Vervelend voor je! Maar het lijkt wel alsof je er redelijk nuchter onder blijft. In ieder geval is het jammer dat je dit niet van te voren wist. Maar hopelijk heb je er wel een leuke week aan overgehouden. Sterkte in ieder geval.
ach ja ik heb het heerlyk gehad
enne het leven heeft me al wat lessen geleerd dus ik was
al een beetje aan het opletten en verliefdheid duurt by my gelukkig
niet zo lang als het houden van komt dan wordt het moeilyker
maar eerlyk is eerlyk het is niet leuk om belazerd te worden
maar ik heb nog steeds niks gehoord moet nu naar me werk
misschien vanavond
smoesjes zijn hun hobby!- voor alles hebben ze wel een uitvlucht. tis niet makklijk maar negeren- en doe lekker je ding met je zus , en besteed gene euro aan hun!- das trouwes hun cultuur niet vrouwen late betalen! xxx
En voor mij weer spannende dag. Paspoort ligt op ambassade en vanmiddag om 15.00 uur terug. Na twee keer afgewezen te zijn hoop ik toch maar dat ze nu accepteren dat we via het bezwaarschrift toestemming van het Ministerie van Buitenlandse Zaken hebben gekregen. Maar blijft allemaal zo onzeker…Was het maar 15.00 uur.
Sterkte Marmah, ik zal voor jullie duimen:thumbsup: en hoop op een goede uitslag.
Ik zal ook voor je duimen maar ik vertrouw erop dat het helemaal goed komt.
hay camilla alles goed daar:)
Hey,
Ja hoor gaat prima heel erg druk. Als ik niet aan het werk ben dan ben ik samen met me vent weg want thuis zitten voor hem is niet leuk en saai en zeker met dit mooie weer.
Hij heeft nu een attest meegekregen van de gemeente een bewijs van inschrijving dus nu kunnen we verder dingen gaan regelen, rekening openen, ziekfonds, inschrijven uitzendburo etc. En eind augustus inschrijven school. Over ongeveer 4 weken ontvangt hij zijn verblijfsvergunning en kunnen we lekker in Oktober of November naar Egypte om zijn familie op te zoeken.
Het gaat dus goed allemaal heerlijk.
En hoe gaat het met jou luxurygirl
Camilla, leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat en lekker loopt. Ik hoop dat hij het ook een beetje naar de zin heeft? Binnenkort kan hij dus helemaal gaan meedraaien aan het leven hier :-), ook leuk voor hem natuurlijk. En dan weer het vooruitzicht om naar Egypte te gaan niet lang daarna… helemaal toppie!
mmmm geen nieuws van myn egyptenaartje zegt genoeg denk ik
En JA HOOR!!! Hij heeft het visum. Oh eindelijk!!! Volgende week komt hij voor negentien dagen. Super. Dus aan iedereen die nog steeds wacht en procedeert houd vol. De aanhouder wint tenslotte.
Marmah
Gefeliciteeeeeerd!!! :dope:
Veel plezier!!!
hey hier alles ok he,
alles is terug in orde met hem!
ben gisteren een papier in het gemeentehuis gaan halen se en morgen een stempel en dan naar hem sturen en dn kan al de zever beginnen he
hopelijk kan hij snel naar me toe komen inshallah! ben blij voor je camilla echt waar
je geduld wordt goed beloond he xxx
hey marmah bn je er al lang mee bezig?
Super Marmah!! Eindelijk… nog een paar dagen en dan heb jij je lief ook bij je.
Goed nieuws Marmah, het duimen heeft geholpen.
Leuk dat jullie het zo gezellig hebben Camilla. Geniet ervan he!
Ja het is echt zo heerlijk iedereen zegt dat ik onwijs straal zo voel ik me ook voel me fantastisch.
Marmah echt super gefeliciteerd en als hij hier is we meet.
Skyblue jou vent komt volgens mij ook binnenkort ben benieuwd.
En hoe zal Suusje het hebben in Egypte ik hoorde vandaag nog dat het er heel erg warm is.
Ja Clejo echt top dat we dan zijn familie kunnen opzoeken we zijn zo blij heerlijk gevoel en dan gaan we samen heerlijk en dan vliegen we ook voor het eerst samen hihi.
Liefs
Luxygirl,
Vanaf maart zijn we er mee bezig. Eerst op 5 mei jl. afgewezen wegens vestigingsgevaar. Toen heb ik een bezwaarschriftprocedure gstart. Toch hebben we het in die tussentijd nog een keer geprobeerd en weer om zelfde reden afgewezen. De bezwaarschriftprocedure hebben we gewonnen en dus zodoende op die basis gisteren visum gehaald.
We hebben geloof ik drie kilo papieren samen nu.
maar ja het was de moeite waard.
Volgende week woensdag komt hij al dus nu gaat het snel.
Marmah
Hey meiden,
MarMah wat een super goed nieuws zeg!!! Echt helemaal top!
Camilla heerlijk om te horen dat je het zo naar je zin hebt!
Ik ben op dit moment nog in Egypte, maar heb net 10 min. geleden afscheid genomen van M. hij moest van zijn baas verplicht naar zijn werk komen, dus nu duim ik dat die toch kan regelen om nog weg te kunnen zodat die mij straks naar het vliegtuig kan brengen. Hij heeft wel geregeld dat een vriend van hem mij straks op komt halen!
Maar damm wat voel ik mij klote, gister mijn eerste officiele jankbui gehad bij hem, dat was die nog niet van me gewend. En zit nu alweer te janken, IK WIL NIET WEG!!! Het voelt gewoon zo heerlijk om bij hem te zijn, voel me helemaal thuis bij hem. En nu begint het aftellen naar de volgende vakantie weer.
Ik heb trouwens wel een baan aangeboden gekregen hier, toen ik op het strand lag. Maar daar hoor ik nog meer van via de mail als het goed is. Want ik zit er toch wel serieus over na te denken een half jaartje ofso naar hier te gaan om eens elkaar goed te leren kennen, want in vakanties van 1 a 2 weken leer je toch alleen maar elkaars goede eigenschappen kennen. Al heeft die gister wel mijn mindere kant ontdekt toen alles er even uit kwam!
Verder heb ik een heerlijke week gehad, het was nog beter dan de vorige keer, doordat we elkaar veel beter kennen!
Ow zijn beste vriend belde mij net, ik ga nog even wat drinken met hem!! Gelukkig even afleiding en er even uit!!!
Nou meiden ik schrijf morgen of vannacht nog wel even een heel verhaal…
hoi Suusje, welkom terug! ik wist wel dat je het naar de zin zou hebben…en elke keer wordt dat afscheid moeilijker he , ik weet er alles van inmiddels. Ik vond het ook geweldig dat je elkaar steeds beter leert kennen en dan kun je gewoon niet meer zonder elkaar. En dat kl… gevoel als je weer in dat vliegtuig zit, niets lijkt erger dan dat! Brrrrrrrrrr. Ben benieuwd hoe het verder met jullie gaat. En maak je niet druk over je huilbui, dat is toch zeker geen slechte kant? Misschien maakt je emotie juist wel meer indruk op hem.
Ik mag over 7 weken al! het lijkt ver maar ik weet dat deze weken snel omvliegen vooral nu in de zomer dan is het toch makkelijker dan als je de hele dag binnen zit te kniezen.
Hoor graag het vervolg van je story vannacht of morgen.