hahah, helaas oktober gaat hem niet worden voor mij…eerder (eigenlijk dus later :)) pas december. Als ik daar nog heenga en Suus je moet mij steunen! niet hem … mij in me sop gaar laten koken? Oké, ben geen makkelijke, maar lieg niet en laat niet ineens niets van me horen (gooi je alleen van mijn msn ahhaha)
ga pitten, morgen stranddagje… goh Egypte niet nodig hoor
groetjes
jah hij is er al… geen excuses ja ik mis je blabablalla… ik ga morgen ook niet smsen dat is een goede tip!!! hij zoekt het maar is helemaal effe uit! als ik 2 dagen niks van hem hoor is het over hij mag ook wel moeite doen! heb geen eens zin meer om te msnen en over 5 uur moet ik al opstaan voor me werk! waar ben ik mee bezig
ga lekker slapen joh. je hebt toch ff gedag gezegd?! is voor hen toch ook genoeg richting ons! slaap lekker …als je moe bent kan je ook minder hebben he.
ja ik denk dat ik je tip maar opvolg!!!
ja moeilijk misschien, maar ja morgen weer een dag! waardeert hij ook meer als hij iets van je hoort
truste!
slaap lekker allebei
ik mag nog tot 8 uur morgen ochtend en daarna lekker door naar scheveningen want dit is mijn laatste nachtdienst!!! En dan lang weekend vrij met allemaal leuke dingen, dagje sauna en stappen!!!
Me mannetje zal op mij wachten tot 23.00 en hij zat netjes op de bank te wachten ![]()
Tips moeilijk hoor want wat is goed en wat is niet goed om te doen.
Ben altijd heel direct en duidelijk geweest en hem veel dingen gevraagt dus iig veel communiceren met elkaar. Ik heb hem het hemd van het lijf gevraagt over hem en mij en ons en wat wil je wat verwacht je, wat denk je ik ben europees etc etc. Ook gewoon weleens in het begin gevraagt wil je naar hier komen voor mij of voor het geld nou toen was hij niet zo blij maar heb hem gezegt dat het goed is om erover te praten je woont immers zo 4000 km van elkaar.
En ja laat het soms even zakken en laat even 1 dag niets horen en doe gewoon je dagelijkse dingen en ga niet wachten tot hij komt op MSN je heb zelf ook een leven.
Het is moeilijk maar probeer zovaak naar daar te gaan veel praten leer zijn familie kennen en ja kijken hoe je je voelt bij hem.
Iig veel succes.
goedemorgen dames,
nee hoor suusje ik woon hier niet, ik ben hier wel een paar maanden per jaar ik heb nu nog 2 weken te gaan, en dan ga ik samen met mijn man na de ramadan weer terug voor 4 weken naaar hurghada…en aaoooeeee ik bedek mezelf niet ik pas me wel een beetje aan… ik heb er zelf nogal moeite mee om schaars gekleed te gaan en vooral ook om het feit dat we tussen de lokale bevolking leven en ik me daar niet prettig bij voel in sexy outfit ik heb daar ook totaal geen moeite mee!
met aanpassen bedoel ik geen lage decoleté etc ik zwem bv ook niet in bikini maar een( majo) badpak
en als ik soms de verhalen lees hier over liegen en bedriegen moet ik tot mijn spijt wel beamen dat het voor vele een 2e natuur is geworden hier , ik maak het heeel vaaak mee gisteren nog dat ze hun liefje op het vliegtuig zetten , en s,avonds al weer met een nieuw liefje zitten ;(
en ik wil niet negatief doen maar dit is wel wat ik zie, zelfs mijn man atendeert mij daarop dat dit de orde aan de dag is… ik wuifde dat eerst weg van ach dat zal wel meevallen, maar de feiten liegen er niet om helaas.
kan nog wel meer feiten opnoemen maar ik weet niet of men hier wel op zit te wachten ![]()
fijne dag allemaal
damm wil ik naar het strand zijn de eerste regendruppels alweer gevallen…beetje jammer!!!
Nou geen strandweer … wat kunnen ze hier toch ook goed voorspellen…toch maar Egypte dan?! Zet net mijn mobiel aan en Ahmed had om 01.17 ingesproken of ik niet aub ff on-line kon komen en dat het hem speet dat hij de dag ervoor niet wilde praten ofzo. Nou ja, hij zou om 22.00 uur klaar zijn. Denk bij hem trouwens niet echt dat er een ander is ofzo, maar ja ben daar niet. Waarom ik dat dan toch denk? Omdat toen ik daar was hij nooit een sms of telefoontje van een ander vrouwspersoon kreeg
Heeft me ook zijn contactpersonenlijst laten zien en vroeg over meisjesnamen wil je niet weten wie dat is, ben je niet jaloers? Nou het aantal namen viel me alles mee, stuk of 6… en weet van een andere vakantieliefde die ik eens had dat alleen bij de A ik al 12 namen zag ofzo! Afijn, blijkbaar is hij gister toch ook weer iets gaan doen waardoor hij zo laat was en heeft hij nog niet in de gaten dat ik hem geblocked heb op MSN hahaha, maar ga hem (nog niet) bellen of sms-en. Heeft zijn excuses voor eergister aangeboden, nu nog voor de manier waarop hij mij genegeerd heeft…
aeooee ben je stiekem niet een beetje heel blij dat hij wat heeft laten horen!
Ook ik maak me niet druk over andere vrouwen, hij is ook nooit gebeld of gesmst toen ik daar was door een vrouw! Ja door zijn zusje maar die vertelde hij gewoon over mij! Ow ik baal zo van dit weer, dacht vandaag lekker op het strand een beetje te kunnen slapen lig nu op de bank want wil niet naar bed, want dan weet ik alweer dat ik te lang ga slapen en vannacht niet kan slapen! Erg leuk dat onregelmatig werken!
Wanneer slaap je dan Suus? Ja, ben min of meer wel blij, maar betekend wel dat hij gister op de dag geen contact met mij heeft gezocht…terwijl hij had beloofd gister met me te praten. En dan pas midden in de nacht vragen of ik on-line kom. Hij houdt niet van uitgaan, maar is volgens mij nu al voor de 3e keer achter elkaar weggeweest. Wilde niet met mij praten eergister omdat hij maar een uurtje kon slapen, terwijl hij eerst zei dat hij tot 2 uur wakker moest blijven omdat hij naar het vliegveld moest om mensen op te halen. Dat hij gister de hele dag moest werken en daarvoor dat uurtje toch wilde slapen. Ja eerst dit en dan dat en nu blijkt dat hij zo laat 's-nachts thuis was. Kan me niet voorstellen dat hij heeft geslapen en wakker werd om met mij te chatten.
Zijn vriend zijn vrouw zit in Zwitserland wegens borstkanker, dus die pikt hem nu geloof ik iedere keer op om weg te gaan in de avond. Die houdt wel van uitgaan en het excuus was onze vrouwen zijn niet bij ons. Toen ik daar was moest die vriend iedere keer werken en nu schijnt hij problemen te hebben op het werk en hij is net als een broer voor hem dus staat hij voor hem klaar. Hij had het onwijs naar zijn zin op het werk die vriend en nu ineens problemen, maar heb niet eens de kans gekregen om te vragen hoe dat zat, want zijn mobiel was leeg, etc.etc. Ja, mooi verhaal. En ik ben dan wel niet daar, maar ik ben bij je via de chat of telefoon dus… En voordat ik op vakantie ging zaten we soms 9 uur lang over de dag gezien te chatten. Als zijn vrouw (van die vriend) straks terug is, heeft hij zeker wel weer tijd. Nou zo werkt het niet voor mij…he het zonnetje begint toch te schijnen?!
ik slaap als normaal als ik in de nachtdienst zit gewoon overdag, maar omdat afgelopen nacht mijn laatste was moet ik zo snel mogelijk weer in het normale ritme komen en daarom probeer ik vandaag zo min mogelijk te slapen… zodat ik vanavond op tijd naar bed kan!
Hmm het is idd een apart verhaal, blijft lastig dat je nooit zeker weten of ze de waarheid vertellen en het gewoon niet te checken is. Ach al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel… al kunnen die egyptenaren wel heel goed liegen…
maar het is hier nog wel bewolkt volgens mij, ik twijfel of ik richting het strand ga, ik ga maar even een vriendin bellen wat haar plannen zijn!
Ja, wil niet naief overkomen maar geloof gewoon niet dat hij daarover tegen me liegt. Heb eerder vriendjes gehad die logen (niet speciaal over meiden, maar bijv. ook over geldzaken ofzo) en dat voel je gewoon als iemand liegt tegen je…en dat voel ik niet bij hem. Hij loog a.d. telefoon in eerste instantie wel over dat facebook waar hij me af had gegooid omdat hij kwaad was. Had er zeker alweer spijt van en bedacht excuses waarom hij dat had gedaan. En hij liegt over dat hij met me gaat praten en dat niet doet, maar dat is anders dan liegen over mij bedriegen met een ander…dat gevoel heb ik dus gewoon niet. Ik gooi het richting hem daar wel op, zodat hij er misschien voor zorgt dat ik niet zo ga denken, maar daar trapt hij helaas niet in…belt me er niet vaker door ofzo.
Ga ff op zonneradar kijken wat het weer gaat doen.
voorgevoel is toch vaak het juiste gevoel!
Ik ga wel naar het strand, het is nu wel lekker dus ga gewoon kijken hoelang het lekker blijft!!!
Toch een sms gestuurd dat ik niet meer kan geloven en vertrouwen op wat hij zegt en dat ik niet begrijp waarom hij mij zo behandeld (niets laten horen enzo). Krijg ik een berichtje terug dat het allemaal misunderstandings and bad conditions zijn en dat hij me niet slecht behandeld. Dat zijn vriend vanaf morgen met vakantie gaat en hij niet meer uit gaat en dat hij tot 1 am heeft gewerkt eindigend met love you. Nou, ga ff naar buiten…toch lekker geworden inderdaad…strand is helaas net te kort dag voor mij nu.
oh me toch vergist, hij had niet gewerkt tot 1, maar was inderdaad weer uit gegaan! Vanavond moet hij weer tot laat werken 1 am (dat was het verschil) en blijkbaar heeft hij dus de hele dag weer geen tijd om iets van zich te laten horen! Ben echt pissed, geen tijd en te moe om met mij te praten, maar kan wel uitgaan?! Sorry hoor dames, moest dit ff kwijt.
Vaak is er een hele andere beleving van bellen, wat laten horen etc.
Als ik vraag waarom hij niet gebeld heeft zegt mijn vriend dat hij altijd aan me denkt. Klinkt leuk maar ik wil inderdaad iets wezenlijks, een lief smsje, een telefoontje etc.
Maar ik heb me er bij neergelegd dat als ik hem spreek dat we het over gewone dingen te hebben. Ik wil niet elke keer zeuren over waarom hij niets heeft laten horen. Dan heb je veel leukere en fijnere gesprekken waar ik mezelf ook beter bij voel.
Hallo Roosha,
bedankt voor je reactie, ik zou wel graag willen lezen wat je nog meer te vertellen hebt, ook al zal het niet voor iedereen leuk zijn om te lezen. Je ziet het live dus, vertel aub ook deze kant van de Egyptenaar,
bedankt L.