'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

:evil:haha weer zelfde gedachte ik dacht ook dhuuu in cricis een reisbureau openen

123pien,

volgens mij is hij een grote leugenaar, ik zal je een adres bezorgen waar je gerust een proper degelijk appartement kan huren voor een degelijke prijs,
rond de 1700 ponden voor 2 weken, hoe langer je blijft hoe goedkoper het wordt, over een waarborg is het de eerste keer dat ik dat hoor, heb zelf altijd een appartementje gehuurd, dus van zijn verhaal klopt iets niet.
als hij over zijn moeder begint die spuiten nodig heeft voor reuma, let op !
hier zit een addertje onder het gras, de meeste beznessers hun familieleden
hebben plotseling altijd wel een akkefietje met hun gezondheid waardoor ze “toevallig” in het ziekenhuis belanden, wees voorzichtig hiermee ! geef hem in ieder geval geen geld. laat je niet in de luren leggen, je verdient beter.

gr,

hapsetchut

123pien,

ik zal je het morgen bezorgen via pb, nu moet ik weg, doei.

gr,

hapsetchut

wat fyn dat jullie allemaal reacties geven :dag:heb ik wel nodig want ik wou het allemaal niet zien toen ik er was ik VOND hem zo lief

ja graag want ik ga er nog wel weer heen niet voor hem
maar voor het land

:king:
Goed zo!!

wat denken jullie zal ik hem nog alles vertellen in een laatste mail of zou ik hem gewoon laten spartelen totdat het smsen vanzelf ophoud ?
maar ik ben benieuwd wat hy voor andwoord heeft al zal het toch wel weer een leugen zyn

Ik zou hem nog een laatste mail sturen en hem daarin alles uitleggen en daarna echt helemaal niks meer laten horen. Niet opnemen, niks.

dat heb ik dus net gedaan

Jeee! Weer een verstandige meid!! Goed zo 123Pien!! En geniet van je vakantie daar!!

T bijft natuurlijk wel k*t om verliefd te worden en hem dan zo te moeten verliezen

ja dat is het ook soms ben ik heel boos op hem maar soms ook heel verdrietig
maar dat gaat wel over en misschien ga ik hun wel een keer voor de gek houden als ik daar op vakantie ben haha dan zoek ik een hele mooie uit en als ik weg ga geef ik hem een verkeerd telofoonnummer hihi nee hoor geintje
maar ik ga ze wel met heel andere ogen bekyken want niet dat ik er nog 1 wil hoor maar ik hoop niet dat ze allemaal zo zyn maar het zyn er wel veel

Komt wel goed met je, je bent sterk genoeg en slim genoeg. Je vindt vast nog wel een leukerd, geen egyptenaar ;-), die wel eerlijk is.
Liefs!

mijn ventje moest vandaag naar de ambassade om zijn visum te halen,
was toch weer stressen want je weet het maar nooit
maar
hij heeft hem nu in zijn paspoort :D:D:D wat betekend dat hij over 2 dagen hier is! Ben zo blij ( en zenuwappig ) hihi Kunnen we eindelijk lekker gaan bekvechten waar we nou gaan wonen haha

Hoera voor jullie!! Heel fijn! Geniet ervan!

dank je
ik ga lekker eten fyne avond allemaal
en bedankt voor alle wyze raad
al wist ik het zelf al een beetje

dat zal wel goed komen hoor :wink: heb hem alweer 3 maanden niet gezien dus we hebben veel in te halen hihi

Oef zeg dat nou niet! Hahaha!! Ik heb de mijne ook alweer vier maanden niet gezien
 hahaha!!

gefeliciteerd Skyebleu, super dat jullie het visum hebben gekregen.

Nog even twee daagjes wachten en dan is het zover, dan zie je hem weer, heerlijk hoor:zon02:

sorry :wink: wanneer ga je hem weer zien dan? Ik hoop voor ons dat dit de laatste keer was dat we van elkaar vandaan zijn. Of we gaan de belgieroute proberen of we gaan naar Egypte. Maar die afstand
pffff
die trek ik echt niet meer hoor