Ik krijg net een telefoontje van het reisbureau dat onze reis naar turkije voor a.s zondag niet kan doorgaan.
Wij hebben op 2 augustus geboekt via het reisbureau,met CORENDON ,een 5 sterren hotel in Kemer.
Nu blijkt dat de reis bij Corendon helemaal niet geboekt staat want ze zijn vergeten onze voorboeking te bevestigen.
Onze reis is betaald,en een ander alternatief is er niet want het probleem is dan ook nog dat ik rolstoelgebonden ben en dus niet niet terecht kan elk ander hotel.
Zowel wij als het reisbureau hebben aangedrongen op een oplossing maar ze gaan er heel gemakkelijk mee om.
Wij hebben zelfs aangegeven genoegen te nemen met een andere plaats in turkije maar willen wel zeker zijn dat we in een 5 sterren hotel komen en toegankelijk voor rolstoelers.
Tot op dit moment heeft niemand een alternatief kunnen aanieden.
Het reisbureau doet gelukkig wel zijn best en ik hoop dat we nog iets vinden.
Ik ben kwaad omdat ze bij CORENDON zich geen moeite doen om het probleem op te lossen,ze gooiden zelfs de telefoon op.Ik vraag me af of dit zo maar allemaal kan en wat onze rechten zijn,neem maar van mij aan dat ik dit ga uitzoeken.
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes,JILL