Een paar weken gelden heb ik een reis geboekt via Corendon, ook vliegen we met Corendon. We gaan naar Aegaon dreams in Turgutreis.
Maar tot mijn grote schrik lees ik veel negatieve dingen over Corendon.
Ik ga voor het eerst vliegen dus ik baal dat ik bij hen geboekt heb.
Is het echt zo erg? kan ik het bij hun nog annuleren( ik heb nog niet betaald) en bij een andere reisorganisatie boeken?
graag jullie advies.
Je kan alleen kosteloos annuleren als je een annuleringsverzekering hebt afgesloten EN de reden van annuleren wordt gedekt door die verzekering.
Afzien van een boeking om de reden die jij noemt zal binnen geen enkele verzekering vallen.
Beste bird12.
Het kan ook best wel goed gaan met Corendon hoor. Zijn ook weleens met hen geweest en dat was wel goed. Misschien toeval, maar onze reis was toen correct en prima geregeld. Enneh… volgende keer liever eerst de reactie’s over touroperators lezen en dan boeken.
Maar ik denk dat het wel mee zal vallen hoor. En Aegean Dreams Resort gaan wij toevallig ook heen, maar dan via Neckerdinges.
Zoals Roanna al zegt … eerst informeren dan boeken.
Maar geen zorgen hoor, er niets mis met Corendon. We hebben al verschillende keren bij hen geboekt en alles was prima geregeld.
Ik ook verschillende keren bij corendon geboekt en geen klachten.
Ik ga bijna altijd met Correndon, no need to worry. Het is echt een prima touroperator, goed het is geen N
Nerckermann of Kras wellicht, maar daar is de prijs dan ook niet naar. Maar ik heb er, buiten wat vertraging (wat je overal kan gebeuren en touroperator-onafhankelijk is) nooit problemen mee gehad.
Bird : maak je niet te veel zorgen om de vlucht, die duurt maar 4.5 uurtjes. Je hebt een goed resort, dat is veel belangrijker hoor. En het zal allemaal best goedkomen. Fijne vakantie:vak02:
Geen stress ze vliegen met div maatschappijen en het verblijf moet goed zijn als er zoveel mensen heen gaan(Alleen van hier al het halve forumbezoek!!)
Wanneer gaan jullie naar Aegean Dreams Resort?
Waarom mogen namen van touroperators niet voluit geschreven worden? Wat een onzin, het is toch geen reclame? En met die sterretjes weet ook heus iedereen wie er bedoelt wordt.
Als jouw vlucht 4,5 uur duurt, dan zou ik me juist wel zorgen gaan maken want dan zit of jij in het verkeerde vliegtuig of de piloot is de weg kwijt :hihi:
Maak me niet zo gauw zorgen hoor! haha vlieg normaal altijd op Antalya, maar nu dus maar 3.5 uur
Antalya is toch ook 3,5 uur vliegen? Nou ja er staat wel altijd 4 uur, maar de daadwerkelijke tijd is vrijwel altijd 3,5 uur
Ik al 3x met corendon gevlogen geen problemen gehad, verleden jaar naar Kreta, 3 dagen voor vertrek telefoon dat we waren overboekt, maar kregen een beter alternatief aangeboden. Soms willen ze wel eens knoeien met vertrektijden maar het komt goed hoor. Dus maak je geen zorgen…
Meref : heb ik een keer of 20 een omweg gemaakt
Wellicht hierom???
- Het is verboden reclame te maken voor resisites.
- Het is toegestaan algemene links te geven naar reissites, links naar specifieke zaken (zoals visumbepalingen) zijn ook toegestaan. Het is alleen verboden als het bewust reclame maken is voor deze site.
@Raak: Of je had altijd de wind voor! :lol:
(even als uitleg, in mn modje functie
)
je mag wel merknamen noemen/bedrijfsnamen, zolang je er niet voor je zelf reclame mee maakt om inkomen te krijgen bijv.
Om te voorkomen dat we ‘de fout ingaan’ gebruiken we verbasteringen ed sterretjes of streepjes/puntjes.
Ik hoop dat je begrijpt waarom dit is Meref…
bedankt voor jullie reacties, we moeten het beste er maar van hopen denk ik.
En Beppie we gaan 8 mei naar Aegean Dreams:)
Voor het eerst, maar jij hebt ervaring?
Is het een mooi hotel?
@Bird
Gaat goed komen hoor!
Ik wens je alvast een fijne vakantie in Agean Dream.
Euh, waar zie jij reclame in mijn post?? Ik begrijp best dat er geen reclame mag worden gemaakt, dat is normaal, maar het wás geen reclame en dan vind ik het vervelend als een moderator in mijn post gaat zitten knoeien.
Ja ik begrijp het wel maar ik blijf erbij dat het geen reclame was en dat mijn post dus niet hoefde te worden aangepast door een mod…maar goed…
Hier even een reactie die ik aleens eerder geplaatst had in een andere topic. Ik ben er al wel eens eerder geweest en sommigen hier zelfs meerdere malen, zoals b.v. Toos, die hier nu voor de 9e keer heen gaat in Juni.
Wat is er zo speciaal aan ADR? Tja… het is een goed hotel, mooie tuinen met zwembaden (glijbaan), aan het strand met gratis ligbedjes, goed eten, vriendelijk personeel, het ligt niet ver van alles, goede service, het is erg schoon, maar toch ook weer niet te sjiek, goede sfeer, leuk animatieteam voor jong en oud, enz, enz, kortweg… je hebt er alles onder handbereik voor een redelijke prijs. :wereld: