Ik wil Bolivia wel doen
Ben er wel nog maar 1x geweest, hopelijk is dit geen probleem.
Ik zou graag willen helpen als forumbeheerder op het Spanje forum mochten jullie hier in de toekomst iemand voor zoeken.
Aangezien me roots daar liggen
Ai. Tijdje (noem het gerust jaren) hier niet actief geweest en zag dus een hoop ‘privé berichten’ waaronder dus ook deze!
Volgens mij was ik (ooit) beheer van Spanje. Dit wil ik nog wel blijven, of iemand anders zich geroepen voelt, snap ik dat de keuze dan naar iemand anders gaat wegens inactiviteit van mijn kant.
Mocht er voor Indonesië (vooral Bali) nog iemand gezocht worden, ik heb hier meer dan een jaar gewoond… (daarom ook afwezig de afgelopen tijd)
Ik zou me graag ter beschikking willen stellen als forumbeheerder Spanje aangezien ik het ganse land als gids meerdere malen heb rondgereisd, 2 jaar in Madrid heb gewoond en nu reeds 8 jaar B&B Casa Domingo uitbaat in Álora/Málaga/Andalusië.
Spanje is populair! Ben benieuwd hoe dit proces verder gaat.
Ik mis eigenlijk al een poosje de landen van Centraal Azie, dit omvat oa Kazachstan, Kyrgistan, Oezbekistan, Turkmenistan en Tadjikistan.
Ik zou daarom willen voorstellen om een apart forum te openen voor deze 5 landen, omdat ik al diverse keren daar geweest ben wil ik wel moderator zijn.
Je kunt helpen met het forum van de Filippijnen als je dat leuk lijkt?
Leuk dat je meedenkt Dieselbiker. Heb je alleen interesse in moderator? Of zou je forumbeheerder ook leuk vinden? Aangezien het jou idee is, lijkt het me leuk dat je hier je eigen draai aan kunt geven? Als je liever alleen moderator wilt zijn weet je dan iemand die misschien wel intresse heeft om hier Forum beheerder te zijn. Zonder beheerder is een forum namelijk veel minder actief!
Wat ontzettend leuk dat er zoveel mensen zijn die graag mee willen helpen! Ik ben nu bezig met de administratie, en als er meer mensen zijn die interesse hebben zie ik dat als een uitdaging. Meer mensen kunnen namelijk meer doen!
Ik ga vandaag iedereen persoonlijk een berichtje sturen (de mensen die gereageerd hebben hierboven en via privé bericht). Morgen ben ik vrij, dus dan ga ik er maandag mee verder. Ik moet volgende week even uitzoeken hoe ik de instellingen kan wijzigen en dan hoop ik dat we een aantal nieuwe forum beheerders hebben.
En uiteraard mag je altijd blijven reageren, want hoe meer forums met forum beheerder hoe leuker het hier wordt
Sorry ik heb van al die landen waar nog een beheerder/ster voor nodig is, geen enkele ervaring. Heb alleen ervaring met Thailand want woon er nu zelf en dat komt in het lijstje niet voor.
Groeten Daiji
Moet je als beheerder echt veel van het land kennen?
Beste Christal,
Mijn favoriete regio’s hebben al een beheerder. Daarnaast heb ik niet zo veel tijd hiervoor.
Mochten die obstakels verdwijnen dan ben ik wel geïnteresseerd.
Groet, Joop Oudshoorn
Hi, ik wil wel helpen met het Polen-forum. Ik woon er en ken het land en de taal.
Als beheerder moet je vooral affiniteit met het betreffende land hebben. Echt veel kennen is natuurlijk relatief, als je maar voldoende over het land weet om reizigers op weg te kunnen helpen, is dat zeker prima.
Beste
Ik wens gerust mee te helpen met het forum, ik heb namelijk veel vrienden oorspronkelijk uit Amerika, men kan indien gewenst ook mijn profiel op facebook bekijken, dan kan je ook de vriendenlijst zien, deze zijn allemaal uit de rodeo en paarden wereld velen hebben zelfs een resort waar men dust trails kan doen op de oude westernstijl van mustangs tot zelfs met gewoon opgeleide paarden. mijn facebook account kan men vinden des coene
Er is iets mis met de mail. Ik had vannacht 53 mailtjes van jou. Terwijl mijn inbox op het forum leeg is en ik heb alles uitgezet. Kun je hier iets aan doen? Anders verwijder ik mijn account. Groet Anke-marije
Wordt aan gewerkt! (Ga ik vanuit.)
Is bij veel mensen zo, heb er al melding gemaakt bij de afdeling techniek!
Excuus voor het ongemak.
Moesten jullie nog een beheerder zoeken voor het België forum … ik ben kandidaat. Ik woon er al mijn hele leven namelijk. :biggrin:
Stage buitenland wil ik wel doen =)
Ik wil wel helpen bij het duikreizen forum, mocht het worden opgezet.
Heb ruim 500 duiken gelogd.
Meeste duiken buiten Europa.