camilla,
geniet er gewoon van !
gr,
hapsetchut
camilla,
geniet er gewoon van !
gr,
hapsetchut
de dans-stages duren 2 weken- en nee gij hoeft me niet dagelijk(te entertainen ? !)
maar gij kan het me wel direkt zeggen en niet laf doen door een andre man op me af te sturen( gij dacht dat die me ging entertainen) - trouwes gij hoefde me dan ook niet 1 dag voor ik aankwam nog te mailen wanneer ik landde enz… achteraf zag ik daar ook ht nut niet van in , mij entertainen nou van dat type ben ik niet, ik sta daar mn mannetje alleen hoor , en dansen en studeren 4 weken zijn veel te kort dalfien! ik heb daar andre dingen te doen dan mannen.
vol verbijstering?? ben je aan het dromen laetitiana???bezness is de werkelijkheid wees daar maar zeker van!!
90 percent tog- op de terugvlucht ,wat ik daar al hoorde — ik heb maar een korrel meegemaakt…
bezness op elk vlak -zakelijk- amoureus- vriendschappelijk ., ales draait om bezness en ze hebbe geen medelijden met een toerist(als tmaar opbrengt) . je moet niet verbijsterd zijn ,- hier lees je ervaring (gelukkig ook goede) mmar ik ben inderdaad heeeel achterdochtig (geworden !) met egyptenaren- xxx
Hallo,
ik ben vooral vol verbijstering hoe jullie onderling communiceren. Ik begrijp dat er heel wat bedriegers rondlopen, die proberen beter uit een " relatie met een westerse vrouw" te komen, en waardeer ook dat jullie er zo open over praten. Ik wacht maar af, en ben zeker op mijn hoede , welke kant mijn relatie op gaat.
camilla, ben super super blij voor je! Geniet er ten volle van he!!! Wat zijn zijn eerste indrukken? Veel te veel regen zeker?
laetitiana, ik begrijp je volkomen. De toon de laatste pagina’s op dit forum is echt verbijsterend. Ik dacht dat we hier waren om elkaar te steunen maar de laatste bladzijden lijkt alsmaar meer en meer op een woordengevecht. Natuurlijk zijn er ook negatieve verhalen en die moéten zeker ook gemeld worden om ons scherp te houden maar ik hoor hier echt wel harde woorden vallen.
Voelt er iemand nog dit zo of ben ik overgevoelig ;-)?
vrouwelisa,altijd weer worden degene die jullie willen waarschuwen aanzien als onruststokers hier op het forum!
Hallo karolien,
waarschuwen is zeer zeker op zijn plaats, maar de woordkeuze en manier van schrijven is heftig. Ik snap best dat jullie door je ervaring heel goed aan kunnen geven wat er fout is aan de egyptische man, maar het zou ook een beetje humaner kunnen. Maar schijnbaar zijn er onderling al eerdere conflicten geweest, waardoor de toon zo hard gezet wordt.
In plaats van samen te werken wordt er daardoor een pat-stelling veroorzaakt, die in mijn ogen niet het doel bereikt. En dat vind ik jammer, ik ben inderdaad wakker geschud, maar zou graag ook andere ervaring willen lezen of zelfs antwoord op mijn vraag waar mijn vriend bijv nederlands kan leren. Ik zou de waarschuwingen eerder onder het kopje bezness willen plaatsen.
Joehoe, ticket voor mijn ventje is geboekt, 11 augustus komt hij hierheen
Ben zo gelukkig!!!
Camilla, ik hoop dat je er lekker van aan het genieten bent
laat hem voorlopig nog maar niet los, want jullie hebben genoeg in te halen…
Skyeblue, wat geweldig, lekker hoor…het aftellen kan beginnen nu!
Ik snap heel goed wat er bedoeld word met de toon van dit forum, ik ervaar het zelf niet als zeer negatief, er is gewoon een discussie gaande en dat is alleen maar goed. Zo blijft iedereen scherp! Ik sta zelf niet achter wat Raks heeft gedaan, ik wist niet eens dat ze ook voor een man daar heen ging de laatste keer… ik dacht eerlijk gezegd dat je al klaar was met de mannen daar! Maar ja dat is je eigen keus! Ik weet niet wat daar precies gebeurt is, alleen Raks zelf weet dat en kan daardoor bepalen of de aangifte die zij gedaan heeft rechtvaardig is of dat het was omdat ze voor zichzelf een punt wilde maken!
Nou ik moet nu nog 6 daagjes wachten voor ik vlieg! Schiet al lekker op, heb alleen wel al 2 dagen niks laten horen aan M. en hij ook niet aan mij! Maar ja dat gebeurt wel vaker dus ga ik mij niet de druk om maken!
Camilla hoe is het bij jou? Nog steeds druk aan het knuffelen of al in de gelegenheid ons te vertellen hoe hij de eerste dagen belgie heeft ervaren?
Ik ga even de stad in, nog wat leuke zomerjurkjes score voor volgende week…
Skyeblue, ook ik ben helemaal blij voor je!
Enne Camilla, ben zooo benieuwd hoe het je vriend bevalt hier…
Ben nu aan het werk helaas maar ja nog even en ik kan naar huis. Me man vind het allemaal nog wel vreemd het is stil maar vind dat wel lekker maar jammer dat de winkels zo vroeg dicht gaan. Vandaag bij de fitness geweest helaas dicht dus binnenkort aanmelden en kan hij lekker naar de fitness terwijl ik moet werken. Hij vind de koeien en paarden hier erg dik hahah.
Woensdagavond zijn we bij kenissen om de hoek op bezoek geweest en die komt vanavond bij hem langs dan kan hij samen gaan playstation spelen haha. Aangezien we dicht op de grens wonen en het dorpje Nispen Ned 10 minuten fietsen is zijn we daar vandaag even heen gegaan om wat te drinken op terrasje dit vond hij zo vreemd ik fiets naar Nederland. Hij vond het zo leuk en genoot er gewoon van.
Vind het zo heerlijk lekker thuis zijn samen en koken voor hem en niet meer alleen. Ik woon tegenover het station en hij vind het geweldig treinen kijken en hij wilt graag in de dubbeldekker bovenin.
Het lijkt soms een klein kind joh echt hij geniet van alles. We gaan binnenkort lekker naar antwerpen, rotterdam, amsterdam hij zal zijn ogen uitkijken.
Ik zal hem binnenkort vragen of hij wat hier wilt schrijven ![]()
Ik ga weer doei.
Groetjes
goede reis suusje-x
Hallo iedereen! Ik ben belgische en heb sinds 2007 tot begin dit jaar in Egypte gewoond en gewerkt. Ik heb er mijn echtgenoot leren kennen en nadat ik besliste dat ik terug wilde naar Belgie, hebben we besloten te huwen en het visum aangevraagd voor mijn man. Dat is deze week eindelijk goedgekeurd. Ik had wel al een vlucht geboekt om hem nog eens te gaan bezoeken maarja :). Dus zondag vertrek ik nog een weekje naar Cairo en hopelijk is het visum tegen die tijd in de ambassade zodat hij met mij terug kan keren en ons leven hier kan beginnen :)! Kan het ook nog steeds niet vatten dat hij hier binnenkort zal zijn! Het voelt zo onecht aan, ik ben sinds eind februari al terug in het land, had de hond al met me meegenomen en heb een job dusja
op mezelf geleefd die tijd :). Maar ben megablij! Ik moet wel zeggen dat ik de verhalen hier op het forum even heb zitten overlopen en ik sta er nog steeds van verbaasd hoeveel jonge meiden zo snel willen huwen met een jongen die ze begot slechts 1 of 2 weken kennen! En ik weet dat ze allemaal zo knap en lief zijn maar let toch aub op hoor! Ik heb bij Jetair gewerkt, in een hotel als guest relation en heb héél véél gezien. Die mannen schrikken van niets terug en komen altijd o zo eerlijk over maar het gaat van de vertrekhal met de ene tot de aankomsthal voor de andere. En msn, gsm is zeer goed ingeburgerd, meerdere schermpjes open, ik ken dat allemaal, wat hebben ze na hun werk anders nog te doen? Ik scheer ze zeker niet allemaal over dezelfde kam en velen willen ook egypte niet uit maar dit is niet een teken dat ze eerlijk zijn hoor.
Anyway, ik zen ferm gelukkig met mijn mannetje! Veel plezier en veel moed voor iedereen!
het zal hier potverdorie nog allemaal mijn schuld zijn!- ngmaals ik ben teruggegaan ivm mn danstrainingen gepaard met een festival over dans in cairo- inderdaad lienemientje diegene die bij jet -air werken horen en zien veel, maar ik heb ook veel gehoord op mn terugvlucht, en ik ben blij dat ik aangifte deed en de knoop doorhakte( gij moest me ) maar geen 2 jaar aan het lijntje gehouden hebben!- en zo is een ander ook gewaarschuwd om op te letten- en inderdaad ze hebben geen geld ,maar ze hebben almaal een duur gsm - zitten na hun werk allmaal op internet en webcam is ook goed ingeburgerd (inderdaad ze schrikken van niets terug) ze beginnen inderdaad heeeel vlug over huwen(ja wij zijn de kip met het gouden ei hee), suusje kzou jou aanraden pols hem ook maar es goed hie, want nederland is heeel aanlokkelijk beautfuul country?? en ze weten bij god niet waar het ligt en goe het er is(ze weten wel dat wij een beter sociaal netwerk hebben) mij aangifte was rechtvaardig dt heeft de rechter in egypte ook beslist. ik stop nu over mijn verhaal want ik word hier blijkbaar niet gelooft- ieder veel geluk.
raks ik geef jou van niets de schuld!
En hoezo moet ik hem polsen?? Ik ga niet met hem trouwen en niet daar wonen… wij hebben het niet over de toekomst, ik heb het nu leuk met hem en ga daarom terug! Ik ga zeker niet terug omdat ik denk dat er een toekomst in zit dat weet hij ook en hij zegt tot nu toe hetzelfde! Ik ben gek op hem, maar niet hoteldebotel verliefd.
goede vakantie- ng 5 daagjes - er is nog een festival op komst dus mischien reis ik ook terug om mn dans bij te schaven(oktober-november) x
Camilla, gefeliciteerd meid, dat je man er EINDELIJK is!!! Kan me voorstellen dat jullie in 7e hemel zijn. En ja, nu gaat het echte leven beginnen, alles is anders voor hem hier. Hij zal zich wel doodschrikken wat alles hier kost, de prijs van 1 paprika hier koop je 5 kilo daar enzo… oude omaatjes op de fiets zien, haha dat soort dingetjes.
Skye… 2 weken!!! leuk joh istie er !! knuffelen!!!
Ik wou dat ik nu met mijn schat in een bootje op de Nijl zat. Ik heb een filmpje van ons twee dat ik zo de kant inroei ( ik dacht dat ik keurig recht achteruit ging). en dat we helemaal in een deuk liggen. god wat mis ik hem en egypte…
Wat is het stil hier btw,…niemand wat te melden?