Rafke 56 : fijn om te horen dat je ook zo genoten hebt
Ik kijk er naar uit
Dick : schiet nu voor jou ook op he
Nog een paar weekjes en dan mogen we gaan. Hoop dat het nog wel een beetje redelijk weer is. Zo warm hoeft niet maar een:zon02: zou mooi zijn.
hoi ben geweest met correndon en ga 15 december weer!hotels zijn top vliegen met correndon is goed te doen en de prijs zit hem in het volgende namelijk er zijn een paar verkoopdemonstaties bij maar lang niet zo irritant als die in nederland!!!
Is ons ook supergoed bevallen. Alles was goed voor elkaar. Hoop dat er nog meer rondreizen zijn. Zo kun je mooi wat zien van Turkije voor een erg nette prijs:thumbsup:
Hotels goed, eten goed, gids goed , chauffeur goed, het weer goed.
Wat wil je nog meer
Ik zou ook graag de rondreis Cappadocië doen maar dan wel voor drie dagen …
maar mijn vriend wil niet … misschien kan ik hem nog overtuigen…
groetjes
Tja 3 dagen is veel te kort dan ben je al 2 dagen kwijt met reizen heb je maar 1 dag over en dan de prijzen zijn echt laag voor 8 dgn het is vanaf 179!!:vak01:
Jammer dat je vriend niet mee wil. Het is wel de moeite waard en voor zo weinig geld.
Anders ga ik wel mee, maar ik denk dat mijn vrouw dat niet goed vindt
ja maar het probleem is en dat vind ik dan zonde ik ga maar voor 12 dagen naar turkije
(de reis is al geboekt) naar Alanya - Granada luxury Resort & spa
en als ik dan 8 dagen zou rondreizen heb ik niet echt veel aan het hotel éh
misschien zie ik ter plaatse nog wat ik ga doen…
Nenneke1992
Ik zou ook graag een keer willen, maar ga liever niet alleen. Mijn ouders zijn vorig jaar al geweest.
Erg jammer voor je dat je ouders al geweest zijn en jij niet
Sluit me bij Dick aan, heel jammer want deze reis is echt de moeite waard !!!
We gaan het zien…over 9 weken zit ik er midden in!!!
Veel plezier alvast. Het is ons prima bevallen:dag:
Ik heb alvast geboekt voor oktober 2010! En ik ga alleen mee. Ben vorige jaar alleen met een groepsreis naar Marokko geweest en het jaar ervoor alleen naar Thailand. Helemaal niets mis mee hoor. Je vindt altijd wel aansluiting met iemand binnen de groep. Gewoon die stap zetten!
ben in januari geweest en ik kan het iedereen aanbevelen. wat n prachtige reis!! we hadden een super reisleider Ali en chauffeur Achmed. Zoveel moois gezien . en de prijs is het dubbel en dwars waard!!! stond in gids ontbijt en avondeten maar lunch zat er ook bij! en dat voor 179 euro + 139 incl alle intrees. Super vakantie!!!
wij zijn vorig jaar augustus geweest voor drie dagen,hebben geboekt bij een tikketbureau in side,kosten 40 euro pp met ontbijd avond eten,de lunch onderweg moest je zelf betalen,liep nog aardig op in de centen,de reis was echt prachtig,gaan dit jaar weer naar cappadocie voor drie dagen van uit alanya.
carlos
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben 38 jaar en getrouwd met een Turk. En waar denk je dat hij is geboren?
precies…
Cappadocia is in een woord fantastisch.
Toen ik daar voor het eerst kwam dit was winter 2000 was het net of ik in een sprookje van 1000 en een nacht binnen kwam.
Ik kom er nu al jaren en elke keer weer bedenk ik me wat is het hier toch mooi en ik raak ook niet uitgekeken op al die leuke dingen die er te beleven zijn.
Hotels of pensions zijn bijna allemaal wel redelijk te noomen
Niet luxues maar wat ik al eerder heb gelezen schoon en goede bedden.
Wat me nog het meest opvalt is dat het echt wel warm is binnen in die “caves”.
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik ieder jaar weer naar zon mooie omgeving mag gaan. Wij logeren weliswaar bij familie maar we zien toch echt wel dat er veel wordt gedaan om ook de toeristen het naar hun zin te maken.
nou dat was het voor nu.
Voor de genen die nog op vakantie gaan heel veel plezier en vergeet niet om goede camara’s mee te nemen want je kan echt hele mooie foto’s maken.
Ik heb er zo’n zin in. Ik ga volgende week vrijdag 10 april:zon02:cheer