Ik ben opzoek naar meiden die net als ik een serieuze (langeafstands)relatie hebben met een Egyptenaar.
Heb mijn man in 2002 leren kennen en we hopen begin volgend jaar voorgoed samen te zijn. Heb dus niet bepaald de makkelijkste weg gekozen :slywink:
Het lijkt me leuk om met andere meiden die in hetzelfde schuitje zitten ervaringen uit te wisselen en gewoon gezellig te kletsen.
zit sinds kort ook in zelfde situatie. Maar overweeg nu om te emigreren. als er iemand is die gedachten en ideeen wil uit wisselen, stuur me dan een emailtje.
Ben ook alweer langer dan één jaar verloofd met een Egyptische jongen…
Zelfde soort ertvaring en wil je erover kletsen? Ik wel, dus stuur een berichtje en laat het ff weten !!
Ik zit ook in hetzelfde schuitje, en zo te zien ben ik niet alleen.
We zijn nu een 4-tal maanden samen en in maart ga ik voor 3 weken terug.
Ik zou natuurlijk hierover eens willen kletsen. Dus als je hier zin in hebt, hoor ik het wel.
groetjes,
Anja
Ik zit nu ook een paar maanden met een relatie met een egyptenaar en ga ook begin maart voor iets meer dan 3 weken erheen. Naar welke plek ga jij precies? en wanneer?
Wanneer kan men eigenlijk spreken over een relatie op lange afstand ?
Ben al meer dan 1j bezig via mail skype sms… met een kerel uit egypte .
Telkens ik men verlof door breng in egypte zie ik hem…
Ach eigenlijk weet ik gewoon niet wat te geloven soms… ook al is het een schatje…
thx…
en ik die dacht bij jou het antwoord te vinden :slywink:
weet je het rare is dat ik hem al meerdere malen gezien heb… we blijven eens ik in belgie ben contact houden .
zoals je zegt het kan overal mislukken… maar je hoort soms toch wilde verhalen wanneer je een relatie begint met bv. een Egyptenaar.
Ja en die wilde verhalen worden zelfs uitgebreid beschreven in de boeken. Maar ik denk dat je het grotendeels zelf kan opvangen door geen overhaaste beslissingen te nemen en je heel goed voor laten lichten over je rechten in het land van je vent. En dan bedoel ik niet alleen door hem laten vertellen, maar ook door iemand die daar woont en die je vertrouwd. Tevens heb je ook het contract waar je veel in vast kan laten stellen. En je moet ook gewoon een keer voor een langere periode bij hem zijn, dan hij namelijk ook tegen vallen. Als je alleen maar iedere keer een week of 2 weken gaat, kan alles zo mooi lijken. Maar ik denk dat als je voor 2 of 3 maanden gaat je ook zijn minder leuke kant kan ontdekken (en volgens mij heeft iedereen die) en hij kan ook jouw andere kant zien dan alleen maar je vakantie glimlach haha.
Maar jij kent hem dus al een jaar. Wel al plannen gemaakt om hem weer een keer op te zoeken?
Idd heb die kerel december 2006 leren kennen in een hotel in sharm…
Altijd maar voor korte vakanties van 2 weken gezien en dan nog als hij vrij was of voor tussen en na zijn werk .
Wegens men werk zie ik niet onmiddelijk de kans om een 2 a 3 maanden naar daar te trekken… maar normaal als alles goed gaat trek ik in juni weer naar ginder .
Ben jij al eens voor enkele maanden daar geweest ?
Ook op hotel dan of elders ?
Ik ken hem pas sinds september vanuit hurghada. Ik ben eind nov. voor 3 dagen geweest (en ik die zegt dat je voor langer dan 2 weken moet gaan:lol:). Maar goed ik ga per 1 maart voor 25 dagen en ga dan kijken of ik het wat vindt om het verder voort te zetten, miss valt hij wel onwijs tegen of ik hem. Ik heb ook niet zomaar de mogelijkheid om 2 of 3 maanden zomaar weg te gaan, maar mocht ik het waard vinden dan ga ik kijken of ik in sep/okt voor 2 maanden kan gaan. Weet ook helemaal niet op ik in het land zelf kan aarde. En als dat zo is, dan kan hij zeggen ik wil wel naar europa komen, maar dat is helemaal een gebed zonder eind in mijn ogen.
En ik vind het ook niet altijd leuk om iemand te hebben die zover weg woont van mij, dus dit ga ik ook geen jaren volhouden. En dat denk ik nu al terwijl ik hem pas 4 maanden ken haha
fijn die hebben ook al wat meer vrije tijd dan mensen die in het hotel werken .
en mss ook wel een eigen stekje wat vaak bij mensen uit het hotel niet het geval is
Hij heeft wel een eigen huis, maar echt veel vrije tijd heeft ie niet. En volgens mij kun je daar net zoveel werken als dat je zelf wilt. En het is daar ook zo (heb ik mij laten vertellen) dat als ze weten dat ze geen vrouw hebben ze ook meer moeten werken dan een wel getrouwde man. En een vriendin kan je niet hebben daar volgens hun, dat als ik bijv. daarheen ga kan hij niet zeggen ja maar mijn vriendin is er, zo werkt het jammer genoeg niet. Maar goed het is niet anders…