@Meref: Ik denk dat Hans(beheerder geen Mod) dit heeft aangepast omdat het nog steeds niet duidelijk is blijkbaar wat kan en niet kan. Maar dat maakt niet uit, als beheerder/mod iets aanpast val je dat niet aan, dan pb je netjes waarom(en jammer dat je het niet snapt want ja helaas regels zijn regels…)
En Hans is gaan zoeken en heeft aangegeven dat het dus kan, zonder sterretjes…
Geen discussie meer nu, en laten we het weer houen bij het onderwerp:
Niets aan de hand dus met je boeking, en waar je heen gaat is heerlijk
Dan heb ik nu toch positief nieuws over Corendon.
ik heb ze gisteren een mail gestuurd en eerlijk gezegd, dat ik bang ben om met hun te reizen, en dat ik het graag wil annuleren.
En ja, ze zijn zo coulant het kosteloos te willen annuleren.
Is inmiddels gebeurt, en ik heb hetzelfde hotel kunnen boeken bij mijn nichtje op het reisburo, en nu via Oad.
Ben wel wat meer kwijt, maar het geeft wel een stukje rust.
Gefeliciteerd dan maar… En zo zie je… Als ze zo netjes zijn…
bird: jammer… Weet je wat het vaak is… Mensen die wat te klagen hebben komen vaak op dat soort internetsites… de positieve reacties vind je daar vaak niet… Wij boeken zelf ook reizen via Corendon en hebben vrijwel nooit problemen gehad… (zeg nooit, nooit
) Wel goed dat het kon, en dat je het nu bij o*d hebt geboekt!
Hier wil ik ook nog wel even op reageren.
Voor dit hotel (ADR) hadden wij Corendon ook in optie. Als was gebleken dat hun de goedkoopste waren op de datum dat wij weg wilden, had ik zeker bij hen geboekt. Kijk, we blijven Hollanders, maar die reis was elders op dat moment goedkoper en hebben daar nu bij geboekt. Zelfs nog goedkoper dan OAD. ![]()
Verder ben ik het helemaal met Cynthia eens.
@Bird: Je gaat af op negatieve verhalen van anderen, maar je hebt er zelf geen ervaring mee. Eigenlijk is dit normaal gesproken geen reden om te annuleren, vind dit dus ook behoorlijk coulant van corendon. Als je nou veel negatieve verhalen hoort over o*d, ga je dan ook annuleren? Je kunt pas oordelen als je het zelf ondervonden hebt en wat de een als vervelend ervaart, hoef jij geen probleem te vinden. Misschien een volgende keer eerst nadenken voor je boekt want niet iedere reisorganisatie is zo coulant
Toos,groot gelijk…
Heb tientallen keren gevlogen met Corendon…alleen de vlucht,he?
Hotelervaringen met hun heb ik niet,omdat ik er woonde…ik regelde alleen transfer-vlucht;prima ,ze pikte me op voor huis en reden zelfs om richting Alanya alleen voor mij om me af te zetten bij de voordeur.
Niks mis mee,ligt ook aan je instelling en de info die je zoekt op internet en een beeld gaat vormen.
ik snap jullie reacties best wel, maar ik ga voor het eerst vliegen en dan ook nog naar een ver land.
Als je maar even googled op Corendon dan vlieg de schrik je om het hart.
En dat kostte me al slapeloze nachten, ik heb dat eerlijk tegen hun gezegd, dat konden ze gelukkig begrijpen, daarom mijn annulering.
Wat ik dan weer niet goed begrijp, dat mensen eerst boeken en dan pas googlen. Maargoed, ik vind het meer dan een coulance van Corendon, dat je de reis kon annuleren. Dat hoor je niet vaak. Heel netje van hun.
Over het hotel hoef je je geen zorgen te maken. Is dik oke, maar volgende keer kan je beter toch eerst even googlen, voordat je definitief je reis vast zet. Is een tip hoor! :zon:
ja dat doe ik zeer zeker, was gewoon een beetje dom van mij:)
Ik heb ook tegen Corendon gezegd dat ik het zeer van hun waardeer.
@Bird: Als je gegoogled had op Aegean Dream had je gezien dat het gewoon een goed hotel is. Eigenlijk maakt het behalve de prijs niet uit met wie je gaat. Maar als je je hier beter bij voelt en het zo opgelost is, dan is het toch goed.
Precies. Je hoeft tegenover ons ook niet te verontschuldigen hoor. Jij gaat in ieder geval met een gerust hart nu weg en dat telt. :zon02:
zeker weten:nod:
Kan ik weer lekker :slapen:
Ik vind het ook zeker heeeeeel erg coulant van Corendon… Ben je binnen optie-periode dan zeg ik ja ok, maar ik las dat je daar al ver buiten bent…
En ach iedere organisatie is meestal wel iets op aan te merken, zeurpieten zijn er namelijk overal ![]()
Maar goed als dit voor jullie beter voelt, en het kon zo opgelost worden… prima toch!!! ![]()
@Bird ik ben blij dat je je nu een stuk geruster voelt, tenslotte wel de eerste keer dat je gaat vliegen. Maar ik ben met de rest eens dat je echt gigantische mazzel hebt gehad dat je kosteloos kon annuleren!
Ik heb nog niet met Corendon gevlogen maar zou zo instappen!
Aegean Dream staat echt heel goed aangeschreven ik zie hier op werk ook alleen maar positieve dingen voorbij komen bij neckerdinges ![]()
Alvast veel plezier.
Ik wil toch nog even kwijt dat ik blij ben dat de discussie om wel of geen sterretjes neerzetten in namen voorbij is.
ja , ik besef terdege dat ik heel erg mazzel hebt gehad, heb ik ook gezegd tegen hun, en ik heb ze beloofd dat ik het op dit forum zou zetten:)
En ik kijk heel erg uit naar Aegan Dreams, schijnt een tophotel te zijn.
Alleen het vliegen, ben zeer benieuwd hoe ik dat ga ervaren:smirk:
Bird: gaat helemaal goed komen hoor!!! Je vliegt nu met Transavia neem ik aan?
ja dat klopt, aan de ene kant heb ik er harstikke zin in, maar aan de andere kant…brrrrrr
Maar ik ben het met je eens, het zal best goed komen:zon:
Hallo,
Ik ben verscheidene malen met Corendon naar Turkye geweest.
Ik heb nog nooit problemen gehad.
Alles wordt keurig geregelt.
Ik boek zoweer bij Corendon.
Maak je maar niet zo druk andere reisorganisaties hebben ook hun gebreken.
Succes en genieten he.:dag: