vraag me soms af waarom het niet gwn simpel kan gaan haha mar niet veel hier gaan simpel he sannez waarom een eind??? en boeken ben nu net begonnen in FATWA gaat over een vrouw in cairo met haar kinder waargebeurd! en dan heb ik nog verboden liefde gaat niet over egypte maar met katholieke met arabier ook waargbeurd is men lievelingsboek moet je zeker lezen!!! en dan heb ik hier nog inshallah mevrouw liggen mar ben er nog niet in begonnen hihi waarom wilt je vriend niet naar NL komen?
komen we bij jou logeren hihi super veel succes al en hopelijk horen we nog iets van je he!!!
sannez
en doe het daar goed he x
Tja je weet het nooit he, hoe het leven loopt…
Ben best wel bang om weer alleen terug te gaan :S zo lang…
Maar thanks voor de tips! Ga de boeken even google-en.
Hij heeft een goede job daar, is een mama’s kindje en zo onvolwassen.
Maar wel heel cute:P
Hij ziet zichzelf voorlopig deze kant nog niet opkomen, misschien later!
Als onze plannen uitgestippeld zijn;)
komt wel goed meid!!! veel geluk!!!
Jullie beiden ook heel veel geluk!
En tuurlijk houden we contact, ga zoveel mogelijk proberen mee te lezen op het forum. Ik denk dat ik maar een mini-laptop moet kopen.
Slaap lekker!
xxx
slaapwel sannez en omipomi xxx
shoekran esra!- ja dat zeggen-en denken ze inderdaad over ons westerse vrouwen dat we erom vragen,- (respectvol hee!) ;; ik heb in mijn vakantie dit jaar duidelijk gemaakt waar ik om vraag - en als hun zo verder doen hebbe ze geen toerisme meer- laat jullie gewoon niet doen meiden.xxxxxx
Jullie ook weltrusten!!
xx
nu horen jullie het eens uit een andere hoek!! en dat is de waarheid die hier geschreven word door esra,voila
Hoi Esra,
Heel mooi en goed geschreven. Goed dat dit ook belicht wordt, maar Raks en Karolientje ik vind jullie ook een beetje doordraven. Als mensen niet naar je willen luisteren, moeten ze het zelf maar voelen toch. Waar maken jullie je zo druk om? Zelf ben je er bekaaid van afgekomen ja, maar iedereen moet zijn eigen dingen meemaken en leren in het leven. Een gewaarschuwd man telt voor twee en laat het daar gewoon lekker bij. Een tijdje terug was het geloof ik Roosha, moet ik even teruglezen die al 12 jaar gelukkig getrouwd is met een Egyptenaar, dus het kan ook goed gaan. Tijden veranderen wel degelijk ook in Egypte! Dus als het 12 jaar geleden al kon, waarom nu niet? Het is goed om ook de nadelige kant te belichten, maar je kan het ook overdrijven. Dit is ook een beetje onnodig stoken in misschien wel hele goeie (12-jarig of langer durenden) huwelijken. Laat het los zou ik zeggen en maak je niet zo druk. Heb er vrede mee dat je zelf ben belazerd en ga anderen daar niet mee ‘lastig vallen’. Geniet van het leven, vind een leuke nederlandse vent voor jezelf en bekijk het van de zonnige kant!
ow wat leuk zeg, 5 maanden naar egypte, ik ben jaloers. Ik zit er ook hard over na te denken en dan niet eens voor M. want dat loopt even helemaal niet lekker, maar meer voor mezelf!!! Ik ga denk toch eens informatie inwinnen, ik zit alleen met mijn hondje, die wil ik niet achter laten ![]()
Ik ben blij dat ik niet alleen aan het twijfelen wordt gezet door al deze verhalen. oOok ik maak iedere keer problemen als ik al deze verhalen heb gelezen. Maar mijn vriend staat nu op het vliegveld en vandaag gaan we beginnen aan 2 1/2 week vakantie. Ik ga gewoon proberen te genieten en hopelijk hij ook. Wat de toekomst brengt weet niemand. Maar beter spijt van wat je hebt gedaan dan wat je NIET hebt gedaan. Zou het mis gaan dan hoop ik gewoon terug te kijken op een leuke tijd en als ik me constant zo moet gedragen dat ik hem niet vertrouw dan gaat het zeker mis. Maar ik ga uren tellen nu voordat ik naar Schiphol kan gaan. Ik heb er gewoon vreselijk veel zin in. Vakantie in eigen land
Amsterdam, Scheveningen, Madurodam etc etc. Ik ga nu naar plaatsen waar ik nooit naar toe zou gaan als ik alleen hier zou zijn. Ik houd jullie op de hoogte. En voor iedereen die nog op een visum wacht. Komt goed als je maar doorvecht.
Marmah
Hoi Marmah,
Ja, volgens mij ga je problemen zitten maken om niets. Had gister een telefoongesprek met Ahmed omdat ik ook onzeker werd. Hij voelde gelijk aan dat ik met iemand had gesproken ofzo. Het is goed om te weten dat er foute gasten zijn en dat het fout kan lopen, maar het is niet goed om te gaan twijfelen als daar tussen jullie geen reden voor is. Geniet er lekker van en hij gaat het vast hartstikke leuk vinden hier.
Groetjes
ik dacht dat het eindelijk stil was aan de kant van de waarschuwers, maar steeds komt er toch weer een nieuwe steek, tip, waarschuwing. Bedankt.
Ik heb echter een andere vraag, die ik graag door de relatie-dames beantwoord zou zien. Ik heb problemen met mijn gsm.-provider. De sms-en die mijn vriend stuurt vanuit Egypte komen vaak niet aan ( en ze zijn echt verstuurd
). En daar baal ik van. Wie heeft dezelfde ervaring? Of goede ervaring met haar provider. Ik denk er nu echt over om te switchen. Ik bel / sms momenteel met t-mobile,
groetjes Laetitiana
Ik met lebara omdat het zo lekker goedkoop is en je houdt het beter in de gaten met prepaid. Maar al met al kost kapitalen. Ik ontvang wel alle sms-en. Maar misschien ligt het aan zijn provider.
Nou koffer ingechekt nu hijzelf nog
klein foutje zijn camera zit nog in de koffer. Maar goed als dat alles is.
Marmah
Oh dat van die sms-jes had ik ook ja. Ik heb ook T-mobile, zou het daar aan liggen?
Gebruik trouwens Ortel voor naar Egypte, maar hij stuurt wel eens naar mijn T-mobile. Geloof dat Lebara trouwens goedkoper is dan Ortel, maar weet het niet… Je kan ook goedkoop via je huistelefoon bellen, maar dan moet je eerst een 0900 nummer draaien.
Marmah, geniet van elkaar en van je vakantie hier samen én veel geluk !
Sannez, ik ga 10 september ook die kant op tot 1 oktober
gr,
hapsetchut
hallo,
bedankt alvast voor de reacties. Ik heb ook vaak problemen met mijn huistelefoon om te bellen naar Egypte( online) zelfde maatschappij als t-mobile. Heb ook een paar keer via die 0900 nummers gebeld, maar kwam dan steeds op andere nummers uit ipv bij het nummer van mijn vriend of de verbinding was heel slecht, met ook een niet zo leuke ervaring . Waardoor je dan ook aan het twijfelen gebracht wordt.
gr Laetitiana
T-mobile is wel een provider die moeilijk smsjes ontvangt. Het ligt er ook aan welke provider je vriend heeft. Ik heb zelf een tijdje etisalat gehad in egypte en die smsen kwamen niet aan bij t-mobile in NL. Verder heb ik nu vodafone in egypte en die komen altijd aan. Mijn vriend heeft ook vodafone dus gelukkig geen problemen met smsen die niet aankomen.
Marmah, super hoor, lekker gaan genieten. Hoe laat komt je vriend aan? Ik ben heel benieuwd hoe hij alles gaat vinden hier in NL. Heel veel plezier!:dag: