Misschien hebben ze in El Gouna allemaal een dichtgenaaide vagina hahaha, vandaar die europese liefdes? Misschien doen ze ‘het’ daar ook wel heel vaak, waardoor er constant baby’s op komst zijn
Misschien houden ze niet van hard werken? Of denken ze dat ze nog in de farao-tijd zitten en het goddelijk staat… Financiële groei willen lijkt mij meer voor de hand liggend of toch dat kontkrabben hahahah. Ik vind het echt zo grappig…ik denk dat je het die mensen toch echt zelf moet vragen, maar als het om financiële groei gaat zullen ze dat waarschijnlijk niet vertellen… Denk dat het gewoon een verschijnsel is joh. soort modetrend haha.
Hallo,
we hebben het ze natuurlijk recht op de man af gevraagd, maar kregen geen antwoord, alleen steeds dat lachje. Dus vandaar mijn nieuwsgierigheid. Ik zal het mijn vriend die overigens niet uit El Gouna komt, nog eens vragen als ik hem spreek.
fijne avond L.
ik heb het een surinamer hier ook eens gevraagd, kreeg ook geen antwoord… vond het dus nergens op slaan, had hem lekker moeten pesten door te zeggen dat ie dan makkelijker z’n kontkorsten kon krabben hahah (getverre) en zijn oorsmeer kon verwijderen, misschien had ik dan gezegd waar het wel voor was. ![]()
hij bedoel ik
…ook een fijne avond!
:lol:Hahahahahahahahahahahahahaha!!!
we slaan wel echt op hol, maar als het voor de “kontactie” zou zijn, zouden ze toch alleen aan de onreine hand een lange nagel hoeven te hebben, of denk ik daar weer te ver over na, we blijven gissen, totdat iemand ons het verlossende woord geeft grijns
gr L.
haha erg grappig dit… nou even serieus…laatste avond dat ik met Ahmed kan chatten en wat kan dat toch gezellig zijn! not… morgen gaat hij naar zijn familie voor 10 dagen … maar ja kan ik ook even op adem komen, want hij heeft me deze week een paar keer flink laten wachten, waar ik me over heb opgewonden uiteraard en wat alleen maar tijd en energie heeft gekost. gelukkig las ik dat de meesten hier in het begin wat hebben geruzied, dus maak me er maar niet te sappel over. Toch fijn om dat te weten. ondanks al mijn (?) geruzie en getier (?)… his crazy wife… blijft hij toch verbazingwekkend koel onder dit alles…wat mij natuurlijk - vooral deze week na dat telefoonincident - mateloos irriteerde en het alleen maar verergerde. Hij blijft echter standvastig in het bij mij willen zijn, dat hij zo lang op mij heeft moeten wachten etc. Communicatie verloopt dus nog steeds niet soepel door dat gewacht iedere keer en zijn excuses over het niet kunnen (mijns inziens soms ook willen) praten. Even 10 dagen allebei beetje bijkomen
Overigens geen ruzie meer gehad hoor, maar soepel kan ik het nog niet noemen… ben zelfs niet echt in staat om oprecht lief te doen tegen hem. Voor hem niet zo’n probleem, want wat zegt hij als je zo kwaad op me wordt weet ik dat je stapelgek bent op me. Nou vooruit maar…, hoop dat hij beseft dat het ook te veel en te lang kan zijn waardoor ik juist helemaal omsla en het zat ben. Had ik toch wel een beetje last van deze week. Misschien goed geweest dat hij rustig bleef, alhoewel dat mij natuurijk nog kwader maakte…moet maar snel dat boekje gaan lezen wat je adviseerde L. Heb ik a.s. week misschien mooi even de tijd voor.
Hallo,
ja dat boekje is een boek, maar laat zich gemakkelijk lezen, er staan anekdotes over de gedachtengang van mannen en vrouwen in, erg humoristisch gelezen en inderdaad een goed idee om dat in de tien dagen te gaan lezen. Wie weet herkent hij je daarna niet meer terug. Ik zit ook al drie dagen in de wacht om te chatten, ramadan en geen bus etc etc. Mijn vriend heeft zelf geen internet en is dus steeds afhankelijk van zijn vrienden of een internetcafe. Ik blijf nog even online en dan ga ik ook wat leuks doen… op tijd naar bed. Mijn wekker gaat weer om 6 uur. Mocht je ven willen lachern tussendoor, kijk dan op you tube even naar JK wedding entrance dance, erg leuk, zo wil ik ook wel trouwen.
lachen is altijd leuk toch…ga ff kijken
dat was wel heel gaaf zeg, echt origineel…vergeet je nooit meer! Zat de hele tijd met een grijns op mijn gezicht idd…lef hoor
Ik kan daar heel vaak naar kijken, ik geniet er ook nog steeds van, en ook zo een leuke pasjes, gewoon heel erg goed. Hebben ze vast en zeker met een choreograaf ingestudeerd. Hbe je ook op hun site gekeken? Daar staat nog een beetje toelichting. Inderdaad een onvergetelijke dag als je zo begint hihi
hoi laetitiana,
heb dat ooit in de beginperiode van onze relatie eens opgezocht en het komt inderdaad van een eeuwenoud ritueel dat, mochten er problemen zijn tijdens de huwelijksnacht, je met die nagel het maagdenvlies kan doorprikken.
Heb dat toen op Egyptische site gevonden. De meeste Egyptenaren hebben deze nagel nog wel maar weten eigenlijk niet waarom. “Traditie” zeggen ze maar wat er achter zit, weten ze niet meer. Wordt nu natuurlijk ook niet meer gedaan, is symbolisch…
oké meiden ik heb een vraag.
hoe kunnen jullie allemaal (volgens mij in ieder geval de meesten) zeggen dat je eerst kennis moet maken met de familie alvorens officieel te trouwen (dat zeggen jullie toch?)
Ahmed zegt dat hij mij niet kan voorstellen als ‘vriendin’. Ze zullen zeggen dat hij met een Egyptisch meisje moet trouwen als hij over trouwen begint. Hij wil met mij trouwen en naar nederland gaan, het is dan een feit acompli of zo zegt ie en dan kunnen ze er niets meer aan doen. Ik zei dat ze dan nog steeds kunnen zeggen dat hij met een egyptisch meisje moet trouwen omdat hij 4x mag trouwen. Hij lachen en vragen hoe ik dat weet, ja niet van hem inderdaad. In mijn geval is het dus anders dan bij anderen geloof ik. Zijn familie is streng gelovig en ziet het liefst dat hij met een egyptisch meisje trouwt. Hij zegt wel dat als we officieel getrouwd zijn de familie wel blij zal zijn. hmmm…hoe kom ik erachter of dit klopt? hoe zit dit? een toeristenvisum zit er namelijk niet in omdat ik geen vaste baan heb en ik heb geen zin om daar iedere keer op vakantie te gaan om hem te kunnen zien omdat hij niet hierheen kan komen. officieel trouwen is volgens mij ook niet de oplossing omdat Camilla bijvoorbeeld al twee jaar getrouwd is en nu pas haar mannetje naar belgie kon krijgen. ik zou graag eerst zijn familie ontmoeten voor ik officieel ga trouwen en blijkbaar is dat niet mogelijk… en dus …geen trouwpartij en…geen toekomst deze relatie…
hey,
ben er niet trots op maar wij hebben in het begin gelogen en gezegd dat we al getrouwd waren op de ambassade. Weet dat het niet eerlijk en mooi is maar het was een leugen om bestwil. Ik wilde echt niet alleen omwille van familie trouwen en wilde hen eerst zien.
Zijn familie weet wel dat ik voor wij “trouwden” daar al paar x geweest was, maar die dachten dan altijd dat ik in hotel zat en dat wij elkaar gewoon ontmoetten, zonder iets meer.
Is inderdaad lastige situatie, een vriendin hebben kan niet in die cultuur. Moet zeggen dat wij ons allebei vreselijk voelden met dit leugentje maar als je moet kiezen tussen een leugen en trouwen enkel om de familie te ontmoeten dan weet ik het wel.
Ik ken ook wel een meisje, haar vriend zijn familie was heel openminded en daar was het geen probleem, die mochten zelfs samen slapen maar ik denk toch echt dat dat een uitzondering is…
Ja zo denk ik dus ook wel een beetje vrouwelisa…, maar ik denk niet dat hij een leugentje om bestwil hier om gaat of wil maken.
krijg nu trouwens (zit met hem te chatten) wel interessante informatie van hem. Hij gaat nu 10 dagen naar zijn familie en het kan best zo zijn dat zijn familie hem aan iemand wil voorstellen geloof ik. Als ik het goed begrijp heeft zijn familie al veel meisjes aan hem voorgesteld, waarvan hij ook wel een paar leuk vond. Goh dit is nog eens een interessant chatgesprek…
tsja, zijn ouders hadden mijn man ook al enkele " kandidaten" voorgesteld maar hij heeft hen duidelijk gemaakt dat die meisjes hem niet interesseerde en dat hij mij wilde.
Weet dat het voor hen moeilijk is om te liegen tegen hun ouders maar wij zijn niet opgegroeid in een cultuur waarin je meteen trouwt. Heb hem dat ook heel duidelijk gemaakt van in het begin en hij begreep dat. Een multiculturele relatie is altijd naar compromissen zoeken en een tussenweg die voor beiden ok is. Zeker als het over trouwen gaat want dat is toch niet niks natuurlijk…
nou het wordt weer te heet onder zijn voeten en nu gaat hij dus weer zeggen dat hij moe is en wil slapen…gek word ik daar van
Nou, ik weet niet wat ik nou ranziger vind, dat van dat kontkrabben of het maagdenvlies! Yèch!!
Maar hoezo kan hij geen contact houden als hij bij zijn familie is? Woont ie in zo’n afgelegen dorp dan? Best een nare gedachte dat ie misschien aan iemand wordt voorgesteld…
Hij zegt dat hij zijn best gaat doen om mij te bellen (im gonne find a way to reach you), maar heb hem net nog gebeld en eerlijk gezegd weet ik het niet meer…deze week was raar en ik kreeg niet het gevoel dat hij er voor me wilde zijn. Ik had hem nodig, maar hij had het druk en alles. Ik krijg niet het gevoel dat hij verliefd is en dat ben ik nu ook niet meer…ik was al niet hoteldebotel, maar dat kleine beetje is nu ook een soort van ‘dood’. Hij zegt dat ik hem niet geloof en dat is ook wel een beetje zo…misschien ontmoet hij een ander en ja als hij niet wil en zegt dat hij met mij wil gaan zijn…kan, maar voordat wij ergens komen zeg maar…zal er toch het een en ander moeten gaan veranderen. Ik heb ook gezegd ik heb geen oplossing en dat dit een probleem zal zijn voor de toekomst. als hij iedere keer excuses heeft om niet met mij te praten. hij zegt dat ie dan wel met me praat en ja we hebben contact, maar ik vind het geen praten…en dan ja ze zijn geen praters, maar ja… het is goed dat we even niet kunnen chatten denk ik dan maar. even geen misverstanden over de chat…hij heeft dingen gezegd die ik blijkbaar verkeerd heb geinterpreteerd…dat het geintjes waren ofzo terwijl ik het serieus nam, omdat ik serieus aan het praten was. ga nog maar een keer naar dat filmpje van youtube kijken voor ik ga slapen…word ik vrolijker van ![]()
Me man is na 2 jaar hier gekomen dit had sneller gekund maar het eerste jaar ben ik hier niet mee bezig geweest we zijn het 2de jaar pas begonnen.
Hij heeft mij aan zich ouders voorgesteld als vriendin en alles was goed hij heeft ook wel moderne ouders. Mochten niet bij elkaar slapen maar goed was geen probleem en ja als ze dan merken dat het echt meneens is dan ben je alles voor ze.
We zijn vrij snel getrouwd en ik hoor er nu gewoon bij ik ben 1 van hem.