'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Wat een gedoe idd laat even niets van je horen en laat alles even bezinken denk ook aan jezelf meid.

Nou Camilla misschien heb je gelijk, maar misschien is dit gewoon echt niet weggelegd voor mij en anderen die net als ik zijn :slight_smile: Nou ja, snap wel dat ie moe is na al dat gestap, maar dat ie geen tijd maakt voor mij…geeft me helemaal geen goed gevoel. Heb het zelf ook druk zat, maar maak er toch tijd voor! Dan maar een uurtje minder slaap, nou ja wel duidelijk dat hij daar het nut niet van inziet. Mannen!

Ga idd even me met andere dingen bezig houden, ben er een beetje simpel van aan het worden. Maar bedankt voor jullie luisterende en begripvolle reacties! Katjes we zeggen gewoon geen sorry meer haha. Nou sterkte ook met die moeilijke vent van jou… laten we Camilla’s raad maar opvolgen, bij haar gaat het tenslotte goed! :slight_smile:

oh god, wil ik net naar bed komt hij weer on-line…zeker wakker gechrokken…jahoor…gelijk chat…

sorry I fell asleep I swear (ja dat hoef je mij niet te vertellen!)

wat si je msn voeg ik je effe toe

en nu camilla?

Now i feel you are going to kill me
Im still talking to you half asleep

hmm geen slecht idee, jammer dat ik zo ver weg zit hahaha

Hihi weet het ook niet zo goed maar ik zal gewoon zeggen tegen hem fijne avond en weltruste ik ga slapen en dan gewoon gaan je heb immers gezegt dat je er vandoor gaat.

ja, hij antwoord niet eens, ligt volgens mij weer te pitten wat een rare kwibus
nou tot morgen…zit met katjes op de chat…tenminste iemand die antwoord ahhaha

haha idd is toch veel gezellig met katjes praten dan met iemand die in slaap valt ik ga ook me bedje opzoeken.
truste en succes

truste thx.

he meiden,

hier even een klein berichtje van mij, mijn mannetje is hier nu 1.5 week en het bevalt super goed, eigenlijk exact hetzelfde als wat ik gewend ben als ik daar met hem samen ben. Nog steeds super lief, betrouwbaar, romantisch, beschermend etc etc. Hebben het momenteel druk met klussen voor mijn broer die net zijn eerste huisje heeft gekregen en door omstandigheden zelf niet veel kan doen. Maar mijn schatje gaat daar zo hard aan de slag, werkt zich uit de naad maar blijft lachen ( het is net dat duracell konijntje, hij blijft gaan :wink: ) en iedere dag bedankt mijn broer hem en dan zegt hij: dat is toch logisch dat ik dat voor mijn vrouw doe ( en haar familie )…
Had nogal angst voor de ontmoeting tussen mijn broer en hem omdat mijn broer er zwaar zwaar tegen was maar die is na de ontmoeting als een blad aan een boom omgeslagen nadat hij zag hoe hij mij behandeld ( met zoveel respect en liefde ) Ben daar zo blij om :smiley:
Voor de rest nog niet zoveel gedaan want we zitten nogal krap bij kas :wink: maar ach we hebben 3 maanden de tijd :smiley:
Ik voel me momenteel een zeeeeeeer gelukkig mens :smiley:

aeoeee , ah zo jij bent zijn sweet crazy wife - nou antwoord hem ik ben niet crazy , and am very tired (zal ie wel snappen) de uitdrukking ik ben moe kennen de egyptenaren heel goed! ja denk aan jezelf(gij houd je voor de gek meid) , en is niet lief met jou. xxxxxxx

hoi raks, ja ben inderdaad moe van dit gezeur. ik zeg niet dat hij me voor de gek houdt, dat denk en voel ik nog steeds niet, maar ik hou er absoluut niet van hoe hij met me omgaat en dat heb ik hem zojuist haarfijn geschreven…of hij het leest is een tweede, maar ik ben er even goed klaar mee.
wat bedoel je met dat ze die uitdrukking van am very tired heel goed kennen? heeft dat een andere of dubbele betekenis dan ofzo.

Even ander leuk nieuws!
Ik vlieg 6 september naar m’n lief toe om te gaan trouwen! We gaan t officieel doen!! In oktober kan ik dan alle papieren bij het IND inleveren!

Ik ben zoooo blijblijblijblij!!!
>>>

Omipomi,

hartelijk gefeliciteerd, geniet ervan !
een prachtig feest gewenst !

mabrouk !

He Omipomi, Gefeliciteerd! Dus je gaat niet voor de gezinshereniging? Of lukte dat niet (duurde te lang)?

Gaat het met een feest gebeuren? :slight_smile:

Groetjes

Van harte gefeliciteerd wat leuk.

Wat leuk voor jullie Omipomi!
Mabrouk! Gefeliciteerd hoor.

Heeft hij je officieel gevraagd?