wie heeft er ervaring met een rondreis van 8 dagen cappadocie met corendon?? Hoe zijn de hotels??
Hi, ik heb ook al zitten kijken en contact gehad met Corendon hierover maar durf het, eerlijk gezegd vanwege de prijs, ook niet zo goed aan. Maar zou deze reis idd graag ook wel willen maken
Dick : ik heb nogmaals contact gehad met Corendon : het zijn 3* toeristenhotels, geen luxe maar heel goed te doen zeggen ze
Dank je wel. 3*** hotels zijn niet zo luxe in Turkije, maar het zal toch nog wel meevallen misschien.
Ik heb nog een offerte laten maken via Vakantiekaart. Even zien wat die nog te bieden hebben en of ze nog korting hierop kunnen geven (hoewel het goedkoop is). Daarna beslissen we wat te doen.
Als je gaat : heel veel plezier en laat hier dan een berichtje achter hoe het was, altijd leuk om te lezen. Ik probeer te gaan met mijn Turkse vrienden, die konden trouwens gewoon in Antalya opstappen en de reis meedoen
ik ben ook zeer benieuwd naar de ervaringen met deze rondreis!
laat het dus graag horen
Bloem : zoals je ziet ben ik er nog steeds mee bezig, helaas kon F geen vrijkrijgen in april, wij proberen nu voor mei dan schijnt het ook ivm het weer beter te zijn. Kriebelt het bij jou toch ook nog steeds ? ziet er echt zo verleidelijk uit he
ja zeker wel… wie weet… ik ben erg benieuwd aangezien ikzelf een beetje het idee heb: te mooi om waard te zijn.
voor dat geld heb je vaak nog niet eens een retourvlucht… ben dus zeer benieuwd als mensen wel zijn geweest en wat ze ervan vonden…
Ohhhh Bloemmie… Zouden we dan toch maar… nee kan niet… nu op vakantie, dan hubbie’s operatie, de pupsel en hubbie verzorgen…komt het op oktober uit…pffff neeeeee (GRRRR)
Een 3 sterren hotel in Turkije is hardstikke luxe, als je het mij vraagt. Maar misschien zijn jullie anders gewend dan ik? (ik slaap meestal 0 sterren).
Dit hotel in Urgup heeft 3 sterren
Daar moet je toch prima kunnen slapen zou ik denken. En verder is een rodnreis naar Cappadocie heel erg de moeute waard. Je zult na afloop alleen denken “jammer dat we er niet langer zijn geweest”. Het is er zo bijzonder, zo mooi en zo relaxt vergleken met de kust.
van al die sterren die gegeven worden bij hotels doe ik niets op uit.
Heb in een 2 sterren hotel gezeten en dat was gewoon goed, maar ben ook in een 4 sterren geweest en dat was ronduit slecht.
Ach ik heb altijd zoiets, als het maar schoon is en ik kan goed slapen en douchen is het mij om het even.
Ladies jullie hebben wel gezien dat er nog 129 euro bijkomt he? Voor excursies en reisleiding enzo!!
Cyn: is dat niet in elke rondreis
het is wel een beetje misleidend. dan hadden ze beter dat geld er gewoon bovenop kunnen gooien als je het toch moet betalen.
maar de mensen bij corendon willen een goedkope rondreis aanbieden en excursiekosten mogen apart aangegeven worden.
dan nog is het een zeer goedkope rondreis…
Beps: nee bij de meeste niet… Je betaald alleen optionele excursies en de fooienpot…
Maar ja het blijft inderdaad erg goedkoper!!
En ohhhh zo verleidelijk!!!(Maar nee ik ben sterk, hoe goedkoop dan ook, geen geld!!! toch??)
Ik zie dat ik veel reacties heb losgemaakt. Hoewel niemand ervaring heeft hebben we geboekt via Vakantiekaart (gaf ook nog 5% korting = € 11,–). Wel geen groot bedrag, maar meegenomen. We gaan pas op 7 november; dus nog een heeeele tijd uitkijken. Het wordt een verrassing met de hotels, maar zoals ook al iemand schreef: als het maar beetje schoon is (wij zijn van oorsprong kampeerders, dus niet zo luxe). Ook had ik wel gezien dat er nog € 129,-- bijkwam, maar dan had je ook de lunches en dan is het nog steeds niet gek duur.
We zien wel!!
Bedankt alvast voor de vele reacties:kus:
Ohhhhh gaaf!!! Heerlijk hoor, iets om naar uit te kijken…
Dick : heerlijk hoor dat je geboekt hebt, ik ga ook absoluut dit jaar maar ben nog bezig wanneer, heb vanmiddag optie gevraagd voor 10 mei
Probleem met ons is dat we wel iedere maand naar Turkije willen hihi en ik vind deze rondreis echt goed geprijsd. Voor mijn vrienden uit Antalya vroegen ze trouwens 125 Euro + de 129 euro. Dus voor een kleine 1.200 zouden we met zn 4tjes helemaal klaar zijn enne ook niet onbelangrijk : daar zitten 2 eenpersoonskamers in wat normaal echt absurd duur is
Raak hopelijk kun je ook boeken…