Als Cambodja beschikbaar komt, dan meld ik mij graag aan!
Ik heb je een pb gestuurd, met wat vragen? Als je nog interesse hebt kun je die dan beantwoorden?
Hey daij,
Je kunt binnen Thailand meehelpen als je dat leuk lijkt? Zeker omdat jij daar woont kun je mensen tips en adviezen geven, en helpen bij vragen.
Ik kom hier nog op terug. Ben eerst even bezig met de nieuwe forum beheerders.
-
-
- Updated - - -
-
Hey,
Ik stuur je even een prive bericht! Super leuk.
Voor Belgie hebben we nog iemand nodig.
Ik heb je een PB gestuurd met wat vragen, zou je die kunnen beantwoorden?
-
-
- Updated - - -
-
Ik heb je een PB gestuurd met wat vragen, zou je die kunnen beantwoorden?
Wat leuk dat je mee wil helpen. Ik stuur je even een PB met wat vragen, als je die zou willen beantwoorden?
Als het goed is heb ik iedereen die interesse heeft in Forumbeheerder waar nog geen beheer voor is een bericht gestuurd! Mocht ik je vergeten zijn mijn excuus, kun je mij dan even een berichtje sturen? Ik heb vandaag een overzicht gemaakt, en we hebben (gelukkig) voor sommige forums zonder beheerder een nieuwe beheerder.
Enige probleem is het instellen. Er is een error waardoor er geen forumbeheerders aangesteld kunnen worden. Vorige week maandag heeft de website plat gelegen zoals sommige van jullie gemerkt hebben en sindsdien werkt niet alles zoals het moet werken. Jeroen gaat het systeem woensdag ochtend opnieuw opstarten, en dan kan ik woensdag de instellingen aanpassen.
Ik hoop iedereen hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
EN ALS JE INTERESSE HEBT? Voor een land, of forum laat het mij even weten via een PB.
Ik heb even het bericht aangevuld met een update. Naast de mogelijkheid om je op te geven als forumbeheerder, kun je je ook aanmelden als forum admin.
Wat is het verschil tussen beheerder en admin? Sorry als dat een domme vraag is
Als beheerder ben je verantwoordelijk voor je eigen forum (land, reissoort etc). Als admin heb je aanvullende taken, zoals bijvoorbeeld het verwijderen van accounts, berichten, vragen beantwoorden in de helpdesk et cetera.
Ja, maar…
Lol. Als admin heb je inderdaad misschien wel de rechten om iets te verwijderen :biggrin:
Over de indeling in continenten… dat hebben jullie volgens mij ook niet echt goed doordacht.
Doe mij het continent Antarctica dan maar… heb ik maar één land om echt op te letten.
Er zullen continenten zijn die overlopen van drukte en er zullen continenten zijn waar minder te doen is.
Ondanks dat de formulering hierboven niet echt duidelijk is, ga ik er vanuit dat ieder landenforum nog steeds zijn eigen MOD gehoud.
De indeling in continenten heeft daarom enkel effect op de layout van het forum, en zal denk ik weinig veranderen aan de taken van de bestaande MODS.
Over de precieze taken van de admin durf ik niks te zeggen. Er zijn wat veranderingen gaande.
Ik wil wel Japan hebben! Ik woon al een jaar in Japan en kan mensen er wel mee helpen met plannen van hun reis.
Ik kan me vergissen, maar Japan staat volgens mij niet in de lijst met landen waar een beheerder voor gezocht wordt. Er zijn al twee beheerders Japan. Maar laat je er desalniettemin niet van weerhouden daar vragen te beantwoorden, wordt ongetwijfeld erg op prijs gesteld.
Ahhh ik denk dat ik dan een fout maak. Vragen beantwoorden doe ik overigens al
Is het misschien een idee het Syrieforum te fuseren met Azieforum?
Er is voor Syrië momenteel geen beheerder, maar gezien de oorlog zullen er ook geen mensen naar Syrië gaan.
(En zo zijn er vast meer subfora zonder beheerder die weinig bezoekers trekken.)
Gaan er zat hoor. Alleen met een net wat andere insteek dan vakantie.
LOL.
Dat zijn vaak geen inwoners van Nederland (en België), en daarmee niet de doelgroep van dit forum.
Een oud-leerling van me vecht nu in Syrië. Als hij nog leeft…
Oh ja, dat zijn vaak wel inwoners van Nederland (en Belgie)…