'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

k ga het hier zeker int oog houden , dan kan ik jou verhaal ook een beetje volgen .
Bij ons ist meetstal voor en na hij werkt in een hotel en zoals je mss weet wonen al die gasten te samen in een stek .

hmmm mijn verhaal!!!
Die van mij woonde eerst ook volgens mij in 1 groot huis, met daarin allemaal een eigen kamer. Maar heb gelukkig die tijd niet meegemaakt en kan ik nu gewoon in zijn huis 25 dagen zitten, is ook wel zo goedkoop:wink:
Als ik wat bijzonders heb, laat ik het je weten. Hoor natuurlijk ook graag van jou avonturen haha

:slight_smile:

Welkom!!

Ik zou zelf niet zo 1,2,3 vertrekken naar een land waar je nog bijna niets van afweet en je hem nog maar zo kort kent. Maar kan me wel voorstellen dat je zo verliefd bent, je liefst niets anders zou willen (ken het gevoel).
Maar zou er lekker van genieten van het contact wat je met hem hebt en als je een keer erheen kan gaan, altijd doen. Denk dat je hem na je vakantie niet meer hebt gezien en dan kan het daarna altijd anders zijn als je iemand weer terug ziet. Ik ga dit zelf ook doen en kan gelukkig voor 3 weken gaan.
Waar woont ie eigenlijk en wat doet ie voor werk?

doei

:slight_smile:

Hi,

Leuk dat ie nederlands spreekt. Maar volgens mij zijn er heel veel reisgids daar, die van mij namelijk ook.
Maar het is goed om te weten van elkaar of je ergens wel of niet zou willen gaan wonen. Maar ik zou wel zeggen kijk ook om je heen in egypte, dan alleen een leven met hem. Want het leven is daar heel anders en de cultuur en daardoor de gewoontes ook.

:vak02:

Die van mij heet Haytham en heb nu 4,5 maand, ook nog niet zo lang dus.
Ben er nu 1 keer voor hem terug geweest voor 3 dagen en ga nu voor 25 dagen. Ik vind het ook echt moeilijk dat we zover bijelkaar vandaan wonen, maar toch heeft het ook weer iets. Alleen is het wel zo dat als je een woordenwisseling met elkaar hebt, dan is het allemaal helemaal niet meer zo leuk.
Ook ik heb daar nu niemand anders dan hem, maar vind het wel leuk dat ik zijn vrienden leer kennen. Heb wel aangegeven bij hem dat als ik daar ooit heen zou gaan, ik mijn eigen vrienden wil hebben. Volgens hem wonen er genoeg buitenlandse mensen, waaronder ook nl. Tevens wil ik daar ook echt wel werk hebben voordat ik zou gaan.
Ik weet niet of hij moslim is of niet, maar je zou het een keer over religie moeten hebben. Ik ga samen met hem en een vriend van daar (die ik vertrouw) het allemaal uitpluizen, zoals wat mijn rechten daar als niet moslimse buitenlandse vrouw zou zijn als ik getrouwd met hem ben.
Tevens ga ik zijn ouders ontmoeten als ik daar heen ga. Dit schijnt ook een teken te zijn over hoe serieus iemand met je is, dus ik ben benieuwd. Heb zijn vader wel al een keer gesproken en ook zijn zusje en broer.
Je hoort idd allemaal vreselijke verhalen en ik geloof ook dat ze waar zijn, maar ze schrijven niet de mooie verhalen op en dat vind ik dan wel weer wat jammer.

Hoe heet die van jou en hoe heb je hem leren kennen, kortom vertel iets over hem en hoe hij er tegen aankijkt en jij!!

Hi…

Heb hem ontmoet tijdens vakantie…das nu al maanden geleden…we hebben sinds 2 maanden pas contact via internet.Hij heeft me emailades gevonden op internet…Hij kon me niet vergeten.We hadden geen gegevens uitgewisseld.Vanaf dat moment was ik weer helemaal in love…Zefs wil ik in april of mei naar hem toe gaan.Dan echt samen met ze 2e zijn.Ik zou best in de toekomst wel in egypte willen wonen,maar wat leuk dat je voor 25 dagen naar hem toe ga…ben wel beetje jaloers:-) wanneer ga je er heen?

Hi,

Wat leuk dat je hem misschien ziet in maart. Ik heb alleen wel begrepen dat het helemaal niet zo makkelijk is om vanuit egypte naar het buitenland te gaan, vanwege het visum.
Wat leuk dat hij jou heeft gevonden op het internet.
Ik ga 1 maart naar hem toe en kan echt niet wachten.

Hoe oud is die eigenlijk en hoe oud ben jij?

Heey…

Ik kan begrijpen dat je niet kan wachten…
Zelf ben ik 24…en hij is 30
Hoe oud zijn jullie…??

Hoi,

Wat leuk om te horen hoeveel meiden een relatie hebben met een Egyptenaar. Ik ben sinds 24 juni getrouwd met een Egyptenaar, maar hij woont helaas nog in Egypte. Na veel praten met elkaar hebben we besloten om hem naar Nederland te halen dus is hij nu nederlands aan het leren. Het gaat nog even duren het kost veel tijd, papieren en ja nederlands is niet een makkelijke taal. Ik zal het ook leuk vinden om met meiden in contact te komen om toch onze ervaringen te delen. Misschien hebben jullie nog tips of vragen.
Lijkt me erg leuk.

groetjes

Ook ik ben gevallen voor de charmes van een Egyptenaar!
Lief, charmant, standaard Egyptenaar denk ik? haha.
Ik ben nu 3 weken terug in Nederland. En dacht zelf dat mijn gevoel wel zou vervagen voor hem. Maar het is alleen maar sterker geworden. We sms-en elke dag, msn-en veel.
Ik weet niet wat ik moet, deze zomer kan ik heb zoiezo niet bezoeken (weet hij ook) en dat wordt het dus pas winter als ik hem weer kan zien. Is dat te lang? Kan zoiets werken?
En dan natuurlijk, meent hij wat hij zegt, of zegt hij het tegen elk buitenlands meisje (al denk ik dat van niet, maar je weet het niet…). Hij is moslim, hoe zit dat later? Ik heb hem al gezegd never een hoofddoek te gaan dragen en dat het zijn geloof is en niet de mijne. Dit accepteerde hij. (There are women that are totally covered and have the devil talking to them, and women that wear normal clothes and are good people zei hij)
Dus, ik zit nogal in de knoop!

Hij woont in Cairo, maar werkt in Sharm El Sheikh, hij heeft samen met zijn ooms een paarden ā€œbedrijfjeā€ en verdient hier vanuit Egyptisch oogpunt, redelijke kost mee. Ik weet het gewoon even niet, moest even hier mijn verhaal kwijt!

hoy allemaal,
zoals veel andere vrouwen ben ik sedert vorige week (begin maart) door de knieƫn gegaan voor een prachtige, lieve Egyptische jongen van 32 jaar. Hem voor een week naar Belgiƫ halen en logeren in een hotel is waarschijnlijk al een onbegonnen zaak, als ik de problemen met het visum zie in Nederland.
Allemaal zo omslachtig en practisch onbegonnen werk.
Dagelijks mailen en sms n we constant. Soms werkt het echt wel op mijn zenuwen, dat hij me geen seconde gerust laat. Hij werkt in een hotel maar heeft toch blijkbaar veel vrije tijd.
hij is er zeker niet op uit om naar hier te migreren. Neen, ik moet en moet naar ginder.
Maar niks te promissen, ik laat niet zo maar een goedbetaalde job, familie en vrienden, comfort enz vallen voor iemand die ik eigenlijk niet zo goed ken.
En dan de temperaturen die echt tƩ hoog kunnen oplopen.
Toch zijn we smoorverliefd en mijn hart doet vreselijk pijn. snik. Deze situatie vreet me gewoon helemaal op !
Vrees dat ik toch met vuur aan het spelen ben.
tot hoors en bedankt voor de reacties !!!

Hey,

Ja ik had dat ook in het begin zal hij me wel leuk vinden of niet en doet hij dat met alle vrouwen. Ik ben speciaal toen de tijd terug gegaan om te kijken of het echt leuk is en of we echt voor elkaar waren bestemd en dat zijn we. Het was zo leuk we hadden zo goed met elkaar zitten praten over alles mijn cultuur en zijn cultuur en dat we elkaar nemen zoals we zijn. Ik ben toen zelfs naar zijn ouders gegaan en dat zijn zulke leuke mensen. Ik ben ondertussen ook met hem getrouwd en we zijn nog steeds erg gelukkig hij is ook nederlands aan het leren. Ik ga a.s vrijdag weer naar Egypte en voor de verandering vlieg ik naar sharm el sheikh waar we samen 1,5 week verblijven om lekker te relaxen en ik om bruin te worden daarna nog 1 week bij zijn ouders.
Ik zeg maar zo je kan beter zo snel mogelijk teruggaan om te kijken of het echt tussen jullie klikt anders zit je zo lang in twijfel ik weet niet of je dat volhoud. Succes

groetjes

Ja Camilla, wat ben je een geluksvogel.
Ben echt jaloers. Maar voor jou gaat het misschien wel veel makkelijker dan ik, want ik ben niet vrij.
Is hij al tot in Nederland of Belgiƫ geraakt??
Denk dat dit het grootste probleem is.
Ik ben echter zelfs nog niet zo ver geraakt dat we het bed hebben kunnen delen. Wat zal dat zijn? Ik weet het ook niet. Het vuur brandt zeer hevig van ons beiden maar het praktisch gezien bijna niet te realiseren.
veel succes

Hoi,

Ja bij jou is het toch een heel andere situatie lastig lijkt me dat. Denk goed na wat je doet al is dat wel erg moeilijk. Van die egyptenaar krijg je iets en dat is aandacht en dat is erg fijn gevoel. Heb je hem op vakantie ontmoet en ben je al een keer met hem alleen geweest???
Mijn man is nog niet in nederland geweest ik wil wel dat hij hier op vakantie komt, maar dat is erg lastig en veel papierwerk. Ik wil ook dat hij op een gegeven moment in Nederland komt wonen daarvoor moet hij in Egypte een inburgerings-curcus doen dus hij is nu hard aan het studeren heeft er jammer genoeg weinig tijd voor omdat hij in een hotel werkt en dan veel uur per dag maakt.

groetjes

heey meiden…

Het is alweer even geleden dat ik hier op het form heb gekeken.
Heb net even jullie verhalen gelezen:-)
Ik ben nog steeds hevig verliefd op me egypyische vriendje,en over 9 dagen komt hij naar nederland:-)

groetjes

Wat een mooie en zeer spannende tijd ga jij tegemoet seg…
Komt hij voor lange tijd naar Nederland ?

Dag Biancos,

hoe goed kunnen we toch onze namen wijzigen hƩ ! supertof vind ik dit.
Dat is natuurlijk supertof voor jou dat je vriendje naar Europa komt.
Hoe heb je dat kunnen flikken?
Is alle papierwerk al achter de rug?
Hopelijk lukt het allemaal voor jou maar ik denk, na alle verhalen die ik gehoord heb, dat je nog niet van de problemen af bent.
Ik wil je niet de moed ontnemen, verre van, maar denk toch maar 100 x na. Na alle verhalen die ik gelezen heb van mensen die al veel ervaring hebben met deze toestanden, kwam er eigenlijk niet veel positiefs uit de bus. Enkel ellende.
Enfin, laat ons maar laten iets weten of het gelukt is en ik wens je van harte alle geluk toe !
doeiii