Hallo iedereen,
even toch ook eens een verhaal doen:
na wat “kleinere” misverstanden met Corendon heb ik toch opnieuw geboekt, zeg maar voor de laatste keer want ik geef ze hierna dus geen krediet meer (over de vliegreis of hotel geen klachten, wel over hun werking en klantenservice dus!). Kom ik toch weer wat tegen, ik kopieer het mailverkeer hieronder. Ben ik nu te moeilijk of maken ze me het moeilijk??
-----Original message-----
From: Corendon Vliegvakanties <info@corendon.nl>
Sent: Tue 03/10/09 21:19:24
To: Corendon Infomail <info@corendon.nl>; [EMAIL=“TourWebCorendonCustomerResponse@netmatch.nl”]TourWebCorendonCustomerResponse@netmatch.nl;
Subject: Corendon Contact aanvraag
vraag:
Beste,
Ik zie dat het ook mogelijk is om via Amsterdam-Schiphol te vliegen, kan u mijn boeking nog veranderen daar ik verhinderd ben de 10de? Dwz van 11 tot 18 april vanaf schiphol naar antalya en terug, voor de rivièra bingo.
Dank bij voorbaat voor uw bereidwillige hulp!
Mvg
Subject: RE: Corendon Contact aanvraag
From: [EMAIL=“info@corendon.nl”]info@corendon.nl
Date: Thu, 12 Mar 2009 12:17:20 +0100
.ExternalClass{font-family:Arial, Verdana, Sans-Serif;font-size:12px;padding:5px 5px 5px 5px;border-style:none;background-color:#ffffff;}.ExternalClass p, .ExternalClass ul, .ExternalClass li{margin-bottom:0px;}Geachte heer/mevrouw,
Op dit moment zou het nog mogelijk om u een boeking om te zetten naar een dag later vanaf Amsterdam. U zou daar dan alleen 30 euro wijzigingkosten voor betalen en een eventuele meerprijs. Mocht u dit willen horen wij dit graag zo spoedig mogelijk van u. Het beste kunt u dit ook doorgeven aan ons callcenter, want elke werkdag van 9 tot 21 te bereiken is op het nummer 023-5268979.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en verblijven.
Met vriendelijke groet,
Kiki de Jong
Corendon International Travel B.V.
Singaporestraat 82
1175 RA Lijnden
Tel: +31(0)23 526 89 79
Fax: +31(0)20 449 94 77
website: www.corendon.nl
email: [EMAIL=“info@corendon.nl”]info@corendon.nl
Geachte mevrouw,
Wijzigingskosten? Ik heb ook een annulatieverzekering erbij genomen dus als ik kostenloos kan annuleren, kan ik indien de mogelijkheid er is toch ook kostenloos wijzigen?
Indien het om hetzelfde bedrag gaat kan toch geen enkel probleem zijn- in zoverre er plaats is (wat wel degelijk is volgens jullie site).
Daarbij komt dat ik nog geen bevestiging heb gekregen van de cadeaubon die ik in mindering kon brengen. (zie mijn overige mails)
Ook ben ik, als vroeger personeelslid van Dexia Bank, vorig jaar een korting beloofd die mij uiteindelijk niét is toegekend. Daarna zijn er nog tweemaal prijsverhogingingen owv de brandstofprijzen doorgevoerd, waardoor mijn reis uiteindelijk 100 euro per persoon méér kostte dan de aanvankelijke som. Ik was eigenlijk al helemaal niet meer zo happig om via Corendon te boeken, indien ik nu nog eens het deksel op de neus krijg, dan ga ik wel via een andere reisorganisatie. Graag eens positieve feedback aub?!
Dank bij voorbaat.
Mvg