Hoi Dalfien, ja maar als iemand wat beloofd Egyptenaar of wie dan ook, moet je wel je belofte nakomen en niet zeggen (zoals Ahmed nu bij mij doet) dat ik het moeilijk maak. Ik bedoel als je liever gaat stappen dan je afspraak met mij nakomt zonder ook maar iets van jezelf te laten horen, dat gaat er bij mij niet in. Ik ben nu dan ook pislink omdat hij nog een sms had gestuurd dat hij nu bang is om mij te bellen! dat hij geen slecht persoon is! dat als hij een meisje toevoegd op facebook ik zal denken dat het zijn vriendin is! en dat als hij tijd heeft hij met me praat en als hij geen tijd heeft hij dat later doet! Dat daar niets mis mee is! en dat ik het niet moeilijker moet maken! Allemaal ook met die uitroeptekens, nou echt …hij begrijpt er helemaal niets van. Dus het ligt allemaal alleen aan mij…hij hoeft zijn afspraken niet na te komen en kan mij gewoon negeren en alles. Nee, ik kan dat niet wat jij schrijft…
egyptenaren scheldden elkaar zelf de huid vol!- aeoeeee ja die liegt (zou hem negeren)maar ja wie ben ik!
inderdaad heeeeeel hoffelijk-ik spreek nederlands hoor!en zelfs n,aardig mondje arabis
hie is zoiets als haha, maar ik moet soms meer op mijn afkortingen letten, daar maak ik nogal veel gebruik van(in nederland wordt dat minder gebruikt)- a salaam- ja zaterdag zijn ze allmaal heeeeel braaf en heilig !! allen die meedoen sterkte-inshallah
Hey hoe zal het met skyblue zijn volgens mij is je vriend hier nu ook he en en??
En hoe zal het met Ank gaan denk dat die 3 weken spanje al voorbij is hoe is jullie relatie en het toeristenvisum??
Hey marmah je vriendje heeft nu regen kunnen zien hier hihi en niet zo klein beetje ook.
Ben gewoon een beetje nieuwsgierig.
Hier alles goed hoor me mannetje kan steeds meer zijn draai vinden en heb al zoveel contacten opgedaan wow he maar mannen zijn daar meestal wat makkelijker in dan vrouwen.
Meiden kijk goed wie je vriend is en ontmoet zijn familie en ik zal je niet teveel druk maken want dat doe hij ook niet doe lekker je ding.
egyptenaren zijn niet sterk in beloftes nakomen, ze beloven heel veel maar uiteindelijk doen ze niets, ik lach er nu al mee en vraag hen, is het een egyptische belofte of een échte belofte ? Dan lachen ze eens groen, maar ja wat ben je daar nu mee, vooral bij het zaken doen, is het lastig, een belofte is in mijn ogen een belofte en dat moeten ze nakomen, dus moeilijk om hen dan nog te vertrouwen, tijd kennen ze niet, half uur is zeker anderhalf uur of later, wij kennen dit niet, moeilijk om er mee om te gaan in het begin, maar nu incalculeer ik het al op voorhand, niks kan je écht plannen daar, gans je schema wordt overhoop gegooid. Een ander de schuld geven zijn ze ook heel sterk in, zij hebben nooit iets misdaan, ze zijn zo heilig, het is altijd de ander.
Dus lieverds maak je niet druk, je wordt het gewoon hoor op den duur, maar het is niet gemakkelijk om er aan te wennen, temeer dit onze mentaliteit niet is. Nog heel veel sterkte aan iedereen !
hoi hapsetchut, bedankt voor deze toelichting op de mentaliteit…vraag me inderdaad af of ik hier mee om kan gaan… heb andere buitenlandse vriendjes gehad (surinaams, antilliaans), maar dit slaat echt alles. Die antilliaan kon er ook wat van hoor en het is niets geworden…daar ben ik nu dus ook bang voor… Heb gewoon geen zin in een relatie waarin dit iedere keer weer naar voren komt. Misschien toch maar gewoon een nederlander zoeken?! zucht…
ja graag gedaan, na jaren naar egypte gereisd te hebben en tussen de lokale bevolking geleefd te hebben, leer je veel, zie je veel en ervaar je veel, doe je bepaalde indrukken op, en vergelijk je. En neem je conclusies. Die conclusies zijn niet voor iedereen gelijk, iedereen moet dat zelf aanvoelen. Ik heb al veel meegemaakt daar, ben er wel sterker uit gekomen gelukkig maar, heb er veel geleerd - lol. Maar uiteraard loopt het niet voor iedereen slecht af. Blijf nog steeds positief. Wens jullie allen heel veel liefde op je pad én doorzettingsvermogen.
hallo meiden,
moest flink wat bijlezen. Ik begrijp je goed aeeoee ik heb het zelfde gevoel over die dingen wat je schrijft en vind hun ook erg makkelijk. Nu zie ik dat mijn mannetje online komt is effe uithoren over gisteren!!! hij zal wel gek van me worden maar intresseert me geen bal!!!
Ik geef aan hoe ik ermee omga, dat is ook na een ervaringen die ik heb opgedaan vanaf begin 2007. Ik vind ook als hij belooft dat hij wat zou doen dan ga ik er ook vanuit dat het gebeurt. Maar ik kan enorm verrast zijn als mijn vriend me mooie smsjes stuurt, gewoon omdat hij er dan zin in heeft en niet omdat ik er de hele tijd om vraag. Dat is wat ik zelf geleerd heb, ik moet me er niet druk om maken, scheelt een hele hoop stress. Maar het is voor iedereen anders hoe je ermee omgaat. Probeer te kijken wat voor jou werkt, werkt het niet dan zou ik ermee stoppen. Dat scheelt in ieder geval een hoop frustraties.
Leuk hoor Camilla, dat het zo goed gaat met je man en dat hij het naar zn zin heeft.
Marmah, hebben jullie al geskied? Ik ben benieuwd. Hier valt het trouwens heel erg mee met het noodweer. Een beetje onweer maar dat is alles.
hey meiden,
even iets totaal anders: ik zie net dat er op dit forum vandaag 100 pagina’s volgepend zijn
en wou jullie daar even op wijzen.
Op naar de volgende 100 met hopelijk niet al te veel hartenpijn!
Hihi ja je heb gelijk alweer 100 pagina’s op naar de volgende 100 ![]()
Marmah en haar vriend en ik en me man gaan zondag skien/snowboarden ben benieuwd.
dat zal leuk worden!
waar gaan jullie?
moeten dringend nog eens afspreken, zeker nu ramadan voor de deur staat! Mahmoud vond jouw man het einde!
Hoi Dalfien, je hebt gelijk
Probeer te kijken wat voor jou werkt, werkt het niet dan zou ik ermee stoppen. Dat scheelt in ieder geval een hoop frustraties
Hoe is het afgelopen katjes?
En veel plezier met snowboarden/skiën!
Ja gaat zeker leuk worden heb er al veel zin in we gaan in Ruchpen ben ik nog nooit geweest dus ben benieuwd.
We moeten zeker snel afspreken we vinden jullie super gezellig jullie zijn een leuk stel ![]()
Morgen gaan we naar antwerpen dus als jullie in de buurt zijn???
nou het heeft me alleen maar bozer gemaakt … hij is in 1 keer ofline!!! en gaat straks uit met vrienden… ( of andere meiden van het hotel ) ik weet het ook niet!!! ik wou dat ik hem stiekem kon bespieden hahahah erg he!!! nu twijfel ik of ik wacht of die nog op msn terug komt of dat ik naar bed ga maar kan dan toch niet slapen!!!
misschien te snel conclusies getrokken hij belde dat elktra het niet doet en hij probeert zo snel mogelijk weer online te komen!!! maar dat stappen zit me nog steeds dwars
Oohh gelukkig maar soms is de verbinding ook niet goed. Misschien gaat hij lekker stappen hij heeft verder ook gewoon een leventje zonder stappen kan hij toch ook met meiden praten dus. Jij heb zelf ook een leven en geniet daar ook van hoor probeer je niet teveel aan hem vast te klammen das niet goed het leven draait niet om hem.
Toen me man nog in Egypte was deed ik ook gewoon mijn dingen en hij zijn dingen daar ik ging ook stappen of lekker bij vrienden op bezoek.
Straks wordt hij nog een obsessie niet doen hoor heb zelf geleerd om ook van het leven te genieten deed me man ook toen hij in Egypte was.
daar heb je inderdaad helemaal gelijk in! Knap dat jij dat zo kan… ik ben strond jaloers!!! moet dat echt is af leren helemaal als iemand 4000 km veder op woont dan maak ik het mezelf inderdaad erg lastig!!!
Het is moeilijk en ik begrijp je volkomen ik had dat in het begin ook hoor maar wist al snel dat, dat niet goed was. Het leven is kort en ik moet er van genieten en heb dat ook zeker gedaan.
Ze komen hoe dan ook in contact met andere meiden maar probeer hem daarin te vertrouwen wij komen ook in contact met andere mannen en me man vertrouwde mijn dat ik er verder niets mee deed.
Het is lastig hoor een lange afstandrelatie maar geniet ervan hoe meer je hem met rust laat hoe meer hij van zich laat horen.
had Ahmed trouwens nog gesms-t dat hij beloofd had te bellen en niets geeft om beloftes die hij mij maakt, dat als hij wat zegt ik daar op reken en dat hij schijnbaar geheimen voor me heeft door me van facebook te gooien. Dat er niets mis is (cynisch) met beloftes maken en zich er niet aan houden, te zeggen dat hij geen tijd heeft terwijl hij wel uit kan gaan, dat hij niets geeft om hoe ik me voel en ik dan zit te wachten op hem en mijn tijd dus verspil, dat hij me niets laat weten en geen excuses maakt en niet reageert op mijn sms-jes.
Stuurt hij: you are my sweet crazy wife! forgive me! I’m sorry! (3x) dat ie thuis was en met me wilde praten zodat hij wist dat ik hem zou vergeven en allemaal kruisjes (x).
On-line vraagt hij waarom ik denk dat hij niets om me geeft en zegt hij dat ik hem shit laat voelen! Dat ik niet in love ben met hem omdat ik hem beledig en tegen hem schreeuw.
Nou dat sms-je met excuses was ik natuurlijk gelijk weer vergeten. Hij laat mij shit voelen, draait ie het om. Lekkere excuses. Vroeg dus ook waarom hij sorry zei en waarvoor ik hem moest vergeven. Zegt hij omdat ik boos werd maar dat hij niets fout had gedaan. Wat ben ik blij met dit forum…dat had ik dus kunnen verwachten! Ik dus weer: als je niet weet waarvoor je excuses maakt gebeurt het volgende keer weer. Zegt ie kunnen we dit laten, ik ben moe! … is ie gewoon in slaap gevallen! (ps had hem weer toegevoegd op msn, wist niet eens dat dit kon, maar vandaar weer gechat vandaag en ondanks dat hij niet chatte was hij ‘beschikbaar’).
we zijn allemaal weer lekker bezig!sommige mannen snappen vrouwen ook echt niet!!!hij doet dat bij mij ook steeds moet ik sorry zeggen terwijl hij het fout doet maakt me ook zo kwaad. Snap hoe je voelt!!!