'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

ja marmah, laat s wat horen!! We zijn benieuwd!!

Suusje, ik hoop niet dat je al te verdrietig bent. Misschien vindt hij het wel best zo, kan ie zich op zn problemen concentreren… Tis misschien niet wat je wil horen… Hou je sterk meisje!!

veel sterkte suusje!!! xxx

Ankh zit volgens mij nog in spanje, ik geloof dat ze 3 weken op vakantie ging. maar ben ook benieuwd hoe het zit met de aanvraag enzo

dacht dat ze zo langzamerhand wel weer terug zou zijn…

Ik weet het, misschien vind hij het wel best zo, ik hou dat zeker in mijn hoofd!

weet er iemand op het klop dat een paspoort nummer van een egyptenaar ui 6 cijfers bestaat??? :slight_smile:

Hey, ik heb even een willekeurige greep uit verschillende dossiers gedaan (zit hier met een stapel kopieen van internationale paspoorten op mn bureau…) en ze hebben allemaal 9 cijfers.
6 lijkt me dus niet juist. Heeft ie wel goed gekeken? Of misschien is dat wel goed voor Egypte. Maar lijkt me niet… heb van Amerika tot filipijnen tot namibie nagekeken.

tjah mss is hij wel verkeerd geweest :frowning:

hey 123,pien
hoe gaat het bij jou, nog iets gehoord uit egypte?
suusje lieverd- treur aub niet , laat hem zijn problemen maar zelf oplossen!xxxxx
sterkte.

raks,

met alle respect voor je goede raad, maar het is niet opgelost met te zeggen dat hij zijn problemen zelf moet oplossen, de pijn en twijfels zijn er nog steeds voor suusje, daar is zij voorlopig niet mee geholpen. wij kunnen alleen er zijn als ze ons nodig heeft.

gr,

hapsetchut

pien, het is niet zo leuk om nog te schrijven hier want we worden toch niet gelooft ,liefde maakt blind ok, maar ik wist niet dat het stekeblind maakte als het om egyptenaren gaat!

Beste Pien en Karolientje / Raks kleine tip misschien is het dan handig als jullie via priveberichten verder communiceren,

Tjeeeeeeeeeeeeeeeetje!!!

okee laetitiana- goed idee, was ik tog al van plan om hier ook weg te blijven
en hatschepsut, als suusje nu nog twijfelt, nu dat ze dan maar verder treurt- volges mij is gij het niet waard;; al de tranen om iemand die niks lost(gezellig voor haar) t,beste hier allmaal nog.

raks,

denk je dat het zo gemakkelijk is om iemand te vergeten waar je goeie tijden hebt mee gehad ? Blijkbaar voor jou wel, dat gaat niet van vandaag op morgen, dat heeft tijd nodig om alles te verwerken. We zijn mensen mee gevoelens en we zijn niet gevoelloos. Suusje heeft het zwaar omdat hij niet reageert, en dat heeft eerder te maken met zijn mentaliteit dan met zijn gevoelens voor haar, als hij in de knoop zit met zichzelf, en hij er al moeilijk over praat dan is het niet gemakkelijk om dit te begrijpen, laat staan om dit à la minuut te vergeten. Ook zij zijn geen wegwerpprodukt als het in ons kraam past.

ik zal het zelf wel uitmaken wat ik wel en niet doe hoor!!

Karolientje/Raks!
Wat is jullie probleem nou? Als wij nou allemaal zo nodig verschrikkelijk dom willen zijn in jullie ogen, laat ons dat dan lekker zijn!
Houden jullie nou eens op! Ga dan op een forum voor mensen die allemaal slecht behandeld zijn door hun vent! Ik denk dat je daar je ei beter kwijt kunt dan hier.

Ben het eens met omipomi. Op dit soort kritiek zitten we echt niet te wachten, deze negatieve spiraal levert ons niets op. Ik denk dat we allemaal wel weten waar we mee bezig zijn en hier op het forum komen om informatie uit te wisselen, elkaar te steunen en met elkaar mee te denken. Een teken van alertheid kan geen kwaad, maar niet op deze manier aub.

ja bij mij wel door ervaaaaring! ,
wegwerp-produkt wij wel voor hun hoor , als ze hun doel niet bereiken zoeken ze wel een andre prooi- ze doen wat in hun kraam past met ons
en verder heb ik hier geen comment meer!!- ps , ja omipomi ;; neem ook effe een kijkje op dat forom dat je oogjes vd (negatieve spiraal) die wij zogezegd veroorzaken, open gaan- en laat me nu aub, bn thier zoooo beu, als jullie het van een voorgaand(die half egyptische dameà al niet geloven, ik heb hier niks meer aan toe te voegen- enne hatscheopsut, ik heb ook gevoelens(want anders) zou ik niet in de sociale sector werken- , maar ik hou ervan als tvan 2 kanten komt !!

@Raks, ik zat jou berichten even terug te lezen en er zijn wat dingen die ik niet begrijp, je zei een hele tijd geleden hetzelfde als wat je nu zegt, je was helemaal klaar met Egyptenaren en ze zijn niet te vertrouwen. Toch met je nog niet zo lang geleden terug gekomen uit egypte en heb je daar contact gehad met een egyptenaar met wie je al 2 jaar contact had. Hij heeft je aan je lot overgelaten daar waardoor je aangiften heb gedaan. Is het niet gewoon zo dat jouw hart al zo vaak gebroken is door een egyptenaar dat je nu zo’n negatief beeld heb dat je alleen nog maar daar aan kan denken?

Met mij gaat het al iets beter, gister hebben we gebeld en hij heeft wel uitgesproken dat hij me miste. Ik weet nog niet hoe het verder gaat, maar ja dat zie ik allemaal wel! Het is nog niet als vanouds maar dat word het sowieso niet wat mij betreft. Of hij gaat er helemaal voor of we blijven alleen vrienden. Dus ben benieuwd wat hij uiteindelijk besluit! en of als hij besluit ik nog wel er achter sta!

blij dat ht beter met je gaat.
nee hoor mn hart werd nog niet vaak gebroken door een egyptenaar(gelukkig!) wel mn goedheid. en dat is even erg! xxx hou je sterk .