'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

pfff… ik dacht leuk een avondje te gaan stappen flipt helemaal hoe ik dat wel niet kon doen, ruzie dus! ben ik toch gegaan met een rot gevoel gevolg geen leuke avond… nu zegt die sorry dat ik zo reageer bedenk dat effe eerder… ppf!!

heeeeeel herkenbaar , ze zeggen sorry (maar ze bedenken) het niet eerder haha- moe word je van die kerels(velen tog)

Hmmm :tssk: Laat je niet gek maken hoor! De mannen daar kunnen erg manipulatief zijn! Ik heb veel dingen zien gebeuren. Hij heeft het toch voor elkaar gekregen om jouw avond een beetje te verpesten, omdat hij zijn zin wil doordrukken. En dan achteraf sorry zeggen, intussen is het kwaad al geschied…
Misschien heb ik t wel helemaal fout hoor Katjes, dat moet je gewoon zeggen hoor!!

Maar wel goed dat je toch bent gegaan. Als het om een kwaaie kerel (en dat geldt niet alleen voor Egyptenaren!!) gaat, begint het met kleine dingetjes, waar je dan aan gehoorzaamt. En dat kan van kwaad tot erger gaan. Hier heb ik me dus altijd voor gehoed. Ik heb altijd precies gedaan wat ik wilde en hem heel duidelijk gemaakt dat hij in geen enkel opzicht het recht had om de baas over mij te spelen, ook al ging het nog om iets heel kleins. Nou vindt mijn kerel ook gewoon dat hij niet de baas over mij is en was het van begin af aan al heel duidelijk dat we daar niet echt problemen over zouden krijgen.

Ik heb het echt zien gebeuren hoor!! En ik denk met mij wel meer meiden hier op dit forum! Laat je niks wijsmaken! De meiden die wèl van het begin af verschikkelijk volgzaam zijn en alles doen wat hen gevraagd wordt, zijn zichzelf binnen no-time kwijt!
Daarom zeg ik, echt goed van je dat je toch bent gegaan. En volgende keer laat je dat rot-gevoel ook mooi thuis!! Zorg ervoor dat je in zo’n situatie bovenop je principes staat!!

Sterkte!!

goed gesproken omipomi-ze zijn inderdaad manipulatief-blijf jezelf ook in een relatie met een buitenlander, laat je niet gek maken- laat je nageltjes maar zien katjes! xxx

he Katjes, hij was toch zelf van de week ook weggegaan, terwijl jij dat niet leukt vond? Of is ie toen niet meer gegaan?

Zo, de ramadan is begonnen. …

Zeg dat wel.
Ik heb ook nog niet gegeten maar schijn er minder last van te hebben als hij.
Hele dag op PC om te kijken hoe en wat te bidden. Geslapen tot drie uur vanmiddag.

Maar langzaamaan wordt hij weer mens. Hij begint over eten te praten. En toen ik net gedoucht was en mijn haar aan het fohnen vroeg hij eet je niet met mij. Ik nee natuurlijk niet :slight_smile:
Ik ga nu meten aan de alcohol dat doet we hier met de ramadan in NL.
Beetje pesten mag toch wel.

Toch even mindere dag vandaag, maar wie weet leuke avond kan nog.

Marmah

He Marmah wat bedoel je met dat op de pc om te kijken hoe en wat te bidden? En als je zo lang slaapt hoef je niet zo lang zonder eten haha. Latertje zeker gister? Nou hij heeft hier wel erg mooi weer, niet zoveel regen. Wanneer ‘moet’ hij weer terug? En je houdt wel van een glaasje he geloof ik hahaha.

Hallo dames,

ik heb een andere vraag, waarom hebben Egyptische mannen allemaal lange pinknagels, we hebben het aan meerdere gevraagd , maar niemand geeft er een duidelijk antwoord op…
die ramadan betekent nu dus ook dat het telefoonstelsel plat ligt vrees ik, kan mijn vriend niet bereiken per telefoon

gr L.

oh die van mij had dat niet hoor zo’n lange pinknagel, is mij in ieder geval niet opgevallen en onbereikbaar met ramadan?..nou Ahmed gaat voor 10 dagen naar zijn familie en daar is niet veel bereik heb ik al begrepen… zal wel niet veel contact worden dan die 10 dagen, volgens hem wel sms-contact, maar hij gaat ook veel familie en vrienden opzoeken/bezoeken…heeft ze 6 maanden niet gezien. Scheel wel urenlang chatten :slight_smile:

Zo een uurtje geleden gegeten zit onwijs vol gegeten met vrienden op zijn egyptisch dus heel fijn voor mijn man en vandaag goed gegaan. Is kijken hoe het verder gaat me man houd het zoiezo vol en ik… iig ik moet niet ik mag wil het graag proberen en kijken hoever ik kom.
Me mans pinknagel is niet lang hoor maar denk om dingen te openen pakjes enzo??? Zal het eens vragen.

is dat niet in verband met eten die lange nagel(bah vind ik vies)
ja aeoeeee , nu moeten ze alles juist doen hee (bidden ) enz… daarna mag alles weer haha.xx, ik doe niet mee ,na al de jaren naar egypte te reizen ben ik nog niet bekeerd.ps dapper voor diegene die het wel meedoen(voel je niet verplicht)

Hallo,

ik denk niet dat het( lange pinknagel) is om pakjes te openen. Als we vroegen, werd er alleen zo heel sneaky gegrijnsd, dus heeft andere betekenis, maar wat… ik ben gewoon nieuwsgierig, dus vandaar de vraag hier en wie weet kan een van de Egyptische mannen antwoord geven. Sterkte allemaal die meedoen aan de ramadan, alleen al de hele dag niet drinken met deze hitte zou voor mij een extreme opgave zijn. Geniet van jullie zondag.

groetjes L.

Gebruiken ze die lange nagel niet om tussen hun tanden te purren of in hun oor te pulken? Of om iets anders schoon te krabben?? :wink:
Mijn man heeft ook zo’n nagel niet en hij weet ook niet waar t voor is. Soms denk ik wel eens dat hij niet een echte egyptenaar is hahaha!
Hij is chefkok, dus in zijn (werk)omgeving mag dat niet eens.

Oh meiden ik heb zo’n zin om hem weer te zien!!! Hij is ook helemaal door t dolle heen!

Trouwens, wie kan mij vertellen wat het huren van een auto daar ongeveer kost?

Ken ook surinamers met zo’n lange pinknagel hoor, is niets egyptisch ofzo en heeft ook geen betekenis volgens mij… vinden ze gewoon leuk…gewoon ff googlen…heb daar erg bij moeten lachen overigens:
Bij chinesen is het een teken van rijkdom: arbeiders die moeten met hun handen werken, dus als iemand een lange nagel heeft (pink), dan betekent het dat hij geen arbeider is, maar iemand die rijk is door zijn slimheid.
Meestal is 't om coke te snuiven.
Meestal als het donkere medelander is surinamer/antiliaan. Gaat het indd om de chinese reden. Om te laten zien dat ze niet hoeven werken.
In Egypte ook. Het is een status symbool in sommige culturen.
Of je kan je kont ermee krabben. Voor oorsmeer is een lange pinknagel ook ideaal! Dit ken ik ook van een oude bekende indo/chinees. Hij geeft dit als reden en snuift niet.
Daarmee is het ook makkelijker om boogers te picken.
Vriend van me uit koerdistan heeft die shit ook een tijd gehad, was een statussymbool ofzo. Wat heerlijk bekrompen zijn mensen toch. Kheb een zwarte pinknagel. hoezo onverzorgt? ik vijl hem regelmatig en moet hem uiteraard ook vaak lakken. dus alles behalve onverzorgt!
cokenagel? ik gebruik geen drugs dus das ook bullshit. Ik heb die nagel omdat het voor mij “the dark side of life” betekend.
Dude ! Jij hebt em als mooie versiering

… Mare normaliter is dat toch echt als schepje bedoeld hoor…
Dat betekend dat ik direct door kan rennen naar de wc…en ff kan kotsen

echt smerig!!!
Kan 2 redenen hebbe:

1. SPEED
  2. Fistfucke met extra G-spot stimulering
    Dat is om kontkorsten weg te schrapen met rimmen
    Om te nakken
    Ik heb weleens gehoord dat Pinda’s (Indootjes) dat vaak hebben ivm respect voor hun moeder waar ze geen contact meer me hebben! Het schijnt normaal te zijn in die cultuur!
    Lange pinknagel, betekend rijkdom.
    Komt uit de Javaanse/Surinaamse cultuur.
    Lange nagels is ook goddelijk, en staat voor financiele groei!
    Ik weet ook dat in un bepaalde cultuur bedoelt is om de dicht genaaide vagina, tijdens de huwelijksnacht open te ritsen!!!
    Gelezen dat als een jongen een lange pinknagel had en half lang haar, dat er dan een baby op komst zou zijn?
    Als mannen een lange pinknagel hebben is dat een soort "status-symbool"en dat komt van vroeger. Als je lange nagels had, betekende dat dat je niet veel/hard hoefde te werken. Je had immers lange nagels, en dat kan niet als je veel werkt. Je ziet het veel in arabische en aziatische landen. Omdat het toch wel erg onhandig is om allemaal lange nagels te hebben, hebben de meeste mensen meestal een lange pink en of duimnagel.
    In landen waar vrouwenbesnijdenis wordt gedaan, laat de man voor zijn huwelijksnacht zijn pinknagel ook groeien… Zodat hij het touwtje dat de schaamlippen van de vrouw samenbindt kan doorsnijden met zn nagel…

Nou kies maar zou ik zeggen :slight_smile:

eautohuur.nl
destinia.nl

In Egypte is het mogelijk om een auto te huren maar het is niet echt raadzaam. Autorijden in Egypte is namelijk een zeer inspannende bezigheid, niet voor niets heeft het land het hoogste aantal verkeersslachtoffers ter wereld. Daarbij komt dat de wegen niet overal even goed zijn. De hoofdwegen leveren nog geen probleem op maar zodra je op B-wegen terechtkomt, zitten er gaten in het asfalt, lopen er dieren los op de weg, zijn er onaangekondigde wegversmallingen en opbrekingen en nog meer van dergelijke zaken die het autorijden tot een gevaarlijke aangelegenheid maken. In Egypte zijn alle belangrijke bezienswaardigheden met georganiseerde excursies te bezoeken. Kortom, een auto huren is dus ook niet echt noodzakelijk en in Egypte eerder af- dan aan te raden (bron: vakantieland egytpe informatie).
U kunt een auto huren bij diverse, internationaal bekende autoverhuurbedrijven. Leest u ter plaatsewel goed de voorwaarden door. Eén daarvan is dat u minstens 25 jaar oud moet zijn om een auto te besturen. Er met een gehuurde auto op uit trekken in de woestijn is een geweldige uitdaging, maar is vanwege het aantal benzinestations en de hitte wel een risico. (bron: egypte.nl)

GlobalCarRent autohuur Egypt vergelijkt de tarieven van de belangrijkste autoverhuurbedrijven. Aan de hand van uw gegevens maken wij een overzichtelijke selectie van alle beschikbare huurauto’s in de stad, het vliegveld of op het treinstation. Ook voor Egypt. Met onze informatie kunt u veilig en makkelijk een huurauto selecteren, online de autoverhuur boeken met korting en goedkoop uw auto huren.

Succes!

Hallo

bedankt voor de uitvoerige berichtgeving, ik had ook al eens gegoogled, maar was gewoon nieuwsgierig waarom het in Egypte nou werkelijk is. Inderdaad zou ik even heel goed overleggen of je in Egypte een auto gaat huren, vaak zijn er locale mensen met auto, die graag voor een appel en een ei je ergens naartoe brengen, zodat je geen taxi hoeft te nemen of de bus.

groetjes L.

Tnx voor de info!!! Wat de veiligheid betreft, ik weet er alles van. Ik heb zelf al wel redelijk vaak gereden daar, maar dat waren dan auto’s van vrienden. Daarbij, ik wil niet pochen, maar ik kan aardig rijden. Heb speciale diploma’s, was privé-chauffeur. Daarvoor moet je zowat blind kunnen rijden hahaha!! Maar dat maakt de verkeerssituatie daar natuurlijk niet veiliger, maar een beetje inzicht helpt wel!
Het gaat erom dat wij daar in Alexandria verblijven, maar veel in Cairo moeten zijn voor papieren. En ik probeer een oplossing te bedenken om maar niet elke keer met de bus te hoeven. Voorheen woonden zijn vrienden met auto’s ook in Alexandria, maar die zijn inmiddels naar meer toeristische gebieden vertrokken…
Naja, oplossing dient zich waarschijnlijk wel weer vanzelf aan! hahaha!!!

En gatverrrrrrrrr!!! Wat een vies verhaal!!! Maar ik zat er niet ver naast met dat kont krabben!! Maar wat me opviel was dat juist de armere mensen daar een lange pinknagel hadden! Alsof je door een stukje nagel ineens rijker lijkt… Daar heb je dan toch minstens ook een gewassen smoeltje en schone kleren voor nodig, lijkt me…!?

Hallo allemaal,

ik ben nog steeds heel nieuwsgierig wat nu de Egyptische versie echt is ;-). In El Gouna hadden alle mannen die akelig lange pinknagel…
Ik heb trouwens dit weekend het boek van Norma Khouri Albaeen verboden liefde in een keer uitgelezen. Heftig verhaal, mooi op papier gezet door Norma. Ook voor dit soort verhalen mogen we onze ogen niet sluiten. Elk jaar worden duizenden vrouwen door eermoord van hun leven beroofd, en helaas ook vele in Egypte. Ik hooop dat wij ons er ons ook sterk voor kunnen maken om te zorgen dat het niet meer gebeurt.