24 uurtjes te gaan voor onze Camilla ![]()
Maar jullie brengen me wel op een idee, het zou in Nederland geen overbodige luxe zijn de heren wat lessen romantiek te geven! hihihihiha… egyptische liefdeslessen …
ja, goed he, camilla straks samen met haar lief!!!
pfff ik houd het niet meer nu nog exact 25 uur en 75 minuten te gaan.
hihi ja een school beginnen voor de mannen hier.
het was wel ooit op televisie ( in india ) bestaat dat ook , het zijn mischien niet echt scholen,- maar is het niet vreemd als je er 10 tegenkomt er 8 hetzelfde vertellen??! of hebbe ze casetterecorders om dit in te oefenen----?- ik zou es willen weten hoe ze een egyptische verleiden(gaat vast )totaal anders dan met een brave europese- camilla goeie nachtrust! gelukkig is ht momenteel niet zo koud. x
Hihi koud niet voor mij maar voor hem wel ik zal wel een fleecedeken meenemen voor het geval dat hij het koud krijgt kan hij lekker warm in de auto zitten. Ik houd namelijk niet van de verwarming aan in de auto wordt ik misselijk van dus moet hij het maar doen met de fleecedeken.
Ik weet niet of het scholen zijn misschien groepen jongeren die daarover praten met elkaar??
Het is wel zo als een vriend iets zegt ze het vaak ook aannemen.
why not? zetten we onze kerels voor de klas, hebben ze meteen een leuke job!![]()
ik had vorige week ook koud toen ik terug was in belgie(en ht was hier 27 graden)! mn zus vroeg of ik gek was, hie ja had echt koud, van 45 naar 27! maar nu vind ik het heerlijk dat ik weg ben uit de hitte(juni is te heeet) x
strak plan, vast wel mannen die dat willen leren van ze
Die nederlanders weten vaak nog net hoe ze een kaarsje moeten aansteken maar dat is het ook wel, hun toppunt van romantiek hahahahaha
Maar idd. ze vragen aan elkaar tactieken en wat ze het beste kunnen zeggen ( heb het zelf meegemaakt ) dus geen echte school, maar ze leren van elkaar…
is een manier van spreken he, dat weet ik ook wel hoor:hihi:
zijn niet zo romantisch tegen hun egyptische vrouw hoor, brengt niet genoeg geld in het laadje, maar de europese vrouwen moeten ze natuurlijk in de watten leggen he om een visum of geld te verkrijgen,dus weet je eigenlijk nooit waarom hij je verwend he,is het nu voor een visum?of het geld?voor hen is het normaal hoor om een vrouw te trouwen die ze niet liefhebben, is hun cultuur dat!
Me man doet het zeker voor mij DE LIEFDE en ook zijn schoonfamilie doet het voor mij omdat ik ze lief heb en hun mij ook.
zoiets ben je dus nooit zeker he,en in die beznesslanden zeker niet!:finger:
Je bent zoiets nooit zeker maakt niet uit wat voor man je heb en waar die vandaan komt. Maar het belangrijkste is dat je elkaar daarop vertrouwt. Als je dat niet doet dan is het niet goed.
Ik vertrouw hem en hij mij dat wij bij elkaar horen.
Me man heeft zoveel voor mij gedaan en zijn schoonfamilie we hebben een geweldige super mooie bruiloft gehad en daarna een huwelijksreis super de lux heb zelf nog nooit in zo’n duur hotel gezetten allemaal bekostigd door me schoonouders spaargeld wat nu op is. Ze wilden dat zo graag voor ons. Sorry hoor maar denk je eens in zal jij als je bv ouder bent zoeits doen voor je zoon of dochter die iemand heeft die in het buitenland woont en die je bijna nooit ziet van een ander afkomst is en noem maar op.
Nee zoiets doe je niet zomaar dat doe je als je om iemand geeft.
camilla ik hoop voor jouw dat ik het mis heb, en dat de jouwe een goeie is echt hoor!!:kus:
Het is altijd goed om te waarschuwen hoor dat maakt je weer helder en aan het denken.
Je weet het natuurlijk nooit maar ik vertrouw erop me man is een goede en nog 24,5 uur en dan is hij er ![]()
is wel een leuke tijd voor je nu het zo snel nadert,ik denk dat hij nu ook nogal wat zenuwachtig rondloopt hoor!
Ik raad iedereen aan op te passen voor bezness, voor je het weet word je gebruikt voor geld, visum ed. Maar het kan gebeuren dat het echte liefde is, dat je het zo leuk hebt met elkaar, dat je bij t afscheid allebei staat te janken op het vliegveld, dat je je zo geliefd voelt bij de familie, die je idd id watten legt.Ik denkt toch dat je het moet voelen als het niet oprecht is.Ik houd van mijn man, mijn soulmate. Ik ken hele leuke egyptenaren ook in nederland, die ooit op eigen kracht en met egyptische vrouw hier kwamen werken en wonen.Ja, ik vind het harde werkers die het huwelijk en gezin zeer serieus nemen. Maar ze willen zich niet hoeven schamen voor hun vrouw, ze vinden het heel fijn als je met hun normen en waarden rekening houdt.Als ze t prima vinden dat je in minirok, alleen naar de kroeg gaat en straalbezopen thuiskomt, dan is het vast bezness!
ik had het niet beter kunnen zeggen yarameis!! Je moet rekening houden met hun cultuur en alhoewel ze best bereid zijn een beetje te verwesterlijken, hun normen en waarden blijven ze trouw. En hun vrouw is hún vrouw en geen feestbeest / bitch