Ja zal het liefst ook bij me familie in de buurt willen wonen maar die wonen helaas niet in Belgie en ik woon er nu al een tijdje en ik begin steeds meer te wennen. Het bevalt me hier wel leuke mensen hier ontmoet leuke baan in roosendaal dus ik hoef hier nog lang niet weg. Ik wil wel een keer verhuizen naar wat grooters maar waar en wanneer komt nog wel. Ik hoef niet persee terug naar waar ik vandaan kom ik vind het hier wel lekker rustig en straks heeft hij hier een leven opgebouwd en moet hij het weer achter laten. We zien wel wat de toekomst brengt.
Eerst me mannetje laten komen en even van elkaar genieten.
Ik snap dat je het fijn vind om alles samen te doen met hem maar soms kan dat gewoon niet hoe eerder je wat heb hoe beter. Veel dingen zal toch jij moeten doen.
Ik ben weleens in Baarle-Hertog geweest is idd wel leuk is het daar ook verder goed kwa openbaar vervoer enzo en werk. Wel fijn dat je daar familie heb wonen ik weet niet of de huisjes daar duur zijn en ook dat je snel wat heb??
Woon je trouwens in Capelle?? Ik zag net op BP een berichtje staan denk dat die van jou is.
klopt
dat ben ik
toch handig al die forums ![]()
Jazeker en zeker BP is super goed en als je vragen heb over het trouwen kan je altijd een nieuw bericht plaatsen geheid dat je reacties krijgt. Ook leuk om daar ervaringen te lezen van anderen.
Ik heb daar zeker veel aan gehad zeker het handboek en verder google, bellen, mailen etc.
Dan woonde ik in Nederland niet ver van jou vandaan. Essen is dan ook niet zo heel ver van Capelle grappig hoor.
het gaat me meer om mijn werk dat ik natuurlijk wil aanhouden, dat is bij Naaldwijkā¦denk dat dat ook zoān 100 kilometer bij Essen vandaan is?
Ja, heb er ook al veel aan gehad, staat super veel info op en tips en aanbiedingen etcl.
Echt een aanrader voor iedereen hier
Oke ja naaldwijk is dan weer veel verder. Ik heb me baan opgezegt en een baan in Roosendaal gezocht. Was wel heel moeilijk want ik had een enorm leuke baan maar nu vind ik het heerlijk lekker in de buurt zeker ook fijn als me man straks komt. En het was wel even wennen hoor maar nu heb ik het daar enorm naar me zin.
Ja buitenlandsepartner.nl is zeker een goede site dus meld je aan je kan daar heel veel info vinden.
Miss. vind ik het uiteindelijk ook wel te ver rijden hoor, maar voor nu hou ik me baan nog even aan. Heb net een vast contract en het enorm naar mijn zin. Maar mocht ik een leuke baan vinden op financieel gebied dan denk ik dat ik uiteindelijk ook wel wegga hoor. Het is toch 200 km per dag rijden :S, wel veel. Maar voorlopig heb ik dat wel voor mijn ventje over
Nog een paar daagjes voor jou he? Hij kwam toch de 21ste?m Superspannend!!!
Ja de 21ste komt hij ben super nerveus nu spannend hoor.
Ben blij als ik hem eenmaal in mijn armen heb.
Kan me voorstellen
Ik heb momenteel zoveel dingen aan me hoofd dat ik er nog niet echt bij stil kan staan dat mijn ventje komt, alleen als ik hem aan de telefoon heb dan dringt het echt door en word ik overweldigd door het gevoel van hem missen, maar voor de rest is het te druk. Jij echter hebt alles al helemaal op orde dus je hebt dat gevoel nu waarschijnlijk heel erg. Gelukkig nog maar een paar dagen. Kun je eindelijk weer volop knuffelen en samen zijn en aan jullie leven beginnen ![]()
Vind het super voor je, en voor iedereen hier die een echte goeie egyptenaar hebben en waarbij het lukt om ze hier te krijgen.
Ondanks dat er heel veel schorriemorrie tussen zit daar, bestaan er toch wel degelijk goeie en eerlijke egyptenaren. En voor degene die er zo 1 hebben, wij weten dat er geen betere liefde bestaat dan die van hun want we worden behandeld en gerespecteerd als koninginnen en hun liefde kent geen grenzen noch hoogte
Toch dames? ![]()
Zo is het ben het helemaal met je eens.
en niet te vergeten: zo ontzettend romantisch!
dingen zeggen als: ik wou dat ik een ster voor je kon halen om die om je hals te hangen, ik wou dat ik een stukje van de hemel kon plukken om daar een jurk voor jou van te maken zodat je de hele dag door de hemel omgeven bent omdat je dat verdient ( slik, dan springen toch de tranen in je ogen )
Ankh, spannend hoor, hoop dat het gaat lukken. maar september is wel snel he. ben benieuwd of onze vrienden op de ambassade ook zo snel zijn.
21 -das overmorgen -spannend hee- nu ik wens je veeel geluk . x
ja zo,n prietpraat hoor je in gans egypte, ze hebben daar school gevolgd om de europese vrouwen zo rond hun vinger te winden, raakt me niet hoor,dat hoor je vanaf de eerste uren dat je met een egyptenaar praat,lokken zelfs de toeristen in hun shops met zo,n praat:disgust:
Hoi
Heb net goed nieuws gekregen mijn man heeft het visum net gekregen .
Ben super blij , hij mag naar nederland komen .
Was een spannende dag hij moest om 8 uur vanmorgen bij de amassade zijn in Cairo .
En moest om 15.00 terug zijn en kreeg toen te horen dat hij zijn visum krijgt .
Het was het wachten wel waart .
Wens degene die nog afwachten succes .
Ik ben in ieder geval super blij .:wereld:
Kijk dat is goed nieuws gefeliciteerd.
Ja nog een paar daagjes en dan is mijn mannetje er ben stik nerveus.
Ja dank je , die van mij komt over 10 dagen , en die van jou .
Ben zo blij .
Die van mij komt a.s dinsdag en ik ben zo zenuwachtig en het duurt zolang een dag lijkt wel i.p.v. 24 uur, 48 uur te duren.
Me mannetje blijft dan ook voorgoed bij mij ![]()
Maar over 10 daagjes is ook al snel hoor.
Daarintegen heeft mijn man dat in het begin dus nooit gedaan. Hij heeft heel lang gewacht met deze dingen zeggen en zeggen dat hij verliefd op me was etc. Enneā¦geen enkele vrouw is niet geraakt als de man die ze leuk vindt dit soort dingen zeggenā¦