'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Laetitiana,

Ik denk dat ik het wel weet van je minder leuke ervaring. Ik heb deze ook een paar keer gehad. Maar eerste keer was ik in alle staten en heb het opgenomen. Echter, enkele weken erna had ik het weer en het was exact hetzelfde dus toen wist ik echt dit is niet waar. Het is gewoon een bandje of zo.

Marmah

MarMah, heel veel plezier! Geniet van deze tijd!!!

Ik snap heel goed wat jullie bedoelen met het twijfelen door al deze verhalen, zo erg zelf dat ik er eergister een punt achter gezet heb! Ik weet niet hoelang ik het vol ga houden want ik mis hem vreselijk!!! Het lijkt wel of ik hem nu nog meer mis! Maar ik trok het gewoon niet meer, vond het zo moeilijk om om te gaan met zijn niet praten over gevoelens en problemen dus heb hem gezegd dat hij de keus heeft om er helemaal voor te gaan of er mee te stoppen! Hij wist hier niet direct een antwoord op!!! Dus ik was van plan een paar dagen niks te laten horen, maar kon het vannacht niet laten om een ik mis je sms te sturen, waar ik nog geen reactie op gehad heb!!!

Wat krijg je dan te horen? Ik heb dit nog nooit gehad.

Wat vervelend voor je Suusje. Ik kan me voorstellen dat er elke keer weer twijfel boven komt drijven na het lezen van bepaalde reacties. Daar heb ik zelf ook last van. Mijn vriend is er allergisch voor. Als ik met een bepaalde vraag kom vraagt hij waar ik dat weer vandaan heb. Hij zegt dat ik weet hoe hij denkt en hoe hij is en dat ik daarvan uit moet gaan. En niet klakkeloos iets moet aannemen, ik moet vertrouwen hebben. Dat is wel moeilijk vind ik maar ik doe mijn best.

Hopelijk hoor je snel wat Suusje want volgens mij vind hij je wel de moeite waard. Waarom zou hij anders over al die dingen inzitten. Maar misschien is het beter voor nu om het even te laten. Mocht hij niets laten horen dan weet je ook waar je aan toe bent. Veel sterkte.

Ik denk ook dat hij uiteindelijk iets laat horen als hij er achter komt dat ik serieus ben. Ik weet dat hij me leuk vind, maar hij is zo bang voor alles wat de toekomst gaat brengen als we echt samen zijn! En hij wil mij en zichzelf beschermen voor de problemen die het met zich mee brengt. En ik ben nog zo;n naief persoon die gelooft dat liefde die problemen wel oplost, en hij is daar door zijn ex niet meer in gaan geloven!!! :cry: voel me wel super rot nu

Suusje,
Sterkte hoor. Maar ik denk wel dat hij alles serieus meent met je en ja… nu zie je er zijn ook slechte europese vrouwen en zoals wij hier gaan twijfelen, twijfelt hij daar nu aan europese vrouwen.

Nou ik ga de laatste dingen hier doen en dan op naar Schiphol.

Marmah

He suusje! Wat rot man! Heb je dat echt gedaan naar aanleiding van die berichten hier? Dat vind ik wel erg hoor!
Ik hoop voor je dat hij nog iets laat horen!!
Sterkte en liefs!

ik weet het niet wat precies de aanleiding was, ik wil gewoon dat hij 100% voor mij gaat en dat deed die tot nu toe niet, ik wil dat hij over een toekomst samen na gaat denken, wat heeft het voor zin om verliefd te zijn op iemand, telkens terug te gaan en niet over een toekomst samen kunnen nadenken? En als ik dan lees hoe egyptische mannen kunnen zijn dan maakt dat het niet makkelijker, voor hetzelfde geld liegt die wel tegen me en spookt die van alles uit! En ik zit hem hier dan maar te missen en mijn volgende reis weer te plannen! Dat hij niet op geld uit is weet ik wel zeker, maar of hij uiteindelijk niet gewoon met egyptische vrouw zal trouwen weet ik niet, dat is mijn grootste zorg, dat ik van hem ga houden en van alles doe om een toekomst samen te plannen terwijl hij op een dag gewoon getrouwd is met een egyptische vrouw!

MarMah, je hebt wel slecht weer zeg, leuk begin voor hem! Ik zou ook allemaal van die dingen doen zoals madurodam bezoeken en walibi ofso denk dat ik een heel vol rooster had gehad dan!

Marmah… veel plezier hoor en ik ben zo blij voor je dat je hem zo van Schiphol mag halen!!

Liefs Clejo

Ah ah, Hij heeft wel een half uur vertraging zie ik net maar dat mag de pret niet drukken.
Ja ik heb wel wat dingen die we gaan doen ook met mijn vrienden maar hij wil zo graag lekker thuis zijn zegt hij. Dus morgen gaan we dat dan ook maar doen. Wel een aparte uitstap voor hem. We zijn van plan om samen met Camilla en haar man naar de kunstskibaan te gaan. Toch wel leuk -5 komend van 45 graden :slight_smile:
Hoezo slecht weer hier schijnt de zon. Maar regen is ok. Hij zou het fijn vinden als het regent :slight_smile:

Marmah

ow hier is het echt super slecht, (den Haag) het regent volop en ziet er ook niet naar uit dat het droog gaat worden!!!
Samen thuis zijn is ook heerlijk! Hoelaat komt die aan?? Wat grappig om naar de kunstijsbaan te gaan!

Suusje, dit vind ik wel naar om te horen van je. Geef het aub de tijd en trekt je niet teveel aan van die nare ‘waarschuwingen’ die hier nog steeds op het forum komen (helaas, deze zijn niet opbouwend alleen maar afkrakend). Ik weet inmiddels dat er ook hele lieve en betrouwbare egyptenaren zijn :slight_smile: en blijf erin geloven. Maar we moeten er ook rekening mee houden dat de egyptenaren anders met dingen omgaan dan wij gewend zijn, ze hebben hun trots, hun gevoel in hun relatie met ‘hun’ vrouw en die is anders dan wij gewend zijn. Ik heb dat ook wel gemerkt in mijn relatie en dan is het moeilijk om die verschillen aan de telefoon of sms uit te praten. Maar ik vind onze liefde meer dan alles waard.
Zet m op meid!

Liefs

Hij zou om 14.45 uur landen wordt nu 15.19 uur.
Ik woon in Zuid-West Brabant en daar schijnt de zon. Maar wie weet komt er hier ook nog regen.
Nou geen kunstijsbaan maar kunstskibaan. Niet op matten maar kunstsneeuw. Skipak en handschoenen zijn geregeld.

Marmah

Haha!! Egyptenaar in de sneeuw!! Heeft ie wel eens sneeuw gezien?? De mijne niet, is daar heel benieuwd naar.
Hier (Utrecht) regent t ook hard!

Suusje, hoop echt dat t goed komt allemaal!!

Nou hij is er hoor. Heeft van de weg amsterdam naar huis al zeker 50 foto;s genomen. Vind het groen, en al die schuine daken. Oh zo leuk en hij vond de fietsenstalling bij het station zo prachtig. Nu ligt hij uitgeteld op bed. Maar wil over twee uur gaan wandelen want hij gelooft niet dat iedereen dan hier slaapt. En hij hoopt ook nog dat regent. Ongelooflijk ik heb super slecht weer gehad op de heenreis en hij heeft nog geen druppel gezien. Maar ach ons land kennende hoef ik niet bang te zijn dat hij geen regen zal voelen.
En oh ja sneeuw en ijs is toch alleen koud aan je voeten :).
Ik ben zo blij dat hij nu dit allemaan kan zien een meemaken. En natuurlijk weer een grote tas vol kadootjes.
Nu ik ga er weer vandoor want geen minuut te verliezen nu deze weken.

Marmah

veel plezier Marmah

Marmah, wat zul jij lekker geslapen hebben vannacht, heerlijk naast je mannetje :slight_smile:

Ow marmah het klinkt echt super grappig!!!

Ik heb nog niks gehoord :frowning: zelfs niet op mijn ik mis je sms van eer gister…

ik heb ankh… al heel lang niet gezien, weet iemand hoe het met haar is??? Ben benieuwd of het nog gelukt is met die aanvraag!

lieve raks en karolientje ik vind het goed dat jullie er zyn
blyf alsjeblieft soms wat schryven

Leuk hoor Marmah, wat heerlijk dat hij er nu is. Lekker genieten hoor.
Ik duim voor regen:zon02: voor hem. Zijn jullie nog s nachts naar buiten gegaan om te wandelen? Zo grappig, die twee werelden verschillen zo qua tijdsindeling. Dag en nacht.

Suusje, probeer vol te houden. Ik weet echt hoe moeilijk het is om niets te laten horen. Maar als het goed zit zal hij contact opnemen. Als het niet zo is, dan is hij je gewoon niet waard. Laat hem maar even nadenken, alles op een rijtje zetten. Dan kan jij dat ook doen.