Laat je even weten hoe het was…
Wij gaan de 20ste!
Zal ik doen verwacht er na zulke positiefe verhalen veel van.
Ook is mijn collega in dit gebied geboren en ze verteld dat het er nu erg lekker weer is (zij komt net terug van 2 weken vakantie)
Ik krijg al twee dagen mailtjes met een aanbieding. Vlucht naar Antalya, rondreis naar Cappedocie, vlucht naar huis. 8 Dagen incl hotels, ontbijt, diner,gids voor 169 euro… (+ 140 als je meteen alle entreekosten etc betaald wil hebben).
Via actievandedag.
Hihi das de reis die wij gaan maken Erik!!!
heel verstandig. Ik zag hem gisteren en dacht: als ik er nog niet geweest was, dan zou ik nu boeken!
Ik krijg dezelfde mailtjes. Alleen dat is op basis van halfpension. Ik zit bij corendon op basis van all-in :zon:
Ik heb me wel ingeschreven voor een dagelijkse e-mail met een weer update voor Cappadocië
Alleen vandaag is die Capadocie rondreis te boeken op www.actievandedag.nl . Hoeveel goedkoper dat is weet ik niet. Zou men moeten vergelijken.
Dat scheelt gewoon 80!! euro bij vertrek 20 april!!!
(wij betalen 249, ipv 160!!!)
Maar zelfs dan, in totaal 400 voor 1 week vol pension… ja daar hoefden we niet lang over te denken, dus:
20 april vertrekken Bloemmie en ik die kant op!
Wij betalen op basis van all in inclusief het visum 422.25
Wij doen die reis ook Respi, en all-in was niet te boeken…(wel zoals wij nu doen, met die bijbetaling van 139, dat alle maaltijden betaald zijn, en alle entree’s. All-in, dus ook de drankjes, is niet te boeken bij corendon volgens mij)
Vertelllll
Hallo, lezers,
Kan iemand mij vertellen of die 139 Euro toeslag voor entrees en lunches aan te raden is en hoeveel men anders voor de entrees kwijt is ?
Relatief is dat nogal veel (bijna zoveel als de goedkoopste reis met vliegen, hotels en rondreis).
Bedankt.
Ook zou ik het leuk vinden om wat te horen over hoe de de beenruimte in de bussen is en in welke hotels men werd ondergebracht zodat ik wat kan gaan googlen.
Je zou denken dat er bij zulke lage prijzen iets niet klopt.
Dat zou je inderdaad denken. Raak(een van de trouwe bezoeksters bij TTT) is hier verleden jaar geweest. Hotels zijn prima, geen 5 sterren, maar voldoende. Eten is goed, en het is ook incl de fooien!!!
Ja ik zou dat zeker doen, dan heb je geen omkijken.
Entree’s zijn niet top, maar voor 140 euro, entrees/fooien/middag en avondeten voor 7 dagen… ja daarvoor die ik het zonder nadenken erbij(kan misschien iets goedkoper, maar dan praat je over enkele euro’s!)
Hotels verschillen altijd. Vrijwel alles bij corendon is altijd een bingo reis. Ofwel ze kijken vlak van tevoren waar er nog plaats is (daarom is het ook zo goedkoop). Vaak word de groep ook opgesplitst
Overigens ik zit op all-in. Drankjes in hotels heb ik er dus bij
Respi: Nogmaals: Hoe heb je dat geboekt?? Want toen wij gingen kijken… (en ook als ik nu kijk) kan ik alleen ‘volgens beschrijving’ boeken. Niet dat ik je niet geloof, maar misschien kan ik nog zorgen dat we dat ‘erbij doen’!!
Hallo
Ein augustus 2010 willen wij vanuit de omgeving van Alanya een meerdaagse excursie naar Cappadocie gaan maken. Heeft iemand tips voor ons? Wij willen ter plekke de excursie gaan boeken maar hebben geen zin in het commerciele gedoe dus dat getrek naar een juwelierzaak, lederenwinkel, tapijten e.d. hoeft van ons absoluut niet. Heeft iemand antwoord op de volgende vragen:
- hoe lang is het rijden vanaf alanya en derhalve voor hoeveel dagen is een excursie boeken verstandig, 3 of vier dagen?
- prijsindicatie?
- is het qua temperatuur te doen eind augustus in de bergen?
- wat zijn de hot spots?
Wij vinden een goed verblijf, hoeft niet luxe te zijn maar wel school en goed eten belangrijk. Heeft iemand ervaringen met een reisorganisatie daar?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Groetjes Liset
Volgens routenet is het
Reisduur:
** 6:32 ** u
Afstand:
** 517,2 ** km
Vertrekadres: [http://www.routenet.nl/images/refresh.gif](javascript:Route(true)) **Göreme (TR)** Bestemming: **Alanya (TR, 07400)**
In Augustus is het heet maar wel droge hitte en dat is beter uit te houden dan heet bij ons.
Reisorganisaties en zo kan ik je niet mee helpen, ik reis altijd op eigen gelegenheid met het OV.
Wij hebben de excursie gedaan vanuit Alanya, geen leerfabrieken, goudhandel of tapijten, wel een pottebakkerij.
De 3 daagse, en die koste toen(ehhhh in 1998/1999 geloof ik) ongeveer 200 gulden pp.
Ik zou zelfs de 4 daagse aanraden denk ik, omdat er echt veel te zien is in dit gebied.
Nu ga ik over 1 week deze reis nog een keer maken met Corendon(omdat ik het echt nog eens zien wil!)
Wij hebben 5 jaar geleden de rondreis met Corendon gedaan. We waren maar met 9 mensen, daarom gingen we met een type dolmusbusje. Het voordeel was dat je met weinig mensen niet voortdurend op iedereen hoefde te wachten. De gids sprak (enigzins gebrekkig) Nederlands. We hebben in echt mooie hotels overnacht. In Alanya, Kiz kalesi, Cappadokie en in Antalya.Sommige excursies moetsen betaald worden en natuurlijk koffergelden en lunches. Je zit dan gauw op die 130 euro hoor!
Het was september en aan de Turkse riviera was het bloedje heet, maar onderweg waren de temperaturen perfect. Een graadje of 24, met een lekker zonnetje.
Ik vond het een prima rondreis. We hebben nadien nog een weekje allinclusief in ALanya verbleven. Daarvoor kun je de prijs van het verschil tussen een of twee weken berekenen.