ja dat is de beste manier- erheen gaan en tussen de lokalen leven
zo leer je hem beter kennen- wederzijdse kennis -achtergrond is heeeel belangrijk , maar vooral het moet van beide kanten komen(niet enkel van de toerist) of aanstaande europese;.
succes, sterkte- xxxx aan alle egypte-lovers.
![]()
hallo heeft iemand misschien een paar adressen voor my
van die goedkope appartementen van ongeveer 1000 pond per maand
myn vriend zegt dat die niet bestaan in hungarda
en nog een vraagje :wub: kan het zyn dat als zyn moeder een soort reuma
heeft dat ze spuiten krygt maar dat die 200 euro kosten ?geen geld geen spuiten ??? of dat je het ziekenhuis moet betalen voor je er weer uit mag ? whaaa hy blyft me smsen dat ie van me houd maar geeft geen antwoord op de vraag waarom myn apartement zo duur was wel kreeg ik een boos berichtje want die zitten er ook tussen dat hy me alles zou terugbetalen en dat ik hem niet gekocht had voor die 20 dagen maar ik vind het er soms wel op lyken maar toch mis ik hem
Kijkt hij wel goed? Is hij op zoek naar villaās met zwembad ofzo??
Wij woonden in hartje sekala, 1000 pond per maand, all in, 2 slaapkamers, 2 badkamers, reusachtige keuken en huiskamer.
Wij gingen gewoon de straat op en via via kwamen we dan bij allerlei appartementen. Als je 1 huisbaas weet te vinden, kent hij er altijd meer die je weer verder kunnen helpen. Dat weet je vriend ook wel.
De prijs is ook afhankelijk van gemeubileerd of niet. Kanook een heleboel uitmaken!
Succes
dank je ik heb dus voor een smerig appartement met kakkerlakken 550 euro betaald voor 20 dagen en hy zei dat er nix anders te krygen was
ik heb veel moeite niet te reageren op zyn smsjes maar dit help dank je
Wat kakkerlakken betreft, dat heb je al gauw daar hoor! Wij hadden er gelukkig geen last van, maar t is wel redelijk normaal⦠Als t een oud huis is met gaten en kierenā¦
ok daar kon ik ook wel mee leven maar het grote prysverschil ben ik wel van geschrokken ik had 1 slaapkamer een badkamer en woonkamer met open keuken
ook zei hy dat de borg 150 euro niet genoeg was en dat hy nog by moest betalen voor de airco
ik ben blond maar ben ik echt zo dom ? :disgust:
Ja hoor⦠je betaalde 800 voor huur en je zou dan het dubbele aan borg moeten betalen?? Heb ik nog nooit meegemaakt⦠En dan nog airco? Dat zit to ch bij de stroom in? Of de huur van het apparaat zelf??
Raar verhaal hoor Pien! Goed dat je op dit forum zit!
ja dat dacht ik ook en ik heb geen 800 betaald voor de huur maar
400 euro huur en 150 euro borg
Ja sorry ik las t verkeerd⦠maar heb je dat in euros betaald? dat is echt heel veel!
grrrrr ja stom he :wub: ik dacht dat het een normale prys was maar door kleine vreemde dingen ben ik toch op internet wat gaan cheken en ben bly dat ik hier ben uitgekomen
weet in iedergeval dat ik volgend jaar samen met myn zus een goedkoop appartementje kan huren
weg rose bril :mad:
En over dat ziekenhuis, ik mocht wel weg zonder te betalen, mocht later terugkomen. Maar misschien was dat ook wel omdat ik europese ben⦠Ik weet niks over spuiten die zo duur zijn. Ik heb ooit s een vriend geholpen. Die had 1000 pond nodig voor de hersenoperatie van zijn vader. Maar verder weet ik t niet⦠Kan me eigenlijk niet voorstellen, met die inkomens daar zou iedereen dus gewoon doodgaan, omdat de medicijnen belachelijk duur zijnā¦
alles wat je antwoord denk ik zelf ook jammer dat mensen zo liegen maar hy zal dat nooit toegeven
wat is ongeveer het gemiddelde inkomen ? 1000 pond ?
Tjeetje man! Maar misschien is het in mijn geval wel gewoon allemaal anders gegaan en hebben wij vet veel geluk gehad met ons huis enzo. Maar je gaat binnenkort dus nog wel naar hem toe? Ogen openhouden, luister naar wat je hart je ingeeft. Klinkt heel zweverig, weet ik, maar diep van binnen weet jij het allerbeste wat waar is.
Mijn man verdient 1500 plus fooien. Maar hij is chefkok in bekend restaurant, dat maakt veel uit. Ook geen vetpot. Mijn collegaās van destijds verdienden 500 pond. Daarvan onderhielden velen ook nog hun familie⦠1000 is lang niet slecht hoor! Waar werkt hij?
Het inkomen verschilt, ook als je langer ergens werkt krijg je steeds wat meer maar het begint bij 300 pond (maar dat is echt erg weinig) dan ben je bar boy en was je alleen maar af de hele dag. Verder is het niet raar om kakkerlakken te hebben, het is niet prettig maar ik heb ook wel eens in een appartement gezeten met kakkerlakken (gelukkig maar twee keer een gezien, iiieeeeekk).
De kosten in het ziekenhuis zijn lang niet zo hoog als in NL, een vriend van mij zijn moeder heeft suikerziekte en moest geopereerd worden. Die vriend heeft mij niet om geld gevraagd maar hij heeft een lening afgesloten bij de bank om de operatie te betalen. In totaal was dat (met opname voor meerdere weken in het ziekenhuis) omgerekend 400 euro. Dit is omdat het het een prive ziekenhuis is, ze hebben ook staatsziekenhuizen (die zijn voor zover ik weet gratis) maar die vriend wilt niet dat zijn moeder daar naartoe gaat omdat je daar zieker uitkomt dan dat je er in gaat.
dat verdient hy niet hy heeft geen werk
maar ik kreeg vanmorgen een mailtje daar stond in dat een of andere
shara naar hem toe komt ze werkt voor een groot reisbureau en wil een kantoor openen in egypte ze komt volgende week ik vond het een vaag verhaal ook nu probeert hy me te bellen ik heb de telefoon uit gezet want ik weet als ik ga praten komt het niet goed want ik denk toch dat ik niet myn hart moet volgen maar een beetje naar myn verstand moet luisteren
Haha, ik ga nu een forum uitzetten, want ik gooi van alles door elkaar blijkbaar⦠![]()
Is dat nog wel rendabel, een reisbureau opzetten? Ik ben juist ontslagen omdat er geen toeristen meer boektenā¦