ja heb al voor hetere vuren gestaan. 't is niet leuk, maar ja misschien heeft hij wel een goeie reden …al vind ik het niet kunnen en ja wat ik deed kon waarschijnlijk ook niet…aangezien hij niet wilde luisteren heb ik wat fucks en shits de andere kant uitgestuurd en omdat hij mij met een uurtje zou terugbellen en dat niet deed die bewuste dag noemde ik hem ook nog een leugenaar (nadat hij zei dat ik crazy was) hahah, gezellig!!! Hij zal wel denken, laat dat gekke mens daar maar in Nederland hahah
vreemde was wel, ik had gister al gezien dat ik van facebook af was (terwijl hij beweerde niet op internet te kunnen omdat hij zijn laptop heeft verkocht), dat hij toen ik hem gister belde omdat hij weer uitging (en destijds zei dat hij haast nooit wegging) mij toch habib(t)i noemde. misschien dacht hij als ik lief doe hangt ze tenminste op hahah, ik weet het echt niet…horen het wel …of niet… Tot zover maar even mijn besognes
wel bedankt voor jullie reacties/medeleven.
hey luitjes, daar ben ik weer eens. Ik ga denk ik na de ramadan naar egypte, feest vieren met de familie en ik blijf er meteen een heeeeele tijd, want ik mis mijn schat enorm!! Shit zeg aaeeoee dat t zo gelopen is, ik had toch de indruk dat je gek op hem bent.
ja I am a sucker for love…hou van verliefd zijn, maar ging of gaat niet zo makkelijk als de communicatie zo verloopt. Als het echt over is, zal ik me uiteraard wel een beetje shit voelen, maar ik heb het gevoel dat hier nog een staartje aan zit.
Doe je zelf niet aan de ramadan?
Hoe lang ga je? Nou, geniet er lekker van! Ben net met een nieuw baantje begonnen dus ik kom daar voorlopig niet…bewust voor ik begon even snel een weekje daarheen geweest. Waar ga je eigenlijk heen, welk plaatsje?
Nee, ik doe niet aan ramadan, wellicht later als we samen wonen en ik besluit om moslima te worden.Ik geloof er niet zo in ( *In die ramadan, wat heeft t voor n zin om s nachts ipv overdag te eten,… denk ik dan,…). ben daar vrij in. Ik ga voor een half jaar . Ik ga naar el waste. Een half uur van cairo vandaan.
Jeetje half jaar, lang hoor. Volgens mij zou ik dat toch niet kunnen geloof ik. Ben benieuwd hoe je het zal gaan hebben. Of ben je al eerder zo’n lange tijd geweest. Heb hier alles wel gelezen, maar niet alles onthouden ![]()
jeetje yarameis, een half jaar gelijk, zeg je alles hier op? en wat ga je daar doen? Ga je werken of niet en woon je dan bij zijn familie?
aeeoee ik denk ook dat er nog wel een staartje aan gaat zitten bij jou, kan me niet voorstellen dat hij het na 4 jaar zo opgeeft gelijk!!! Ben je echt verliefd op hem?
Had M. net aan det tel, hij was helaas bij vrienden dus kon niet online komen en ik moet zo werken dus weer geen tijd om te kletsen!
Ik ben al vaak naar egypte geweest, meestal 1 maand, 1 keer 2 maanden, soms twee weken,… ik ben stapelgek op egypte en het leven en de familie daar, ik mis ze enorm. Ik heb altijd heimwee als ik terug in nederland ben. Hier is het leven zo gejaagd en alles moet op afspraak. En het familie leven ( zijn hele familie woont in een straat) is daar zo intens. En de rust, lekker onder de bananen bomen zitten, het gebalk van ezeltjes,… ja ik vind het er fantastisch. En voor de drukte lekker naar cairo. Ben altijd blij als ik daar weer levend uit een taxi kom. Wat rijden ze daar als gekken!!
Hoi Suus, Ja, denk dat ik daar toch wel een beetje verliefd ben geworden, maar echt hotel de botel…daar was het te kort voor. Maar wat hij wel of niet doet, doet mij overduidelijk wel wat. Heb net ook gebeld, kan er niet zo goed tegen als ik niet weet waar ik aan toe ben
Was nog aan het werk en zei dat ie later on-line komt. Wel jammer dat het zo duur bellen is, anders zou ik bellen. Dat gechat zorgt soms ook maar voor onduidelijkheden. Werkse
He Yarameis, ja klinkt wel lekker relaxed onder een bananenboom haha. Ben nog nooit in Cairo geweest, maar schijnt onwijs dichtbevolkt te zijn (met alle nadelige gevolgen van dien). Vond dat ze in Sharm al als gekken reden! Jeetje, was daar ook blij levend uit de taxi te stappen. Echt een paar tientallen centimers op je voorganger gaan zitten, jezus als die plotseling moet remmen en dan die snelheid…keek maar naar de zijkant ipv naar voren…
Nee suusje ik zeg niks op hier. Ik ben zelfstandige, werk niet voor baas. Dat moet ik dus wel van de IND want ze willen een jaarcontract op zijn minst, daarom mag mijn lief niet komen ookal heb ik veel meer inkomsten dan die 120% minimum inkomen. Ben dus wel op zoek naar een baan met een contract, maar wie geeft je een contract voor een jaar vandaag de dag??? Hebben de grens hier op zo’n f*cking genaste manier dichtgegooid hier… brrrrr…kan er van kotsen!
Jaaaa, gillen in die taxi’s hahaha, met 100 km pu op 10 cm van je voorganger en degene die naast je rijdt sjezen, op 2 baansweg rijden ze met 5 en naast elkaar en stoppen voor een stoplicht hebben ze nog nooit van gehoord en temidden van dit alles lopen er ook nog ezeltjes…
Oh dat geld ook voor mij, kan eigenlijk ook alleen daarheen…ook geen jaarcontract en zelfstandige. Kon je daar dus met bezwaar ook niets aan doen Y.?
Ach die ezeltjes haha
Toen ik voor de eerste keer in Cairo was ging ik bijna over mijn nek van de intense stank.
Nee, mijn advocaat kon niks voor mij regelen.
Toch te gek eigenlijk he, maar ja het is ook een Egyptisch probleem…ze mogen daar gewoon niet zomaar weg.
Ik vind het tegen de mensenrechten ingaan dat ik niet met iemand uit een niet europees land kan samenwonen in nederland. In egypte doen ze niet zo moeilijk, ik mag daar gewoon komen wonen hoor!
Ja, maar het is toch niet zo dat alle buitenlanders hier zo’n traject moeten afleggen? Het gaat om de regels en wetten die ook daar gelden. Hij mag niet zomaar naar het buitenland, welk land dan ook…dat heb ik tenminste begrepen (maar heb me nog niet zo verdiept). Maar zit je daar dan ook met bedekte schouders en al als je daar bent? of zijn ze niet zo traditioneel gelovig?
ja, ze moeten een reden aangeven waarom ze land uit gaan. (Vakantie, werk enz.) Ik heb prachtige lange rokken en jasjes en blousen, waarin ik er toch nog erg leuk uitzie, en tarha’s ( Sjaal om het hoofd) in bijpassende kleuren.Dit als we uitgaan of gaan winkelen. Staat met goed hoor, hahaha. Thuis ( bij de familie) draag ik galabeah,… (wijde jurk), met hoofddoek.Ik doe net als de rest vd familie, voel me ook gewoon hetzelfde als de familie. Het zit ook wel lekker luchtig en is wel makkelijk . Je bent daar niet zo met het uiterlijk bezig als hier. Ik doe dit uit mezelf, niemand heeft het me ooit gevraagd, maar ik wil me graag aanpassen en ze waarderen het enorm. Als mijn vriend in nederland is of we zijn in hurgada dan draag ik mijn normale kleren, hem maakt het niks uit.