Gefeliciteerd omi, super voor jullie en heel veel geluk samen!!!
Ik heb trouwens sinds woensdag niks laten horen en kreeg vannacht een lief berichtje van Mahmoud!! Hier nog niet op gereageerd omdat ik lekker lag te slapen! En ik reageer ook lekker nog eventjes niet op de 1 of andere manier kan ik heel goed niet reageren als hij wat laat horen omdat ik dan toch al weet dat hij aan mij denkt!
Vandaag ga ik lekker naar het tikibad met vriendinnen en daarna op stap! Ook voor morgen stap plannen, dus allemaal leuke dingen met vriendinnen! Dus lekker makkelijk om hem even achter mij aan te laten lopen!
Gezinshereniging is zoooo vreselijk lastig!!! Ik ben dus geemigreerd geweest, maar moet dan gaan aantonen dat wij elkaar niet kenden voordat ik ging emigreren. Dat wij dus geen relatie hadden voordat ik daarheen ging. Hoe kan ik nou iets aantonen dat er niet was???
Daarbij, ik heb een oplossing gevonden voor het financiele tekort, dat is er nu niet meer!!
Dus nu is het eigenlijk vrijwel zeker dat het allemaal goed gaat komen en hij hierheen kan komen!
Ik loop nu al te stuiteren van al deze blije dingen!!! Ben benieuwd hoe dat gaat als hij eenmaal echt hierheen komt!!
Dus hij kan in de toekomst gewoon naar Nederland komen? Hoe heb je dat gedaan dan? Is dat omdat je getrouwd bent? Dan nog is het toch nog maar de vraag of het goed gekeurt gaat worden??
Ja hij heeft me officieel gevraagd. Met een plechtige belofte dat hij goed voor me zorgt en geen stomme dingen uithaalt. En dat ie ook niet ineens verandert in een eikel als ie eenmaal hier woont
We gaan in Nederland ook nog trouwen en daar zit dan wel een feest aan vast. Daar denk ik dat we t klein houden, wel gezelligheid, maar niet heel uitgebreid. En een huwelijksreis! We willen met een camperbus door Europa touren!!
We hebben alles zó goed uitgeplozen en nagevraagd… Als onze papieren nu nog niet kloppen, dan start ik persoonlijk een zaak tegen de IND voor slechte informatieverstrekking!
Waar kan t op worden afgewezen, dan dat hij een terrorist blijkt of dat onze papieren niet kloppen? We voldoen nu aan alle eisen en meer, dus ik heb daar echt vertrouwen in hoor!
Zie t ook liever zo, dan dat rottige onzekere gevoel…
Hoi allemaal,
Proficiat met je a.s. huwelijk super hoor.
Voor de anderen met twijfels kan ik alleen zeggen als iemand getwijferld heeft en ruzie gemaakt ben ik het wel. Maar iedere keer als ik bij hem ben (dit jaar nu 5x) super.
Gisteren amsterdam was geweldig.
Marmah
Gaaf voor je hoor Omipomi! En ja hoe kan je aantonen wat er niet was haha…stelletje … Nou ik vind het helemaal geweldig voor je!
Oh gelukkig Marmah, blijkbaar hoort dat er in het beginstadium bij… hij heeft gereageerd op wat ik had geschreven en zat aan het eind te dollen dat ‘he was calling his wife and his wife is being inobedient’…de grapjas…
jammer om te lezen dat het “geruzie” niet gestopt kan worden, het zou toch leuker zijn om gewoon te praten en van elkaars momenten te genieten als jullie allebei online zijn. Ik lees net bij aaeeo dat je de kans hebt gegrepen om te praten, hoop dat het niet alweer geescaleerd is. Heb je er als eens over nagedacht waarom je steeds zo " explodeert"? Zijn het bepaalde woorden die hij gebruikt of wil je alles meteen naar jouw hand zetten? Ik heb gemerkt dat praten over emoties inderdaad niet hun sterkste kant is en al helemaal niet om zwakte te tonen of toe te geven dat ze anders hadden kunnen reageren. Kleine tip nog: wat je “uitzendt” , krijg je terug, liefde maakt heel veel warmte los , schelden is een groot teken van onmacht en roept ook de agressie bij je communicatiepartner op.
Hoi L., net gestopt met chatten. Hij moet werken en ik naar de dierenarts…vertel later hoe het is gegaan, maar positief nieuws! Gelukkig…ben weer rustig nu
Hoi allemaal,
Mijn vriend is aan het eten begonnen. Waarschijnlijk het laatste avondmaal :). Ramadan start. Veel vis nu. Champagne voor laatste normale dag hier in NL. Nee ik doe niet mee met ramadan. Waarom zou ik? Ik vind alles of niks niet half.
Hij respecteert mij ik hem.
Gisteren in Amsterdam net een kind in een snoepwinkel. Vond wel dat iedereen erg overdreven had over de mensen in Amsterdam. Hij had toch wel een beetje het idee dat sex, alcohol en alles wat niet mag daar normaal was.
Wel natuurlijk over de wallen met hem geweest en naar het sexmuseum. Oh oh wat een rode oortjes. Maar hij vond het maar wat spannend hoor.
Verder heerlijk samen en tijd gaat veel en veel te vlug.
in egypte als je met mannen als vrouw je mannetje staar hoor je nog al gauw van hun kant ze maakt me moe- of als je discussies aangaat of hun kunnen iets niet aan zeggen ze ik ben moe(gemakzucht) nu als gij jou crazy wife noemt kan je ook zeggen ik ben moe , sorry maar ik zou me zo niet late behandelen,zeg jij eens crazy men(dan hoor je hem) inderdaad hatstchepsut het is altijd een ander-nooit hun wateender er gebeurt hun treft nooit schuld-
Hoi L., daar was ik weer. Ja, mijn ‘explosies’ zijn van onmacht (en ja dus agressie) omdat als ik geen gehoor krijg op vragen en dus geen antwoorden en hij gaar daarbij zeggen dat het allemaal mijn eigen schuld is, dan ben ik zo pissed. Het is nu eindelijk gelukkig niet geescaleerd omdat hij nu tijd had en nam om te praten. Hij was zelfs te laat voor zijn werk zei hij, maar ja…dat gebeurd wel vaker dus daar voel ik me echt niet schuldig over. Bovendien bleef hij uit zichzelf reacties geven enzo en hoefde ik gelukkig niet weer geïrriteerd (lees: boos :)) te worden. Het is niet zo dat ik alles gelijk naar mijn hand wil zetten, maar ik wil wel graag uitleg, begrip en antwoorden als ik daar behoefte aan heb en om vraag. En als je dan - wellicht ook uit onmacht begrijp ik nu - je er makkelijk vanaf maakt, is dat voor mij enorm irritant en frustrerend en komt die onmacht weer. Ik zend uiteraard liefde uit, want inderdaad wat je geeft krijg je terug, maar ook ik ben maar mens en kan het wel eens fout hebben (had daar ook mijn excuses voor aangeboden, maar ook daar reageerde hij een paar dagen terug niet op). Ook als hebben we nog genoeg tijd nodig om elkaar te reageren ben ik voor dit moment weer helemaal rustig omdat ik nu een rustig iemand ook aan de andere kant trof die tijd had om mij te woord te staan. Hoe simpel kan het zijn!
Hoi Raks, ik begrijp je reactie, maar dat crazy wife was niet kwetsend bedoeld. Crazy staat in principe niet voor lief, dat weet ik, maar hij wilde even laten weten dat hij mijn reacties (soms) crazy vindt maar dat ik toch zijn ‘wife’ ben. Vond ik niet zo schokkend dat dat er stond. Wat ik belangrijker vind is dat hij weet hoe hij met me omgaat…woorden zijn uiteindelijk maar woorden en ik heb ‘FUCK YOU!’ tegen hem gezegd wat er behoorlijk hard uitkwam…denk dat ik daar persoonlijk meer moeite mee zou hebben als hij dat tegen mij zegt dan ‘you are my crazy wife’. Ja, ach is persoonlijk denk ik hoe ik dat opvat. In dit geval omdat er excuses achteraankwamen kon ik er al helemaal niet over vallen. Als het iets was als: ‘you are crazy, fuck you…’ ja dan was het iets anders. Ik ben dus wel moeilijk, maar niet zo moeilijk. Je moet ook wel wat tegen elkaar kunnen zeggen vind ik dan. En als ik mijzelf toesta hem uit te schelden, dan mag hij mij best my crazy wife noemen.
Maar Marmah, leuk om te lezen dat je over de wallen bent gegaan hahah. Nou als hij dat thuis vertelt willen ze allemaal hierheen om te zien wat hier allemaal gebeurd…hhaha. Wel leuk dat je zoveel doet zeg, maar dan gaat de tijd inderdaad ook snel. Probeer ook zeker te genieten van de rustige momenten met elkaar…even niks…zijn ook hele leuke herinneringen. Enjoy!
Oh en Raks ik begrijp het nu van dat moe/tired…had ik ook al gezegd tegen hem (I am getting tired of this)…uiteraard is het voor beiden vermoeiend als een relatie niet soepel verloopt…vervelend is dan als iemand je gewoon dan maar laat/het laat voor wat het is, maar begrijp nu wat je ermee bedoelde. Ja en relaties is ook investeren… maar heb hem ook gezegd dat dat wel van twee kanten moet komen en ik dit niet in mijn eentje kan laten werken. En er is nog veel meer uitgesproken, maar om dat hier allemaal te vermelden is ook een beetje overdreven. Het is gewoon fijn om te leren van elkaar hoe de reacties over en weer kunnen gaan/zijn en de ervaringen en bij vragen al die antwoorden en begrip. Ik ben er blij mee, dus een ieder die zich aangesproken voelt bedankt!! zo’n beetje iedereen hier