Globaal lees ik veel vragen en tegelijkertijd ook veel twijfel over een “buitenlandse” relatie/affaire.
Wat zou je doen als je in je huidige relatie twijfels hebt? Het gaat om de verschillen die niet te overbruggen zijn en dan heb je er in principe niets aan,
Er is vaak een addertje onder het gras bij dit soort relaties, nee ik ga NIET generaliseren maar men moet wel een beetje nuchter tegenaan kijken.
verdiep je in de cultuur, en niet alleen de vakantiecultuuur noem ik het maar. maar zoek uit in hoeverre de religie een bijzondere rol in iemands leven speelt, en nogmaals als je daarzo trouwt dan trouw je ook met de grootouders, en het halve dorp.
beslissingen zullen buiten jou om genomen worden, communicatie zal na het trouwen relatief minder zijn, anders dan je gewend bent
nee ik heb er geen ervaring mee, maar je leest genoeg artikelen om toch enigszins sceptisch tegen aan te kijken.
liefde is prachtig, als het ook echt en oprecht is, en van beide kanten, en vanwaar de liefde komt, uit welke hoek of windstreek dat zou absoluut geen verschil moeten uitmaken.
het (economische) feit blijft dat europa en met name Nederland als een bijzonder goed oord wordt aangemerkt. Hoe vaak komt het voor dat een Nederlandse man een Egyptische meid aan de “haak” slaat? Volgens mij in mindere mate dan dat een Nederlandse vrouw een Egyptenaar aan de haak wordt geslagen. Zijn vrouwen makkelijker het “slachtoffer”, die vallen voor de charmes van die gasten? Ze kunnen heel innemend zijn en daar bouwen ze op. Sommigen zijn al getrouwd en hebben een gezin, maar dat wordt uiteraard geheim gehouden.
Het geldt NIET voor een ieder, laat ik daar heel duidelijk over zijn, overal heb je the good and the bad ones. In elk land, windstreek of continent, maar omdat het hier over Egypte gaat, doel ik dan ook hierop. Maar het kan toegepast worden voor elk land.
Ladies, denk goed na , and veel geluk, hoop dat het allemaal goed uitpakt voor jullie, want je hart verliezen, is een drama. >>>:dag::vak02: ciao JJ