar uit gaat. Het is ook mogelijk om bij een forum te helpen waar al een beheerder is.

**Praktische informatie **
Forum beheerder zijn hoeft niet heel veel tijd te kosten, maar je kunt er zelf zoveel tijd in stoppen als je wilt. Je kunt er namelijk ook voor kiezen om de gebruikers/bezoekers te laten meedenken of werk uit te besteden binnen je forum. Ik zal nog even kort toelichten wat het precies inhoudt om een forumbeheerder te zijn. In de handleiding (waar je dan toegang tot krijgt) staat nog meer informatie.

[ul]
[li]Bezoekers aantrekken
[/li]Als forumbeheerder probeer je bezoekers te krijgen op jouw forum. Dit kun je op verschillende manieren doen. Je kunt je aanmelden bij startpagina’s, gidsen en andere websites. Activiteiten op het forum, zoals een (foto)wedstrijd, prijsvraag of enquête/peiling trekken bezoekers. Wat jouw pagina verder aantrekkelijk maakt is informatie: nieuws over het land of jouw eigen ervaringen en tips.Tenslotte kun je gebruik maken van Social Media. Je kunt jouw pagina aanmelden op Facebook en Twitter. Hier kun je dan een aantal keer per week een leuk nieuwtje plaatsen of een tip.
[/ul]

[ul]
[li]Bezoekers behouden
[/li]De bezoekers die je aantrekt wil je natuurlijk ook behouden. Op die manier kan je forum groeien. Om dit te bereiken heb je een aantal mogelijkheden. Bezoekers van forums komen sneller terug wanneer er niet alleen relevante informatie te vinden is, maar wanneer er ook activiteit is. Met activiteiten krijg je vaste bezoekers.

Naast activiteiten is het ook belangrijk om de bezoekers te helpen met vragen. Verwijs ze niet naar Google of andere site’s. Tenslotte is de verzorging van je forum belangrijk. Je bent verantwoordelijk voor het aanpassen van onduidelijke titels. Duidelijke titels zijn belangrijk omdat dit de overzichtelijkheid bevorderd. Verder ben je verantwoordelijk voor verkeerd geplaatste berichten.
[/ul]

[ul]
[li]Adverteren in je eigen forum
[/li]Naast het feit dat je iets kunt promoten in je handtekening, is het als forumbeheerder toegestaan om zelf gratis promotie te maken binnen je eigen forum. Je kunt dit doen door een sticky topic te plaatsen (2 per sub forum).
[/ul]

**Wij zoeken voor deze forums nog een beheerder:
**
[TABLE=“class: grid, width: 500”]

Forumbeheerder Landen Forums

Amerika Forum
Geen beheerder

België Forum
georgessiam

Bulgarije Forum
Geen beheerder

Canada Forum
Geen beheerder

China Forum
Geen beheerder

Denemarken Forum
Geen beheerder

Dominicaanse Republiek Forum
Geen beheerder

Duitsland Forum
Geen beheerder

Ecuador Forum
Geen beheerder

Egypte Forum
Geen beheerder

Iran Forum
Geen beheerder

Kaapverdië Forum
Geen beheerder

Kroatië Forum
Geen beheerder

Laos Forum
Geen beheerder

Lesotho Forum
Geen beheerder

Libië Forum
Geen beheerder

Maleisië Forum
Geen beheerder

Marokko Forum
Geen beheerder

Myanmar Forum
Geen beheerder

Nederland Forum
Geen beheerder

Oman Forum
Geen beheerder

Oostenrijk Forum
Geen beheerder

Panama Forum
Geen beheerder

Polen Forum
Geen beheerder

Roemenië Forum
Geen beheerder

Rwanda Forum
Geen beheerder

Sint Maarten Forum
Geen beheerder

Spanje Forum
Geen beheerder

Sri Lanka Forum
Geen beheerder

Syrie Forum
Geen beheerder

Tsjechie Forum
Geen beheerder

Uruguay Forum
Geen beheerder

Vanuatu Forum
Geen beheerder

Zuid Afrika Forum
Geen beheerder

Zwitserland Forum
Geen beheerder

Forumbeheerders Reissoorten

Cruise Forum
Geen beheerder

Ervaringen en Beoordelingen
Geen beheerder

Reisgenoten Forum
Geen beheerder

Reis Quizzen Forum
Geen beheerder

Studie Buitenland Forum
Geen beheerder

Stage Buitenland Forum
Geen beheerder

Wintersport Forum
Geen beheerder

Wonen en Werken in het Buitenland Forum
Geen beheerder

[/TABLE]

1 like

Ik zou graag willen helpen als forumbeheerder Guatemala of Peru, mochten jullie hier in de toekomst iemand voor zoeken

Ik zou me graag beschikbaar willen stellen als beheerder voor Reisgenoten (gezocht) en Wereldreis. :slight_smile:

En mocht Cyriellie hulp kunnen gebruiken met het Nieuw-Zeeland forum then i’m your man.

Wat leuk! Justagirl702 en Jean-Michel. Ik had het niet benoemd maar meehelpen is ook een optie. Twee of meer mensen kunnen meer dan 1 iemand. Mochten er meer mensen willen helpen bij landen die al een forum beheerder hebben mag dit ook geplaatst worden.

Het Amerika forum, wordt daar heel Amerika mee bedoeld? Of alleen de USA?

Ik zou graag beheerder worden van het Oekraine Forum! Ik ben daar recentelijk geweest en ga binnenkort weer, voor een langere tijd. Ik hoor graag meer!

Ik zou graag mee willen helpen met Curacao forum.
gr

Ik zou zelf (misschien samen met iemand) het duik forum wel willen starten :slight_smile:

USA

Misschien niet verkeerd om hier de titel aan te passen

Heb je interesse om forum beheerder te worden? Van het forum Amerika (USA dus)

Zeker een goed idee. Ik ben het niet in je interview tegengekomen maar heb je al veel gedoken?
Heb hier zelf trouwens niet direct interesse voor, maar ik weet wel dat er redelijk wat mensen zijn op het forum met genoeg ervaring. Heb ook een lijntje uitgeworpen naar een vriendin of zij misschien interesse heeft.

Dankjewel voor het uitwerpen van een lijntje. Veel ervaring is een groot woord want je kunt nooit genoeg ervaring hebben. Ik ben begonnen bij een duik en snorkel vereniging in Arnhem. Daar mijn eerste brevet gehaald en in Egypte mijn tweede brevet. Bij mijn moeder thuis heb ik mijn eigen uitrusting liggen al moet ik toegeven dat ik er weinig tot geen gebruik van maak. Ben toch meer een vakantie duiker, lekker warm en meer te zien.

Vietnam lijkt me wel wat: cv 25 reizen & spreek de taal

Vietnam is toch niet beschikbaar, doet Ton al…

1 like

Ik ben reeds forumbeheerder voor Turkije en ken van de andere landen heel weinig.

Vriendelijke groeten ,
Franka 6

Hoi,
Qua land wil ik Italie wel helpen en anders het Wonen en werken in het Buitenland (heb zelf de laatste 7 jaar in Italie gewoond en gewerkt). Heb nu ook een collega die in Nieuw-Zeeland heeft gewoond. Ik hoor wel van je.
Groetjes Hester

Beste Christel,

Bij deze wil ik graag mijn interesse om forum beheerder van IJsland te worden. Aangezien ik daar meerderemalen ben geweest denk ik deze rol goed te kunnen vervullen.

Hoe gaat de procedure verder in zijn werking?

Heb je bepaalde informatie van mij nodig?

Mvg

Jasper

Ik zou me graag beschikbaar willen stellen als beheerder voor het Portugal Forum, graag hoor ik hoe nu verder.

Obrigada!

O , ik wist niet dat er zoveel forums zonder beheerder waren. Helaas heb ik van geen van de landen op het lijstje verstand. Ik kom eigenlijk uitsluitend in Filippijnen. Succes met het vinden van nieuwe forumbeheerders.