'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Hallo.
ik ben nieuw hier op het forum , en heb een andere vraag als deel te nemen aan de “beznessdiscussie”, waar kan mijn vriend Nederlands leren in Cairo, wie heeft ervaring en eventueel een adres voor me? gr Laetitiana

veel egyptenaren huwen geen egyptische(hebbe er me veel verteld) omdat ze het niet kunnen bekostigen, want de famillie van het meisje geeft hun dochter weg, ze vraagt een bruidsschat, wat is voor hun meestal een alternatief(neem een toerist) gaat tegewoordig zelfs ht meisje mee akkoord, eenmaal ht geld binnen van de toerist kom je om de egyptische bruid, tsja- maar camilla had een echt huwelijksfeest, dat zit wel goed, veeeel geluk(hou ons op de hoogte) x

Me mannetje is nu in Sharm hij vloog vanaf Cairo met tussenstop Sharm en zo gaat hij verder naar Brussel om 18.15 is hij daar. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat.
Bijna is het zover :).

nog even bibberen van de spanning vanmiddag en dan kan het feest beginnen.
zal aan je denken rond de klok van zes!
veel plezier alvast voor straks,

liefs Clejo

heel veel plezier camilla!!! Ben benieuwd hoe die het gaat vinden! Is het weer wel een beetje lekker daar? Of word dat zijn eerste shock?

Aftellen nu!! Ik denk aan je hoor straks :smiley:

Ja het weer is wel lekker maar goed denk dat hij het wel een beetje koud vind. Nu echt aftellen ja over 3,5 uur is hij er.

Nou ik ga me pc afsluiten klaar maken en naar Brussel toe :).

camilla wat spannend voor je, ik denk ook aan jullie hoor!:dag:

wat is het hier stil…niemand wat leuks te melden?

ow Camilla haar man is er nu gewoon!! Heerlijk idee zeg!
Ik nog 8 daagjes te gaan er ik ben weer bij mijn schatje! Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo aftel als de vorige keer, maar misschien scheelt het ook wel dat ik nog maar 2,5 week terug ben!

Heel even snel een berichtje me man is er we hebben een geweldige nacht en dag gehad vandaag bij de gemeente ingeschreven dus over een aantal weekjes heeft hij zijn 5jarenkaart.
Echt zo onwerkelijk dat hij er is lijkt wel alsof ik nog droom. Nou ga weer verder met knuffelen :slight_smile:

Bofkont! :slight_smile: je hebt er ook lang genoeg op gewacht dus geniet er maar lekker van. Lijkt me heerlijk zo’n moment mee te maken, kan het me heel goed voorstellen.

Suusje, bofkont nr 2 :slight_smile: deze week vliegt om voor je.

Ik heb dit topic helemaal doorgelezen, pfffhhh, is een aardig werkje.
Ik wens in ieder geval iedereen veel geluk in de liefde toe. Heerlijk voor sommigen dat hun man nu lekker bij ze kan zijn.

Ik krijg wel een raar gevoel bij de posten van Raks, sorry hoor, maar moet het toch even zeggen. Je geeft vanaf het begin aan dat je meeschrijft dat ze niet te vertrouwen zijn, leugenaars etc. Je schrijft alsof je ze helemaal doorhebt. Vervolgens kom je recent terug van vakantie en schrijf je dat het helemaal niet geworden is wat je gedacht had. Hij liet je zitten, was te druk (busy zoals je zelf schrijft), bovendien was hij getrouwd maar je geeft aan dat je dit voorheen al wist. Dan weet je toch dat je een niet betrouwbaar persoon getroffen hebt.

Ik krijg het gevoel dat je ooit een vervelende egyptenaar bent tegengekomen. Vervolgens voel je een enorme wrok tegen egyptenaren. Ik snap niet waarom je dan toch steeds weer teruggaat naar Egypte.
Je kan best een keer verwijzen naar een bepaalde site zoals Gamela ook gedaan heeft maar op een gegeven moment wordt het irritant.

Het is fijn als mensen hun ervaringen hier kunnen delen zodat iedereen er van kan leren. Probeer op je gevoel te vertrouwen en een bepaalde achterdocht te hebben. Als je geen vertrouwen kan voelen voor een egyptenaar begin er dan ook geen relatie mee.

Nogmaals veel geluk voor iedereen gewenst!

mooi gezegd!

ik ga steeds terug omdat ik dansstages volg in cairo- irritant dank je .

dalfien, niet iedereen gaat naar egypte voor de egyptenaren he,het land speelt ook een rol hoor,dus omdat je niks moet hebben van die leugenaars wil niet zeggen dat je niet kan in het land vertoeven, en van het land houden!:so:

jazeker- ik studeer al jaren over egypte( archeologie)- geschiedenis- dans al 8 jaar bellydans(zaaaaalig)- wat moet ik met een egyptische man (ze zijn ) niet eens mijn type, haha- , en ja voor die gehuwde had ik een boontje (tsja gij kon het zo mooi uitleggen hee) naief van mij maar ja.

Ik begrijp wat je bedoelt Karolientje, maar iemand die zo stelselmatig alleen maar negatief praat over de inwoners. Dan kan ik me niet voorstellen dat je het echt naar je zin hebt in Egypte. De verhalen die Raks schrijft zijn tegenstrijdig. Prima als het niet jouw types zijn maar dan vraag ik me toch af waarom je 4 weken naar Egypte komt, verwacht dat een man je van het vliegveld komt halen. Je 4 weken entertaint en dan boos op hem bent als hij geen tijd voor je heeft (wat ik me kan voorstellen als hij al getrouwd is met kinderen, wat geen verrassing voor je is omdat je dit al van te voren wist…). Ik vind dat gewoon vreemd. En zeker omdat je vooraf al erg verbitterd schrijft over egyptische mannen.

probeer het positieve eens door te laten schemeren. Ik kan ook een boek schrijven over de nederlandse man. Ik kom net terug van vakantie en heb daar dus ook een egeyptenaar leren kennen, geen hotelemployee, maar wel tot nu toe de " man van mijn dromen", een gevoel wat ik nog niet kwijt wil. Sorry. Ik lees vol verbijstering jullie verhalen, .

Even snel een berichtje van een super blije camilla heerlijk samen met me mannetje het is een wonder het lijkt een droom maar het is echt.
Wat fijn ooohhhhh ik ben zo zo zo zo zo zo blij.
Laters.