'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

dat ze om een visum voor nederland te krijgen aan allerlei absurde eisen moeten voldoen ligt aan nederland, niet aan egypte! Voor egypte is een invitatie genoeg.

Oh oké, ja uit respect zou ik dat ook doen, maar uit vrije wil is anders …straks verwachten ze niet anders en als je er een keer geen zin in hebt?

Ik zou daar niet anders willen, want je valt er behoorlijk uit de toom hoor. Ik ben toch al bezienswaardigheid met mijn lichte huid en groene ogen met make-up. ( Tja, kan het niet laten,… maar ook daar tut ik me op). Er komen daar nooit buitenlanders. Ik rook wel gewoon mijn sigaretje ( En daar moesten ze wel om lachen in het begin, want vrouwen roken niet) Maar ik zit gezellig met die kerels mee te lurken ad waterpijp ook. hahahha

Ik heb wel bewondering voor je dat je dat doet! Ik zou dat nooit doen. Ook al vertrouw ik mijn vent echt wel, ik ga echt t risico niet nemen dat hij ineens zegt dat ik me altijd moet bedekken. Ik ga de kat niet op t spek binden.
Hij stelt die eis ook helemaal niet, maar toch ga ik niet iets uitlokken. Je weet maar nooit…

Daarbij, of ik nou een galabea of hoofddoek of wat ook draag, ze zien toch wel dat ik niet Egyptisch ben en behandelen mij daarom nog steeds niet gelijk een egyptische vrouw. Mijn ervaring is dat de mannen daar je, zodra duidelijk is dat je niet van daar bent, direct als een sletje bekijken. Al bedek ik mijn hele lichaam, op westerse manier (lange broek, lange mouwen, sjaal op mn hoofd), de blikken en opmerkingen blijven hetzelfde. Dus ik krijg er niet ineens meer respect door van mannen als ik me wel bedek, dus waarom zou ik dat dan doen, als t toch niet uitmaakt. Ik blijf blijkbaar toch wel een hoer in hun ogen.
En dan bedoel ik niet de opgeleide jongens, maar de gasten die op straat hangen en geen idee van de wereld hebben, dat begrijpen jullie toch wel? :wink:

Vind t echt knap van je dat je je dan in kleding zo aanpast!

Hoi allemaal,
Wat betreft de papieren moest mahmoud ook zijn bankpapieren laten zien ivm saldo van de afgelopen 6 maanden.Natuurlijk had hij veel te weinig en heeft zijn vader hem geholpen.

Maar volgende keer zitten we daar natuurlijk weer mee. Het zal altijd moeilijk blijven voor visum. Toch denken we daar even niet aan.

Superdagen weer gehad. Gisteren Kinderdijk, Scheveningen en Madurodam. Heel leuk gehad daarna nog bij vrienden wat gedronken. Je kunt merken dat hij zich steeds meer thuis gat voelen. Heeft zoveel verteld over zijn land tegen de vrienden en werd steeds enthousiaster. Hij heeft ze uitgenodigd om te komen jagen omdat deze vrienden hier ook jagen en Mahmoud vindt dat super.
Oh wat gaat de tijd snel Hij is al weer een week hier en ik moet er nog niet aan denken dat hij weer teruggaat. Zo gezellig in huis en ik moet er echt aan wennen dat iemand zo lief kan zijn.
Hij heeft al meer dan 2 GB fotos en filmpjes. We lachen veel, eten en drinken te veel en GENIETEN, zonder aan de verre toekomst te denken.

Marmah

Marmah, zo leuk om te lezen dat hij het hier naar de zin heeft en dat jullie het tof hebben samen. En met die temperatuur van vandaag zal hij zich helemaal wel thuis voelen :slight_smile:

marmah, heerlijk dat jullie zo genieten! Gezellig he, een egyptenaar in huis! omipomi, ik voel me egyptisch dus voor mij voelt het natuurlijk om me te kleden als egyptische als ik daar ben. In nederland ben ik best wel erg met mode bezig. ( Mijn outfits in egypte zijn ook sexy, strakke lange rokken, getailleerde blousen,… maar wel alles bedekt, alleen in huis gallabea, net zoals in nederland je joggingbroek… t zit lekker). Ik word in Egypte als een koningin behandeld hoor en met veel respect en zo behandel ik hen ook, voel me niet beter of minder dan hen.Wel is het zo dat ik alleen 6 zwagers heb en maar 2 schoonzussen en dat ik dus veel met de mannen op pad ben en ben dan net als in holland man met de mannen, t zijn echt mijn vrienden!! Heel veel lol en niemand die me ooit als een hoer bekeken heeft!!

Ik denk dat je vriend het hier vast om te stikken vindt vandaag marmah, mijn vriend was hier eens toen het heel warm was en hij had echt zoiets van: wat is dit?? zo benauwd! De luchtvochtigheidsgraad in holland is veel hoger dan in egypte.

ik heb daar al vaak vrouwen(egyptische) zien roken
dalfien , aeoeeeee haar verhaal is heel herkenbaar , en ze heeft het recht zich kwaad te maken(egyptische vrouwen) kenne dr ook wat van hun kwaad te maken op vriend -of manlief, maar als toeristen hun mening zegge krijg je meteen de totel crazy woman(mahnouna ) in arabisch- lief hee crazy woman! dan antwoord ik en jij bent een ezel(is heeel beledigend vr een man ginder) beetje stou van mij mr ja - xxx- ps totel is titel (hie)

Vraagje. Wat betekent dat hie toch steeds Raks? Betekent het dat je de R vergeet, zoals je de T bij stouT vergeet enzo of betekent het Hi van:Hihihihahaha? hahaha, ja sorry hoor maar word er beetje lacherig van nu ik het schrijf, … maar ff serieus, ik weet echt niet wat je ermee bedoelt . Net als met de ge-gij. Dacht dat gij zoiets als jij was maar daar bedoel je hij mee.Ik vind het prima hoor als er taalfouten gemaakt worden, die maak ik zelf ook, maar als iedereen in zijn dialect gaat schrijven word het wel een onleesbare toestand. Dat je uit Belgie komt betekent toch niet dat je geen Nederlands hebt leren schrijven?

Maar wel aardig dat je even uitgelegd hebt dat totel titel moet zijn want ik dacht alweer dat je total bedoelde.hie hahaha

???:confused::confused: word je hier al op de vingers getikt voor de spelfouten? helemaal niet hoffelijk zou ik zeggen!

we hebben ook een luie dag gehad ben net gedoucht en nu gaan we naat het water. Moregn AMsterdam dat zal wel heeeeel warm zijn. We zouden door naar Alkmaar gaan maar zien hier even vanaf. Dus morgen gewoon terug naar huis. We worden nog knus:).
Oh ja ik rook maar hij ook. tot zaterdag dan wel te verstaan.Want dan begint de ramadan en ben benieuwd.
Marmah

MarMah ga je mee doen met de ramadam?? Lijkt me echt wel lastig, heb vorig jaar voor de grap 1 dag mee gedaan, maar was echt moeilijk

Zeker hier omdat het nog zo lang licht blijft :slight_smile: Nou sterkte er mee, ik pak nog een wijntje en een ijsje hie…hihi…hhahaha :)!!

de tijden voor ramadam zijn toch wereldwijd hetzelfde?? Dus maakt niet uit waar je bent!

aeeoe al wat gehoord?

Lijkt mij niet hoor, van die tijden… Vorig jaar in Egypte Ramadan meegedaan en we mochten daar rond half 7 eten. Hier mogen mijn collega’s pas rond 8 uur eten ofzo, weet t niet precies, maar wel veel later pas.

een moslim gaat voor de tijden uit van het vaderland, dus de marokanen gaan uit van de tijden in marokko volgens mij. Maar veel moslims houden te tijden van mekka aan volgens mij! Zal het eens navragen

oh ik had begrepen dat ja na zonsondergang weer mag eten… ach ja ben er duidelijk niet zo bekend mee.

Gister hem nog gesproken en weer ruzie. Hij zat gewoon te liegen tegen me. Hij had zichzelf van facebook gehaald ofzo zei hij. Nou hij staat er nog gewoon op met zijn vrienden. Dus toen was het excuus dat hij uit respect voor mijn gevoelens had hij me gedelete had, zodat ik geen last zou hebben van eventuele berichtjes van anderen. Nou ja!!! Je begrijpt dat ik op beide antwoorden niet zat te wachten. Toen was het weer dat hij bang was dat ik ook fucks en shits op zijn facebook zou zetten haha. Nou ja, zo ben ik helemaal niet, dus was ik beledigd…hij vertrouwt mij dus ook voor geen meter. Afijn, hij kon met zijn mobieltje zogenaamd niet op internet, maar zijn laptop was al verkocht…dus hoe heeft hij me dan verwijderd? Kwam er uiteindelijk uit dat hij kwaad was omdat ik fuck you had gezegd. Hij begon ook weer dat ik het allemaal zelf veroorzaakt heb omdat hij geen meisjes bij zich had. Nou, toen was ik weer pislink. Heb hem nu zelf van msn verwijderd en geblokkeerd. Hij bekijkt het lekker. Vind het echt niet kunnen hoe hij mij negeert en alles, heb zelfs het idee dat hij die laptop helemaal niet heeft verkocht, maar dat zegt zodat hij een excuus heeft niet met me te chatten en cammen. Ben bang dat dit op niks uitloopt…geloof dat ik geen relatiemateriaal ben. Heb met mijn twee laatste vriendjes ook zulke onzinnige ruzies gehad…ben echt te moeilijk geloof ik.

Hoe gaat het eigenlijk met Camilla en haar lover? Wel leuk te lezen dat jullie elkaar hebben ontmoet en alles Marmah. Geniet er lekker van!

aeeoee herkenbaar dat je van die onzinnige ruzie’s heb. Ik heb dat ook vaak gehad en nog steeds wel alleen is het een stuk minder geworden. Ik weet nu waarom ik soms die onzinnige ruzies uitlok en kan het nu ook van te voren aangeven als ik mij weer zo voel.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Het is ook zo dat ze mogen eten als de zon onder is tot de zon weer op komt!