Rondreis Cappadocie met Corendon

Viva : ja ikke ook anders ga ik volgende week waarschijnlijk maar dan blijf ik in Antalya

>>>:kus:Raak, hoe dan ook…die kriebels he.

Reactie verwijderd door Hans.

Hans : ben blij dat je dat ff doorgeef want ik had, gezien de prijs, daar nogal mijn twijfels over. Als F verlof kan krijgen ga ik ook meteen boeken

Ik heb dus zojuist geboekt bij Corendon met vertrek op 09-05.
Ik weet dat dat al best snel is maar wil liefst morgen al…:vak02:
Uiteraard volgen foto’s en verslag hier

@heel goed van je !! :slight_smile: :slight_smile: >>>

O Raak wat heerlijk voor je.

@Raak: Heerlijk hoor meid. Ga er lekker van genieten met z’n allen. >>>

:vak01: :vak01: :vak01: :vak01: :vak01:

Ben benieuwd hoe het bevalt Raak. Bij mij duurt het nog maanden, maar zie er wel naar uit.

Reactie verwijderd door Hans.

Hans : uiteraard laat ik het je weten wie de gids was en zal zeker ook vragen of ze je kennen:p
Dick : alle info volgt
Von : bedankt voor alles he :dag:
Dames : uiteraard bedankt voor de lieve woordjes
Als jullie je afvragen wie Von is : die heeft alles perfect voor mij geregeld :smile: en is ook lid van wereldwijzer, kan dus niet mooier he

1 like

Von was hier enkele jaren geleden ook Aktief op ww… Jammer dat je niet meer meekletst!!

cynthia, ja wel jammer maar is er gewoon niet meer van gekomen door alle drukte . Je herinnert je vast nog wel alle :wub:verhalen …
is allemaal helemaal goed gekomen mannetje is in Nederland en we hebben nu een dochtertje van alweer 8 maanden !!!
Ik ga beetje erg off topic … maar ben wel ook benieuwd hoe het met jou en de andere dames gaat !!! Zal weer eens wat vaker komen kijken op dit forum , mede dankje medeforum ’ Raak ’ … doei tot snel maar weer :dag:

@ raak , jij ook bedankt en je weet ons te vinden he:vak02:

@Von: Prima hoor, iedereen is welkom, als we maar wel de ‘regels’ in acht houden, en niet elkaar gaan uitspelen!!! Elkaar houden we nl in ere, ook al kennen we de 3de partij

Von: ja de verhalen ken ik nog wel hoor :wub: gefeliciteerd met je dochter!!! :smiley:

@ Beppie , natuurlijk… maar eerlijk gezegd begrijp ik je reactie niet helemaal. tegen elkaar uitspelen , heb ik iets gemist ???
@ cynthia, dank je wel. Een happy end dus … :wub:

Hey Von!!!
Leuk dat je er weer even bent. En als 1e …gefeliciteerd met je dochter. Fijn te lezen dat het zo goed met jullie gaat.

@von
Hey, leuk dat je er weer eens bent.
Ik heb altijd erg genoten van je verhalen!
Van harte met je dochter.

Bericht verwijderd door Hans.