'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Oooh rustig aan, anders heb je straks hetzelfde als ik…als je dat al niet hebt hahah. Even niets sturen, stuur hier maar dan iets heen…

het maakt me soms ook zo kwaad is noou bijna 12 uur kom voor hem op msn is die er niet!!! krijg een tel rekening van weet ik niey hoe hoog allemaal voor hem … en krijg ik een bericht me tel werkt niet lekker makkelijk … hoe kan je dan smsen hij is uit met andere meisjes dnek ik dan… flip helemaal als ik eraan denk!

Begrijp het wel hoor, maar heeft weinig zin om boze sms-jes te sturen. Hoogstwaarschijnlijk reageert hij niet en denkt hij laat maar even afkoelen (en wij worden steeds kwader…). Afijn, kost je alleen maar geld en levert denk ik niet veel op. Liegen ja, daar kom je wel achter denk ik hoor… Als je nu twijfelt moet je even afwachten… denk dat hij niet liegt over die telefoon… maar misschien kom je daar niet achter…kan met iets anders toch naar voren komen dat hij ergens over liegt. Probeer rustig te blijven en schrijf het van je af, maar niet allemaal naar hem misschien?!

Ja he wat doen we onszelf soms aan he hahaha… we maken het zo moeilijk! Maar ja liefde kies je niet uit he, en het kan werken dat zie je in sommige van de verhalen en het kan ook vreselijk mislopen!!!
M. is ook vaak moe 's avonds, vraag me af en toe wel af waarom die zo moe is, hij werkt van 3 tot 9 dus is van huis van 2 tot 10 en gaat dan vaak wat eten en dan naar bed, vaak skypen we nog eventjes als die op bed ligt. Al zit ik nu in de nachtdienst dus heb hem al een paar dagen niet gezien :frowning:
Zijn telefoon is nog nooit kapot geweest, 1 keer kwijt, maar toen had die dezelfde avond al een andere.

aeeoee je hebt ook iemand nodig die een beetje weerstand bied, en volgens mij doet Ahmed dat ook wel haha, hij laat je lekker even in je sop gaarkoken…niet leuk maar misschien wel terecht!

Ik heb ook een grote mond maar een klein hartje, als ik om iemand geef heb ik veel voor hem/haar over, soms te veel, maar ik laat ook precies weten hoe ik over dingen denk en ik me erbij voel en dat is M. niet zo gewend, maar ja ik ga nou eenmaal geen ja-knikker worden.

Ow wil zo graag bij hem zijn nu om hem even te laten weten dat ik er voor hem ben en hem even aan het lachen te maken, dat lukt me nu echt niet vanaf hier door de telefoon want hij heeft teveel aan zijn hoofd om te kletsen…en ik ben op mijn werk!

Ja katjes, denk dat het wel meevalt. Probeer wat afstand te nemen, gooi hem desnoods van msn af hahaha zit je ook niet de hele tijd te kijken en wachten tot hij on-line komt. Let wel, het is je eigen keus om zoveel tijd, geld en energie erin te steken daar kan je hem niet echt mee om zijn oren vegen. Mannen jagen toch uiteindelijk liever, dus laat hem maar achter jou aan zitten!

maar als je telefoon niet werkt dan kom je toch op msn??? pfff… Waarom maakt die jongen me hoofd zo gek? ahahahha word je al moe van mij gezuer kan het begrijpen hoor word het zelf ook! maar het maakt me zo onzeker!

Ja en het lukt ook niet door boze sms-jes te sturen haha. Nou hij laat mij misschien in mijn sop gaarkoken, maar heb hem dus gedelete van msn, vraag me af wat hij daar van vindt. hahah… Ja, wat hij kan kan ik ook denk ik dan …en beter…

Geen boze smsjes gaan sturen hoor…daar heb je morgen spijt van, ik spreek uit ervaring hahaha!!! Heb al zo vaak mot gehad. Bij M. werkt het het beste om rustig te reageren als hij zo’n bui heeft en desnoods wat liefst te sturen maar verder niks, dag er na smst hij wel weer dat hij me mist! Als ik boos ga lopen doen hoor ik niks van hem, dus probeer je in te houden.

Worden je berichtjes trouwens wel afgeleverd? Of staat zijn telefoon echt uit? Het is heus niet zo dat ze daar elke avond op stap gaan met andere meiden, M. gaat eigenlijk bijna nooit op stap, als hij de deur uit is dan is die bij vrienden aan het roken of kaarten.

Ach vanaf zaterdag hoeven we ons iig niet druk te maken dat ze wat uitspoken, want dan mogen ze niks en daar houden ze zich vaak ineens braaf aan.

nou belt die me en zegt zorry i love i love you i come now about 15 minuts on the computer balbablalabbalblbalbal fuck him!!!

wordt er niet moe van hoor, zorgt ervoor dat ik mijn eigen sores ff kan relativeren. Wij vrouwen denken nou eenmaal wat logischer over dat soort zaken (sociale contacten) dan mannen. Ze zien niet graag dat we ons rot voelen en denken ons dan maar met rust te laten. Ik geloof dat ze denken dat we ons dan niet zo rot zullen voelen, ze moesten eens weten. Ach, misschien moet jij dat boekje wat Laetitiana voorstelde te lezen ook maar lezen :slight_smile:

Dan zal die over een half uur zo’n beetje online zijn, hou de egyptische tijden aan he!!!

Ik vind het zo lastig om hem moeite voor mij te laten doen, ik kan het gewoon niet laten hem te bellen/smsen! Hebben jullie advies hoe ik hem achter mij aan kan laten lopen??

hahaha geen fuck you tegen hem zeggen hoor hahah, heb ik ook gedaan… blijft me denk ik - als hij nog contact zoekt - achtervolgen.

haha schelden word niet echt gewaardeerd daar idd, heb hem ook al voor asshole een keer uitgemaakt en hij kent ook alle nederlandse scheldwoorden al die ik naar zijn hoofd gooi, maar hij begint me al te leren kennen en begint 9 van de 10 keer te lachen als ik tegen hem schreeuw en dan moet ik ook lachen…

Oh 15 minuten was bij Ahmed al snel 45 minuten of langer hhaha. Hem achter jou aan laten lopen? Nou, dus gewoon zelf andere dingen doen en je niet te afhankelijk opstellen. Misschien kan Camilla je tips geven… Die wacht rustig af tot haar mannetje om 23.00 uur thuis komt, terwijl ze zelf al veel eerder thuis is :slight_smile:

Vond het ook erg prettig dat ik in het nederlands kon schelden zonder dat hij wist wat ik zei…jeetje had al een tik gekregen van een nederlandse vent denk ik hhaha.

hahaha, ja ik probeer dat ook, doe ook me eigen ding zodat ik zo min mogelijk aan hem denk, maar op momenten zoals deze, zit in de nachtdienst en er is niks te doen denk ik toch alleen maar aan hem en brand mijn telefoon in mijn hand…

ja die telefoon… die moet ik morgen ook echt niet in mijn zicht leggen… morgen wordt het al een stuk moeilijker voor mij om af te blijven wachten of ik iets hoor denk ik zo (mijzelf kennende), maar dan ga ik ook weer tekeer waarschijnlijk omdat hij dan weer niet als eerte contact heeft gezocht. Vrouwen!

ik heb juist dat als ik bijvoorbeeld een dag niks heb laten horen, het de 2e dag makkelijker word omdat ik dan blij van mezelf word dat ik het vol hou en dan hou ik het tot de 3e dag vol en dan hoor ik standaard wat van hem, als ik 48 uur niks heb laten horen dan smst hij standaard. En als hij smst dan heb ik niet zo de behoefte hem te smsen want dan weet ik toch al dat die aan me denkt hahaha…

Katjes is die er al?? En wat zijn zijn excuses?

En ja misschien is het wel erg heet daar nu en heeft dat ook impact op hun. Toen het hier vorige keer 30 graden was, was het daar ook 45 ofzo. Ach, laten we het maar op elkaar afreageren…kunnen we vast een beetje wennen aan het moslimleven…vrouwen onder elkaar hahaha.

ik denk dat ik oktober niet bij hem ga verblijven, maar in een hotel, zodat we niet zo makkelijks seks kunnen hebben haha, kunnen we ouderwets gaan daten!!! Gaan jullie mee? ik wil 8 oktober gaan voor 10 dagen

Ow ik ga even een ronden doen, ben over kwartiertje terug!