'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Veel te goed weer hier in Belgie om te zitten pennen…:dag:

Mannetje van Camilla zal daar zeker tevreden mee zijn. Mijn ventje is in oktober aangekomen en heeft niets anders dan regen gezien, hihi.

Leuke zondag aan iedereen…

Hoi allemaal,
Ben even uit de lucht geweest vanwege PC storing. Maar ben er weer. Vorige week was ik erbij dat Camilla haar vriend ging halen op het vliegveld. En ja hoor ze heeft niet gelogen. Ze heeft de mooiste man van Egypte :slight_smile: en hij is nog aardig ook :). Het was super om te zien hoe blij ze waren.
Omdat mijn vriend vandaag zijn visum vanaag kon gaan halen (na de bezwaarschriftprocedure) was ik ook in een fijne stemming. Toch helaas wederom vandaag geen visum in paspoort. Wederom over 12 dagen terugkomen terwijl we de brief van het Ministerie van Buitenlandse zaken hebben. Dus was even knap balen vandaag.Weer hoge tel. rekening door weer iedereen te bellen op de ambassade maar heus het zou alleen nog om de security check gaan (Heeft hij in april en juni alsmede hier al gehad). Maar ja misschien heeft hij deze laatste drie weken nog wat gedaan. Onbegrijpelijk maar volgens de ambassade kan hij toch nog op 12 augustus naar Nederland komen.
Dus zo zie je maar hoe verschillend we hier allemaal zitten.
Maar heus ik gun jullie allemaal jullie lovers c.q. mannanen of vrienden.
En Camilla jij bedankt weer voor de steun van vandaag en leuk je weer gehoord te hebben. Groetjes aan Casper. En ja ik vond het ook zo leuk dat hij zei wat een dikke koeien.
Marmah

Oh Marmah, dus jij hebt de man van Camilla in het echt gezien. Op de foto ziet hij er al goed uit dus in het echt zal hij nog leuker zijn! Ik ben ook echt blij voor ze dat ze nu samen zijn.
En voor jou is het binnenkort ook feest, nog maar 2 weekjes wachten als het goed gaat.
Ik heb net mn lief weer even gesproken en dan ben ik weer eventjes van slag daarna want dan voel ik me weer zo alleen en wil het liefst zo op het vliegtuig stappen. En z’n zus heeft gister een dochtertje gekregen en o, wat zou ik die kleine graag willen knuffelen. Maar dat ga ik zeker over 2 maanden doen wanneer ik ze zal zien, zeker weten.

Zo zie je maar uit dit forum komen ook weer leuke andere contacten. Ik vond het heel erg leuk om met Camilla naar Brussel te rijden en haar "ventje"te zien. Vandaag weer uren en uren gebeld mer diverse instanties. Moest een klacht indienen bij Ministerie over Cairo. Ik heb een nette mail gezonden en… binnen een uur belden ze zelf. Zij zoekt nu uit hoever het staat en of het visum tijdig afgeleverd zal worden. Supernetjes allemaal maar nu nog dat ene papiertje…en ja twee maanden zijn zo om (achteraf) maar als je er voor staat lijkt het twee jaar. Als er toch nog wat mis zou gaan ga ik natuurlijk weer naar Egypte maar ga er nog steeds maar niet vanuit. Daarna zal het pas november worden eer we elkaar weer zien. We hebben iedere dag lange tijd contact per telefoon maar ja je wilt steeds meer he :slight_smile:
Marmah

Marmah ik ga echt duimen voor je hoor nog 11 dagen en dan moet dat visum in zijn paspoort zijn pfffffffffff kom op ambassade geen spelletjes spelen maar ik heb er alle vertrouwen in.
Ja vond het erg fijn dat je ons heb gereden hoor en we zijn erg benieuwd naar je vriend.
Me man vind hier ook idd alles erg duur haha om alles vraagt hij wat het kost en dan durft hij het niet te nemen omdat hij nu geen inkomen heeft. Het is nu echt een klein kind hoor alles wat hij ziet of gebeurd daar wordt hij zo blij van zo fijn en mooi om te zien.
Toen me man kwam was het erg hard aan het regenen vond hij erg mooi haha vrijdagavond heeft het hier gehageld dit had hij nooit gezien dus is hij naar buiten gegaan om alle hagelstenen op te vangen hahahaha binnenkort maar naar snow-world om te skien.
Me man begint steeds meer dingen te ondernemen ik ben nu aan het werk en hij ging met een vriend die om de hoek woont zwemmen vind ik erg fijn ik zit hier nu met een goed gevoel morgen hem aanmelden bij fitness kan hij ook mooi doen als ik aan het werk ben en wie weet wie hij daar allemaal tegenkomt.
Hij kan al aardig wat nederlandse woordjes hij praat me ook vaak na zo grappig leuk.
Ben echt nog steeds in de 7de hemel ik vraag hem elke dag om mijn te knijpen dan weet ik dat het echt is.
Echt iedereen veel geluk he.

camilla,

als ik het goed voor heb, stond ik daar ook te wachten net als jij, maar ik wachtte op mijn zoon die terug kwam van twee weken griekenland met de scouts, vorige week dinsdagavond rond 18.30u. Hadden we het geweten, konden we eventueel afgesproken hebben. zou het tof gevonden hebben.

gr,

Hapsetchut

Echt waar ja ik stond er ook dinsdagavond om 18.15 was hij geland en eindelijk om 19.15 kwam hij er aan idd ja als we het hadden geweten hadden we even kunnen kletsen.

camilla, ik vind het echt fijn te lezen over je man zijn belevenissen hier, komt echt lief over, en ik hoop dat we in jullie geluk mogen meeleven:kus:

En MarMah al wat bekend???

Ik ben intussen mijn koffer vast aan het inpakken, moet tot donderdag ochtend nog nachtdiensten draaien en donderdag middag vlieg ik!!! Schiet al lekker op!
Niemand gaat verder richting Hurghada he komende week???

Heel veel plezier weer! ik wil nog steeds mee maar ja…
Hoop dat jullie het weer supergezellig hebben met z’n tweetjes. Maar dit was wel te doen zo he, even een paar weken zonder elkaar? :slight_smile:

Doe Hurghada de groeten van mij ok?

Dat is dan wel even doorbikkelen Suusje, tot donderdagochtend werken in nachtdiensten en s middags vliegen. Ik heb begrepen dat het erg warm is op het moment in Egypte dus je moet het wel rustig aan doen.
Marmah heb je al iets gehoord?
Camilla, veel plezier met je mannetje in Belgie!

Ja dat is wel even heftig, maar hopelijk kan ik in het vliegtuig lekker slapen en anders zal ik daar lekker gaan uitrusten. M. weet dat ik heb gewerkt tot die ochtend dus dat ik 's nachts niet op mijn gezelligst zou zijn…

Hoorde idd ook dat het goed warm is daar, dus dat word gewoon in de namiddag naar het strand en verder de lekker op bed met de airco aan haha

Ja joh ben net 3,5 week terug, dus het gemis is niet eens zo sterk aanwezig vanaf mijn kant, al vind ik het wel heerlijk dat ik daar weer heen kan!

Suusje fijne vakantie.
Over dat het hier duur in Europa is klopt niet altijd. Gister met mijn man gaan winkelen en veel dingen vond hij vrij goedkoop nu natuurlijk ook uitverkoop kleding maar het viel hem erg mee. Ook spelletjes voor de playstation veel afgeprijst en is voor hem goedkoop omdat ze daar nog erg achterlopen met apparatuur. Hij wilde heel de winkel kopen en dan verkopen in Egypte hahah.
Verder gaat het allemaal super hem bij fitness aangemeld en vanavond gaat hij daar beginnen er komt een intructor langs die hem alles uit gaat leggen.
Nu hopen dat hij snel zijn dossier kan tekenen voor zijn 5 jarenkaart.
Veel goeds allemaal.

ja joh - goeie vakantie- augustus - tuuuuurlijk das heeeeeel warm- bak maar een eitje op straat!- ik ga voorlopig richting egypte niet uit, suusje het beste daar!

Hoi Marmah,

Van die 12 dagen klopt, dat kreeg ik ook te horen. Ik ben iig blij dat ik voor hij een afspraak had bij de ambassade nog even gebeld heb, ik wist het dus gelukkig van te voren en kon mijn ticket hier op afstemmen. Mijn mannetje komt op de 11de :smiley: Al die procedures daar, het lijkt wel of ze om werk verlegen zitten. Echt belachelijk!!! Maarja, uiteindelijk trekken we aan het langste eind en hebben we ze hier bij ons, en daar gaat het tenslotte om toch :wink:

hellow ladies :slight_smile: wat een leuke berichten hier allemaal :slight_smile:
super!!! ik zit met wat anders, ben dit jaar 2x naar men vriend geweest en nu krijg ik van men werk geen vakantie meer :frowning: nu wilt hij naar hier komen (belgie) hij is naar de ambassade geweest en zei zeggen dat hij alleen kan komen als hij met me getrouwd is??? en wil graag een visum aanvragen maar weet echt niet waar ik moet beginnen!!! het lijkt me allemaal zo ingewikkeld!!! ik mis hem zo hard! hopelijk hebben jullie goede raad voor me :slight_smile: alvast bedank groetjes

Hoi luxurygirl,

Dit is niet waar, hij hoeft echt niet met jou getrouwd te zijn om een visum te krijgen. Zolang hij een garantverklaring ( uitnodigingsbrief ) heeft, een werkgeversverklaring en evt. andere bewijzen dat hij teruggaat kan hij gewoon zijn visum aanvragen…
Heeft hij je dit verteld of heb je het zelf aan de ambassade gevraagd? Miss. wil hij je zo dwingen om met hem te trouwen??

hey, ja dat heeft hij me zo gezegd nee dwingen wilt hij zeker niet ze, we gingen normaal in september vlak na de ramadan trouwen als ik terug ging, maar omdat het nu niet kan,…
begrijp ook niet waarom hij dat zegt hoor! ik ga van middag hier naar het gemeentehuis zo’n garantverklaring vragen :slight_smile: en dan maar hopen dat het lukt :slight_smile:

camilla leuk dat allemaal te lezen :slight_smile: fijn dat jullie het zo nar jullie zin hebben hier samen :wink: als men vriend is hier spreken we zeker eens af he :wink: xxx

hmm apart… maar ja ze geven daar volgens mij wel vaker de verkeerde informatie! Maar het is wel iets om in de gaten te houden.

Wat ik me nou afvraag, waarom willen de meeste egyptenaren zo graag met een europese vrouw trouwen? Verwachten ze dan meer geld ofso? Of is het alleen voor een visum, want dat is natuurlijk nutteloos.

Nou nog 2 uurtjes werken en dan zit het er op! Ik zal vanaf daar nog wel mee lezen en af en toe reageren, tenslotte heeft M. gewoon internet in huis en moet hij gewoon werken! En als het te warm is op het strand zit ik lekker op zijn kamer met de airco aan!